Ben net al even langs Waalgarage geweest, ga nog afspraak maken maar wellicht hebben jullie idee bij mijn zorgen...
Vooral bij koude motor hoor ik getingel (tsja, Milka koeien met bellen om hun nek) achterin motorruimte. Enfin, kap geopend en geluid komt van fan en behuizing lijkt het. Waalgarage denkt mogelijk aan defect lager van poelie of...scheurtje in poelie. Daarvoor moet het nodige losgemaakt worden om te kijken wat het nou is. Bij warme motor hoor je het eigenlijk niet. Bij Waalgarage op parkeerplaats (na lange rit) gas gegeven en pas bij daling in toerental hoor je het lichtjes. Bij koude start hoor ik het juist wel (bij lage toeren).
iemand idee?
Gaat om 993 1996 Varioram.
Bij voorbaat dank!
Michel
03 nov 2011 17:49
Peter
Geen Boxster 981 S meer
Re: Milka koeien in 993?
Waarom twijfel je aan de diagnose van de waal garage ?
03 nov 2011 18:56
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Ik denk
Citaat:
mogelijk aan defect lager van poelie of...scheurtje in poelie.
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
03 nov 2011 20:15
mivali
Nee, geen twijfel aan Waalgarage maar wellicht dat hier iemand is die dit herkent enzovoort.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum