Auteur |
Bericht |
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Re: Welke leuke non-Porsche voor er bij?
Coole bak Horn!
Ben qua lease van de Benz C combi naar een Fünfer gegaan maar ben privaat voor TOTMBO op zoek naar iets leuks. Zij wil geen 'windtunnelbak', rijdt nu een eend maar moet iets robuuster. Hoog op de lijst een W123 Combi, iemand nog tips?
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
09 nov 2011 23:45 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Held ben je, welk blokje ligt erin ? Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
09 nov 2011 23:47 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Binnenkort moderator en forumbaas van http://www.hetw126forum.nl
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
09 nov 2011 23:48 |
|
|
fins
|
Je zult het wel druk krijgen op het Mercedesforum, Horn. Het hangt van de taalfouten aan elkaar af en toe...
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
09 nov 2011 23:51 |
|
|
horn
PF #57
|
aha, dacht toch echt dat hij hefrukker heette... Had gisteren al mot met de mod van het mercedesforum... 10 minuten na account aanmaak. Ze noemen me daar nu al Calimero. @ dollarteef: 280SE, 2717 cm3 en 6 cilinders.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 nov 2011 0:04 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
heb nu al medelijden met die sterrenkijkers...
_________________________________________ Got coffee?
|
10 nov 2011 0:09 |
|
|
Tilt!
|
Been there, done that. Remember het "plofmotoren, voor eens en voor altijd" topic?
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
10 nov 2011 0:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Vond 't wel zo passend Dacht overigens dat jij meestal rameend werd genoemd door andere vrienden Maarre Harald, goed man zo'n W 126 ; comfortbak eerste klas. Waar de W 116 in mijn ogen vaak een oud lijk is geworden, is de W 126 gewoon een tijdloze auto die de tand des tijds prima heeft doorstaan. Ben benieuwd naar de foto's. Enjoy!
|
10 nov 2011 0:45 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Dit is de mijne 500 SEL 1986 Helemaal vol, creme leer alles elektrisch, airbag, ABS, ASR, LPG. Zelf geimporteerd uit CH in april 2010, sindsdien 98.000 km gereden SUPERAUTO!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
10 nov 2011 0:47 |
|
|
Frits77
986 S040
|
dat zijn heeeeeel veel kms!
|
10 nov 2011 0:50 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Gekocht met aantoonbare 134.000 km, van eerste eigenaar.......een boer!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
10 nov 2011 0:54 |
|
|
horn
PF #57
|
wow, da's een mooie. en da's een hoop km's in anderhalf jaar, als je ook nog een A8 en een 912 hebt staan
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 nov 2011 0:57 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
In de A8 rijdt mijn vrouw meestal (zo'n 30.000 km per jaar) Al onze familie en vrienden wonen minimaal 80 km van ons huis. In de 912 doe ik een 10.000 km per jaar. Ik rij met de Benz door heel Europa, zit wekelijks minstens 1 dag in Duitsland en 1 of 2 dagen in Belgie. Kruissnelheid zo'n 160 km/h, 3000 toeren, erg comfortabel, 1 op 6 op LPG met een 5 liter V8 !
|
10 nov 2011 1:07 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
jezus horn, die benztaxis, dat was een grote grap. en jij gaat meteen 1 halen. dumkopf. akk'tje gedaan of zo meenemen? sambal bij?
_________________________________________ oud is beter
|
10 nov 2011 1:10 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
KRKB'tje
|
10 nov 2011 1:14 |
|
|
horn
PF #57
|
ik ben zelf over die benztaxi's begonnen joh. al een jaar geleden. akk? was net zo duur als de auto. neem het risico wel. is nog 2 jaar apk. vond ik genoeg. over 2 jaar zien we wel weer verder....
|
10 nov 2011 1:22 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Als ik voor die 3e ster ga wordt het een 560 SEC. Zo heerlijk fout dat ie weer helemaal goed is.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
10 nov 2011 9:18 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Harald, wat maak je me nu?! Veel plezier met je ster
|
10 nov 2011 9:55 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Een Koga voor de winter en een Specialized SL3 voor de zomer, woon-werk en fun, 10.000 km per jaar, telt dat ook?
|
10 nov 2011 10:13 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Super! Kleur heet volgens mij Felsengrün en is bij de klassieker liefhebbers in BRD serieus een grote voorkeur. Duitse Auto, motor, Klassiek kopen. Staan vaak rapportages over dergelijke benzen in en veel advertenties. Fuchsen zouden mijn voorkeur hebben, voor MB en 911. Niet de BBS , te sportief. Anders gewoon de originele wieldeksels. Nu nog een becker radio erin met die wasmachine draaiknoppen. Je hebt alleen hopelijk niet ook van die chromen spatbordranden? Waar vaak roest onder zit? Want die vind ik groot afbreuk aan de auto doen. Hoefijzer in de grill en klaar! Heb goede herinneringen aan dit model. Ben als ventje van 12 met een 380SE, muisgrijs vaak meegereden. Kom een keertje tonen in Asperen, dan kunnen we aan de bar een beetje slap ouwenelen over de MB!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
10 nov 2011 10:48 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Een paar jaar geleden het wagenpark onder loep genomen en een aantal opgeruimd, zo hebben de 911 SC en de VW Scirocco MK I het veld moeten ruimen. Momenteel staan er op de oprit en in de garage naast de lease BMW voor moi en een lease Ford voor TOTMBO alleen nog de 993 R en voor zonnige dagen een VW Golf Cabrio.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
10 nov 2011 11:25 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Love SEL, v8 en supersjieke kleurcombi.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
10 nov 2011 11:30 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Probeer al een jaar mijn vrouw uit de A8 te krijgen en in een 560 SEC te laten rijden, maar heb haar nog niet kunnen overtuigen. Zijn er genoeg te koop in Frankrijk.
|
10 nov 2011 12:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Zitten er wel op. Heb van de binnenkant gekeken en kon nergens beschadigingen ontdekken. Ook langs de randjes van het chroom nergens iets van onvolkomendheden, blaasjes of iets dergelijks kunnen ontdekken. Moet nog even zien hoe die randen gemonteerd zijn (geplakt?) anders haal ik ze er tzt vanaf. Vind het zelf ook zonder mooier.
|
10 nov 2011 12:06 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
De auto op zichzelf is natuurlijk al heel fout, maar daarom juist goed, maar die chromen randjes is ECHT fout Harald, eraf met die handel...
Als ik het zo bekijk had ik ook misschien beter een Ster kunnen kopen ipv de Q7......
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
Laatst bijgewerkt door Marcel op 10 nov 2011 12:44, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 nov 2011 12:43 |
|
|