Enquête (Automotive) Voor Profielwerkstuk 5 Havo (Uitslag)
Edit: De uitslagen zijn bekend, zie mijn post van 6 December om 21:55 met de link naar de Resultaten.
Hallo medeforumers.
Ik zit nu in 5 havo en een klasgenoot en ik maken een profielwerkstuk, en we moeten een marketingonderzoek doen.
Wij starten een fictief bedrijf dat hybride en elektrische auto's verkoopt.
Graag willen wij weten of er interesse is in deze markt.
Zouden jullie voor ons de enquête van 7 vragen willen invullen ?
Voor jullie nog geen 2 minuten werk, voor ons waardevolle informatie.
U vult de Enquête anoniem in, er worden geen persoonsgegevens gevraagd.
De informatie word alleen verwerkt in ons profielwerkstuk we delen ze niet met Derden of Commerciele bedrijven.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Hieronder de link met de enquête
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=90154 Bram Dekker en Melvin Sangers
Edit 1: Ter verduidelijking ons plan:
Autodealer die Hybride en Elektrische auto's verkoopt (van verschillende merken)
Gericht op het middensegment. (Auto's met een waarde tot ongeveer 60.000 euro)
10 verschillende auto's in de showroom. (Als de auto niet aanwezig is kan je de auto bij ons bestellen)
1 Vestiging in het midden van Nederland (Centraal gelegen)
Onderhoud en Service (word nog uitgewerkt)
Naast de auto's worden ook Elektrische scooters verkocht (als daar genoeg vraag na is, wij hopen uit de enquête daar meer informatie uit te halen)
Edit 2: De resultaten zullen over 3 weken bekend gemaakt worden.
Als u nog feedback heeft op onze enquête of op het fictieve bedrijf die wij willen beginnen in ons profiel werkstuk, zouden wij dat graag willen horen.
Edit 3: De vragen van de enquête zijn aangepast op de feedback van mensen, die de enquête hebben ingevuld.
Dank daarvoor, daar hebben wij zeker wat aan.
Edit 4:
Om op het eind een goede Conclusie te trekken, ben ik benieuwd naar het volgende.
Wat is voor jou de reden om dan wel of niet, een hybride of elektrische auto te kopen/leasen ?
zo niet, waarom zou u geen elektrische of hybride auto kopen/leasen ?
Graag in dit onderwerp posten, dan krijgen wij een nog duidelijker beeld van hoe de consument denkt over deze markt.