Auteur |
Bericht |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Re: Coyote - Legale radarverklikker -
De coyote (en andere consoorten) wordt illegaal in Frankrijk. Hier in België blijven ze legaal, onze minister van verkeer vindt dat de coyote de veiligheid verhoogt.
Kwestie van langzaam een flitspaal te passeren ipv vol in de remmen gaan.
|
16 mei 2011 23:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Dat roept men al een aantal jaren - en ik geloof ook niet dat elke Coyote bezitter 'm opeens thuis in de keukenla laat liggen
|
17 mei 2011 10:02 |
|
|
Mr.T
|
Yep, doet wat hij moet doen, al is het jammer dat er niet actief gewaarschuwd wordt bij trajectcontroles.
|
17 mei 2011 10:27 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ervaring met Coyote radarverklikker
Heeft er iemand hier ervaring met de Coyote radarverklikker?
ik heb wat Belgen leren kennen die de Coyote gebruiken, maar in NL hoor ik er eigenlijk nooit iets over. Als je op internet zoekt op Coyote kom je ook op een belgische site. Iemand ervaring in NL? werkt het goed? zijn er genoeg meldingen in NL van andere eigenaren van een Coyote waardoor het systeem werkt?
het lijkt me een mooi, simpel en doeltreffend apparaat en denk er serieus over om m aan te schaffen.
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
10 nov 2011 22:39 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: ervaring met Coyote radarverklikker
zoekfunctie gebruiken. is idd ervaring hier. Rad911 en Olaf iig.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 nov 2011 22:41 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik heb zo'n beetje alles getest en vind Myspeed het beste. RadarDroid komt op de 2de plaats en Coyote op 3.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
10 nov 2011 22:44 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Edit by MOD: Beide TOPICS samengevoegd heb idd inmiddels de zoekfunctie gebruikt, thx Horn (had ik wellicht moeten doen voor ik het topic plaatste, sorry daarvoor ). volg het forum toch dagelijks maar had dit verhaal over de coyote gemist. waar ik eigenlijk al bang voor was blijkt wel een beetje zo te zijn: weinig gebruikers in NL van de Coyote. ik woon net over de grens in belgie maar rij het meest in NL dus... tja
|
10 nov 2011 22:48 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
is er inmiddels als app, dan hoef het apparaat niet meer te kopen
_________________________________________ Got coffee?
|
10 nov 2011 22:49 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ja dat las ik maar dat lijkt me dan weer niet handig, ik zit continu te bellen/mailen/smsen (alleen onder de 250km/u hoor ) dus dan heb je zo weinig aan die app lijkt me
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
10 nov 2011 22:55 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
heb er hier nog eentje, gebruik alleen de app als ik bel in dat oude ding verstaan ze me toch niet door de herrie
_________________________________________ Got coffee?
|
10 nov 2011 22:56 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Vind ik dan wel weer een bruikbare tip. Thx
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
10 nov 2011 22:57 |
|
|
bully
|
Tilt weet er alles van
|
10 nov 2011 22:58 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
@Marco: thx, kom ik bij je op terug. hou het zeker in gedachten! krijg zelfs nog een berichtje van iemand die er 1 heeft. @bully: I know... he fried his Coyote
|
10 nov 2011 23:08 |
|
|
Olaf
|
Ik heb geen goede ervaring(en) met de Apps - maar evt. ook nog wel een Coyote ter overname. Type I en Type II Werkt in NL steeds beter - en ik heb toch ookal regelmatig de melding van een mobiele flitser doorgekregen terwijl er op dat moment geen Coyote gebruiker voor me zat Als je net over de grens woont/werkt heb je ook nog eens veel Belgen (en mss Fransen) die het systeem ondersteunen ... vanaf Breda neemt het aantal gebruikers aardig toe, is mijn ervaring ... alleen de A28 naar het Noorden van NL valt nog weleens tegen
|
10 nov 2011 23:10 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Myspeed maakt gebruik van de database van Flitspaal. Ik zie iedere week updates voor zowel NL als B. Met een goede feun kan je bellen en navigeren en flitspaal-meldingen over je Bluetooth carkit krijgen. De afgelopen 24 uur is / zijn er 12 flitspaal POI's in de database van http://www.flitspaal.nl aangepast. U heeft in uw profiel aangegeven dat u op de hoogte wilt worden gehouden van deze wijzigingen. Hieronder ziet u een overzicht met alle wijzigingen ( nieuwe en verwijderde ) gesorteerd per land en provincie. Nederland Provincie Toegevoegd Aangepast Verwijderd Limburg 0 1 0 Belgie Provincie Toegevoegd Aangepast Verwijderd Antwerpen 1 2 0 Belgisch Limburg 0 0 3 Luik 1 1 1 Oost-Vlaanderen 1 3 0 West-Vlaanderen 0 1 0
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Laatst bijgewerkt door barolo op 11 nov 2011 0:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 nov 2011 23:40 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi , heb een autoradio gekocht "parrot Asteroid", deze heeft ook coyote apps , moet me wel eerst abonneren , weet er iemand wat deze ab. kost ? dan natuurlijk in Belgie gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
10 nov 2011 23:53 |
|
|
Hartwiek
|
gisteren nog in belgie geflitst....van stein naar genk..stonden achter een peiler van een brug...mn vector europa ging piepen maar remmen had weinig zin meer....denk dat ik er met een vaart van 150 langs reed...iemand enig idee wat dat gaat kosten....buitenlanders betalen schijnbaar meer in belgie.....
|
11 nov 2011 15:21 |
|
|
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
Dit schreef ik op 16 augustus. Heb nog steeds de boete niet binnen!
_________________________________________ ......
|
11 nov 2011 15:47 |
|
|
Olaf
|
1 maand = 11,99 € 6 maanden + 6 maanden gratis (ofwel 1 jaar) = 49.99 € (of ongeveer 4 € per maand) ... volgens de site van Coyote
|
11 nov 2011 16:27 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
flitsmeister heeft nu ook alle vaste palen, werkt vooralnog prima.
_________________________________________ oud is beter
|
11 nov 2011 16:49 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mijn navi geeft ook alle vaste lokaties door. Verder geef ik geen geld uit aan verklikkers. Ik heb het laatste jaar 0 boetes gehad terwijl ik buiten de bebouwde kom als het verkeer het toelaat altijd te hard rijd. Ik ben goedkoper uit als ik die enkele keer dat er een boete op de mat valt gewoon betaal.
|
11 nov 2011 17:31 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ik zeg je, Ewoud, die 1,79 aan Flitsmeister heeft z'n geld wel opgebracht. Het was even slikken, maar echt z'n geld waard.
|
11 nov 2011 17:34 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Bij mij komen daar de kosten van een nieuwe smartfeun nog bovenop hè. Dat soort appjes werkt niet op een prepaid samsung.
Daarnaast ben ik ook te lui om zoiets aan te schaffen.
|
11 nov 2011 17:39 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ja dan houdt alles op
|
11 nov 2011 17:47 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Bedankt Olaf , Is deze Coyote alleen voor vaste flitsers of ook voor mobile ? gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
11 nov 2011 18:26 |
|
|