Auteur |
Bericht |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Welke leuke non-Porsche voor er bij?
Ingegeven door een ander topic hier vraag ik mij af wie er hier naast de P nog wat anders leuks van een ander merk heeft staan op de oprit, of ergens veilig wegwestopt.. en zoja.. wat en dan bedoel ik niet de ` normale` woon- werkverkeer meuk. Zal de spits afbijten, hier naast de 964 een gerestaurerrde zwarte A-Manta uit 72.. staat in mijn album maar hoe krijg ik die hier geplaatst?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
08 nov 2011 9:41 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Re: Welke leuke non-Porsche voor er bij?
Die ziet er zeker mooi uit.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 nov 2011 10:00 |
|
|
912
|
Na Porsche, mijn andere favoriet. Deze heb ik nog rond rijden in Maleisie:
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
08 nov 2011 10:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 nov 2011 10:06 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Ja een geweldig mooi ontwerp he .. ps de mijne is na een aantal spuitbeurten op kenteken ook nog gewoon geel... imagine.. ha ha
|
08 nov 2011 10:13 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Super! Geweldig met die popnagels. Mooi ding man!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
08 nov 2011 10:34 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Had er ook brede velgen onder gezet, ja toen ging het al fout met me "Wees blij dat je in zo'n auto kan rijden" werd er gemeld en gelijk alweer andere velgen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 nov 2011 10:35 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Niet echt een compleet non-Porsche..... En hij is ook niet lucht gekoeld.... Maar wel leuk voor erbij.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Laatst bijgewerkt door Cloaca op 08 nov 2011 10:52, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 nov 2011 10:43 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Ik ben niet van de manta's en eigenlijk ben ik van mening dat je vreselijk verkeerde velgen gemonteerd hebt maar......ik vind hem fantastisch uitzien Mooie auto!
|
08 nov 2011 10:47 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ben al een tijdje op zoek naar een Jeep Cherokee (XJ) uit 2001 voor de fun. Heb hier wel een Polo GTI staan met een hoog fungehalte. Gooi en smijtautootje met een ideaal gewichts/pk verhouding.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
08 nov 2011 10:58 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Tja Apola.. zo heb ik hem gekocht Zit een lang verhaal achter.. 7 jaar geleden (voor de eerste keer) gekocht.. toen was ie nog rood.. paar jaar als werkpaard gebruikt op lpg..totdat ie als kruimelcake uit elkaar viel dus toen verkocht voor een habbekrats aan mijn neefje die er een mooi project in zag.. die is er maandenlang druk mee geweest om m in deze staat te krijgen, alles wat rot was vervangen inclusief nieuw 2.0S blok, nieuw interieur, nieuwe lak enz enz.. met de bedoeling om m nooit meer weg te doen.. maar goed.. hij maakt zijn vriendinnetje zwanger en aangezien ze nog thuis woonden wilden ze snel t huis uit.. en gelijk een huis kopen, acute geldnood deden hem besluiten om m weer aan mij (en mijn broertje) terug te verkopen voor een mega-schappelijke prijs.. en ook voor hem geldt dat ie t leuk vind om m nog eens te kunnen zien
|
08 nov 2011 11:01 |
|
|
horn
PF #57
|
ben op dit moment bezig met de aanschaf van een 3e auto (voor 1500 km/jr prive). Wordt waarschijnlijk een W116 Mercedes.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 nov 2011 11:04 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Jij hebt toch een mini?, zag ik in een ander topic
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
08 nov 2011 11:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Mini cabrio - zakelijke leaser, rij ik niet privé Jeep Cherokee KJ - family hurse, rijdt totmbo in (5000 km/jr) 3e auto - mijn 'weekendvervoer', voor 1500 km/jr. Dat was eerst de 911, toen de C70 cabrio, maar voor 1500 km/jr zijn de kosten relatief hoog. Wil dus een auto aan de straat hebben staan die betrouwbaar is, niet te veel kost, waar ik pijnloos afscheid van kan nemen als hij 'op' is. Koop een oude Golf zou je zeggen. Maar ik wil er ook nog een beetje lol in hebben. Derhalve zijn diverse modellen de revue gepasseerd: Kever (te koud in de winter zeggen de kenners ), Mercedes W116 (is wel een beetje mijn favo keuze), Meercedes W126, Volvo 240/740 (vind ik nogal overpriced voor wat je tegenkomt), bmw 2002 (gave bak, kan niet sleutelen, heb geen garage, gaat het niet worden), BMW 3.0 (vindt totmbo echt helemaal niks (hou ik rekening mee als ik kan )), Toyota Celica (sinds gisteren ) etc etc. Wil er eigenlijk ook wel makkelijk een paar voetbaltassen of boodschappenkratten in kunnen vervoeren. Vandaar waarschijnlijk dus zoiets:
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 nov 2011 12:37 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
08 nov 2011 12:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Absoluut leuk. Kopen is één. Blijven rijden...
|
08 nov 2011 12:49 |
|
|
wiredgenius
|
Twee keer per jaar stap ik in deze bolides voor de jaarlijks terugkerende Aston Martin trip. Dit jaar Stelvio en een paar andere passen (IT en AU), vorig jaar Porsche fabriek/museum en de Nürburgring. 2012 staat inmiddels ook vast, dan gaan we naar Monaco, de F1 GP
|
08 nov 2011 12:52 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Goeie keuze harald! Love de eerste S-klasse! Liefst als 450 SEL 6.9, maar oke, die zijn duur! 350 of 450 prima, zou wel voor zo'n lekkere dikke V8 gaan! Liefst met zo'n heerlijk Pullman interieur in een foute groene of bordeaux rode kleur, of beige, of grijs, of....eigenlijk is alles mooi! Exterieur fout goud? of wit? of groen? of....eigenlijk is alles goed! Cannot go wrong! BMW 3.0 inderdaad super, of een 3.3 Li! Ook leuk, eerste 323i, maar die is ook duur. Of een eerste 528i met zo'n stoere uitlaat in het midden. Of een eerste 7 serie, 735i of 745i met turbo! Heerlijke zoektocht, call me for inspiration!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
08 nov 2011 12:56 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
|
08 nov 2011 12:58 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ooit 1 keer in the wild op NL snelweg gezien. was in de jaren zeventig. Zat een chinees achter het stuur. Hoezo indruk gemaakt?
The size of their toys!
|
08 nov 2011 13:01 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Ik heb nog een Strich 8 D (W115) die te koop staat omdat ik er te weinig / bijna helemaal niet mee rij. Mijn vader overigens wel af en toe zodat ie in beweging blijft. Voorheen wel veel mee getuft (65pk diesel, automaat, 1300 en nog wat kgs, echt onthaasten).
Laatst bijgewerkt door Frits77 op 08 nov 2011 13:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 nov 2011 13:05 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
Laatst bijgewerkt door $TEEF op 08 nov 2011 13:11, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 nov 2011 13:06 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Dit vind ikzelf ook erg leuke autootjes....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
08 nov 2011 13:09 |
|
|
horn
PF #57
|
die honda civic I doet me altijd denken aan Hightower uit Police Academy, sloopte de bestuurdersstoel eruit en zat op de achterbank @ Jeroen - W116 ben ik al een tijd naar aan het kijken. Het originele plan in mijn vorige job was om er eentje op gas te gaan rijden als daily/zakelijke auto op km vergoeding. 50K km's per jaar vond ik achteraf toch wel veel. Maar it grew on me, elke keer als ik er eentje zie gaat het hart toch wat sneller kloppen. Een 4.5 gaat het niet worden. Als het er eentje wordt, wordt het een 280S of SEL, 6 cilinder. Heb van vele kenners gehoord dat dat toch wel de meest betrouwbare motor is. @ richard - die is ook echt fout en daarom top. En in de buurt, wellicht rij ik er even langs. Dank. @ $teef - W123 vind ik niet mooi en ik ga ook geen 10K uitgeven. Max 5. @ Frits77 - W115 vind ik ook niet echt mooi... sorry. Succes met de verkoop.
|
08 nov 2011 13:21 |
|
|
cabrio wim
|
Buiten mijn halve VoPorsche die ik nog aan het bouwen ben, zijn dit onze andere speeltjes. Mini fase 1 works pakket en ong. 185PK, en Alfa 2.0 160PK En verder zijn we nog bezig aan 2 Alfa's.
|
08 nov 2011 13:30 |
|
|