Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 mei 2025 8:37

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Mistlampen achterzijde 996 C4 USA 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 C4 2001
Bericht Mistlampen achterzijde 996 C4 USA
Mijn 996 C4 2001 uit de USA heeft zoals alle 996's links en rechts achter een mistlamp in de achterlichtunit. Bij mijn 996 brandt de linker mistlamp goed terwijl rechts achter de mistlamp het niet doet. De lamp is goed en er zit bedrading van de kabelboom maar op deze bedrading zit geen spanning. Is dat bij een 996 C4 uit de USA standaard (dus alleen links achter een mistlamp) of zal er een onderbreking in zitten. In het eerste geval zal dit eenvoudig aan te passen zijn aangezien er al een kabelboom loopt. Voor het tweede geval zal ik zelf de bedrading maar moeten nakijken.

"Dikke Leo"

07 nov 2011 16:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Mistlampen achterzijde 996 C4 USA
voordat je heel veel tijd en moeite erin gaat steken - 1 werkend mistachterlicht is in NL voldoende. Moet het wel de linker zijn, zoals bij jou het geval is. :idea: mocht je ze toch allebei werkend willen hebben, dat mag wel. Zou het wellicht zo zijn dat het rechter mistachterlicht in de computer is uitgeschakeld???

Citaat:
- Mistachterlicht.
Het voertuig moet zijn voorzien van één of twee mistlichten aan de achterzijde. Bij één
mistlicht moet deze in het midden of links van het midden aan de achterzijde van het voertuig
zijn geplaatst. De inschakeling moet aan de bestuurder duidelijk worden gemaakt door middel
van een controlelamp.

07 nov 2011 16:33
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4 2001
Horn, ik hoop dat het dat is maar omdat ik dat niet wist heb ik dat ook nooit bij de dealer (Amsterdam) gevraagd na te kijken.

07 nov 2011 16:52
Profiel
Moderator
PF #57
Dat zou ik eerst doen voordat je aan de kabelboom gaat lopen klooien... :wink: Wellicht hangen ze de computer eraan, zetten een setting anders en werken ze allebei weer. Zo niet, zou ik persoonlijk het lekker zo laten. Geen apk afkeur, zelf zie je het nooit, dusse....

07 nov 2011 17:05
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4 2001
We gaan het zien, bedankt.

07 nov 2011 17:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]