In het wit valt het beter mee, alhoewel dat blauw in theorie de mooiere kleur is. Echter... en om het even op zijn "New kids on the block" uit te drukken nav hun nieuwe film "Nitro" : blijf met je poten van die reflector k*t !! De reflector tussen de achterlichten is mijn hoogstpersoonlijke pet peeve, én DE reden waarom ik de 996 4S heb.
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
10 okt 2011 22:05
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: RUF plaatjes topic
Niet van alle kanten duidelijk te zien ... maar het is een 2.7 RS van '73 die in '90-'91 door RUF onder handen is genomen ..
Dat is dan gelukkig niet aan de orde. Mss bij een volgende klap eens aan denken...
11 nov 2011 9:32
Olaf
911 Carrera S
Jurgen schreef:
een volgende klap
Staatslot gekocht
11 nov 2011 9:44
Jurgen
Westervoort
11 nov 2011 9:55
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
dacht meer aan een andere klap.... Ik wil je wel een handje helpen hoor......ff 1 vd Koko P wagens er tegenaan zetten
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
11 nov 2011 22:14
Jurgen
Westervoort
Laten we maar gauw back on topic gaan...
Even een fotootje van een RUF-einddemper
11 nov 2011 23:08
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Heb ook gekeken naar een Ruf eindstuk, maar vind die voor het 964 model er echt niet uitzien.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
11 nov 2011 23:12
wiredgenius
Niet te vergelijken met de RUF foto's hierboven, maar de velgen (RUF) maken een hoop goed
Verder binnen nog drie RUF (o.a. matjes) modificaties gedaan en een RUF schild wat ik nog moet monteren (inmiddels zeldzaam, aangezien deze niet meer worden uitgeleverd )
Next:
> RUF voorbumper > RUF eindstukken
13 nov 2011 10:57
Olaf
911 Carrera S
wiredgenius schreef:
Next:
> RUF voorbumper
Die is best heftig .. en zou dan, als je portemonee het toe laat, ook iets met de zij- en (zeker) achter-kant doen
13 nov 2011 11:30
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Ruf schild kun je nieuw kopen, is alleen wel erg duur (299usd) Alsje wilt kun je ook kijken op mijn site http://www.rufdatabase.com
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum