Auteur |
Bericht |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Minimeet
Vandaag en heerlijke dag gehad bij Taxi Hans. Samen met Piet en Hans lekker aan het klussen geweest bij zijn prachtige mooie zaak!!!! Dit vraagt naar meer, wordt vervolgd!! Eerst even bijgepraat onder het genot van wat lekkers. Die gek had een volledig koud buffet klaar staan!!! Onze dag was toen al geslaagd. Na ons vol te hebben gepropt met drie Porsches naar zijn zaak geweest waar Hans ons een rondleiding heeft gegeven en daarna ook nog even als toetje gedemonstreerd hoe je je Porsche moet wassen en poetsen. En daar heb ik mijn wagen maar voor geleend!!! Ik moet zeggen dat hij er prachtig onder vandaan kwam. Ik zal maar niet vermelden welke middelen hij hiervoor gebruikt, want daar kom je echt niet op. Wij, Piet en mijzelf willen Hans bedanken voor deze leuke middag!!!! De fotoshoot van de wagens komen er zo aan!! Foto's staan in het fotoalbum!!
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
Laatst bijgewerkt door Taxi Hans op 13 nov 2011 18:43, in totaal 9 keer bewerkt.
|
13 nov 2011 18:08 |
|
|
arjan
|
Re: Minimeet
Gezellig daggie
Laatst bijgewerkt door arjan op 14 nov 2011 15:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 nov 2011 18:22 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Waarom geen ruchtbaarheid aan gegeven vooraf Was graag ff naar Harderwijk gereden Moest het nu doen met een ritje Dusseldorf over de 57 lekker gegeten en toen weer terug over de 57.. Oh ja nog ff de 280 aangetikt maar dat was bijzaak.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
13 nov 2011 19:02 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Psies, ik ook Nu heel lafjes rondom Ede en omstreken gereden bij gebrek aan creativiteit
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
13 nov 2011 19:12 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
vrijdag in het biercafe gaan we het er wel over hebben, dit was even een probeersel wat de mogelijkheden zijn. dan kunnen er straks een hoop meer van genieten, en op mijn leeftijd had ik even hulp nodig voor het plaatsen van foto`s ed. van daar de driehoeksverhouding Ber Piet en ik zei de gek, Ber op mijn forum naam Piet voor het overzicht en ik in het klasje maak maar vast plaats voor mijn P. hij gaat dus mee.
_________________________________________ Picasa album
|
13 nov 2011 19:23 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Was gezellig Hans, bedankt kerel
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
13 nov 2011 20:23 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
...tja en ik mij vandaag maar ´vervelen´ thuis wat hebben jullie nu eigelijk gedaan?
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 nov 2011 21:23 |
|
|
jan911sc
|
En welke "middelen" hebben jullie gebruikt ? Als we er toch niet op komen,...vertel,vertel
_________________________________________ 911SC,1981
|
13 nov 2011 21:36 |
|
|
drknauf
|
sleuk maar ik kan geen pics vinden op die link
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
13 nov 2011 21:37 |
|
|
Ber
|
Die drie foto's staan in Taxi Hans zijn fotoalbum hier op het PF!!
|
14 nov 2011 0:13 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Heb je weleens een auto gewassen met biologisch afbreekbare velgen reiniger ?? ook goed voor vliegjes en ander vast geslagen spul zeker niet slecht voor de lak maar help uitmuntend. Even dun aanbrengen goed van onder naar boven met hoge druk spuit en weer terug afspuiten, wielkasten even meenemen en daarna met de hand wassen. even de rollover met hete wax (koud dus)er over, afspuiten met warm water van boven naar beneden dan de machine laten drogen. Aflappen met schone zachte doek en een compressor om het laatste vocht weg te blazen. Ramen lappen gaat ook prima, daar hebben wij alklanet voor en een schoon stuk niet pluizend papier. compressor lucht voor de binnenkant om het stof te verwijderen uit alle naden en kieren en een flinke stofzuiger voor de rest. Volgens mij is tie dan schoon hoor
|
14 nov 2011 0:18 |
|
|
horn
PF #57
|
leuk hans. goed initatief. next time kom ik wel even buurten. met zo'n koko petalo mercedes bij een taxibedrijf, voelt vast als thuiskomen voor hem
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 nov 2011 8:00 |
|
|
Taxi Hans
|
Horn, onze wasstraat is de MB`tjes wel gewend . ik zal de zachte borstels vast vervangen tegen staalborstels.
|
14 nov 2011 9:30 |
|
|