Auteur |
Bericht |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
 is het al 1 april ???
dit kan toch niet waar zijn ??? en dan dacht ik dat de belgische regering (a nee, da hebben we niet, de belastingen dan...) vol crimineel gespuis zat.... http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... A.facebook
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
19 nov 2011 19:55 |
|
 |
Martin K.
987Twente
|
 Re: is het al 1 april ???
Het zou een goede "1 april grap" kunnen zijn, helaas is het geen 1 april We zouden er ook iets van kunnen "leren" in het kader van onze "VOC- Mentaliteit " bijvoorbeeld de toenmalige KNIL- ers extra gaan belasten, op hun pensioen Nee, sorry, dat laatste is echt van mij een geintje, ....ik moet nl. bijna kotsen bij het lezen van zo'n "bericht" Het lijkt wel bijna of de Nazi's zelf stiekum zijn teruggekeerd in Duitsland, die ambtenaar die dit verzonnen heeft, en al die Kase Kopfen die dit hebben goedgekeurd, bah bah bah 
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
19 nov 2011 20:18 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
euhhh, kaas koppen??? nee nee, het zijn de moffen ..... 
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
19 nov 2011 20:22 |
|
 |
JorisLoet
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986Zürich
|
Ik wens hen veel succes met het handhaven van deze wet  Moet niet veel gekker worden....
_________________________________________ There is no try - just do or do not!
|
19 nov 2011 20:40 |
|
 |
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
WOW 
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
19 nov 2011 20:43 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Moet niet veel gekker worden Raar volk die Duitsers. Gelukkig maken ze wel knappe wagens 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 nov 2011 20:58 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Ik kan bijna niet geloven dat dit waar is... 
|
19 nov 2011 20:59 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Te gek voor woorden, dwangarbeider en nu geld komen halen bij hen die je gedwongen hebt tot "ellende".
En een kaaskop is een Alkmaarder.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 nov 2011 21:06 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zo werkt dat tegenwoordig. En de Griekse belasting wanbetaler gaat vrijuit.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
19 nov 2011 21:09 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
verwonderd? Kijk dan eens goed wat de impact van het ESM wordt... 
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 nov 2011 22:22 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Daar kan je nog een mening over geven http://www.earth-matters.nl/175/europees-stabiliteit-mechanisme-esm/Effect......geen idee, maar niets doen helpt zeker niet.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 nov 2011 22:38 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Sigi, helaas staat er nog wat meer in het ESM: - Het bestuur van ESM is niet onderhevig aan controle (ook niet democratisch) - Landen zijn verplicht om binnen een bepaalde termijn de verzoeken van het ESM ingewilligd te hebben. - ESM is niet juridisch aanspreekbaar voor haar acties. - Noch bestuursleden, noch medewerkers van ESM zijn juridisch aanspreekbaar in de breedste zin. Daarnaast moet je weten dat de volledige financiële besluitvorming binnen de EU door de financiële wereld gedicteerd wordt. Dat geldt voor de Commissie EN voor het EU Parlement (dat de Commissie moet controleren). Waartoe dit alles binnen Europa gaat leiden laat zich raden. .
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
19 nov 2011 22:52 |
|
 |
bully
|
|
19 nov 2011 23:01 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
20 nov 2011 18:02 |
|
 |
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Wie bedenkt zoiets, belachelijk ......Ik dacht trouwens dat het over was met de Nazi's in Duitsland maar nu ik dit lees en al de berichten die in de media verschijnen begin ik toch stevig te twijvelen.
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
20 nov 2011 18:09 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
heb net mijn FIETS maar op alarm gezet. 
_________________________________________ Picasa album
|
20 nov 2011 18:16 |
|
|