Auteur |
Bericht |
912
|
Re: Heeft iemand ervaring met de mini-brug van vocor ?
Dit is een andere. Die van mij is lager...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
21 nov 2011 16:00 |
|
|
912
|
Sorry, ik wist niet dat de foto's achter de forum beveiliging zaten.... Moeten ze hier ook maar een upload toestaan...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
21 nov 2011 16:03 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
is idd een optie met die balken ... Ben er nog niet helemaal uit... zoals gewoonlijk
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
21 nov 2011 16:04 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Weet jij nog waar je hem hebt aangeschaft of heb je een merkt /type van de brug ?
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
21 nov 2011 16:07 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
hee snikkonijn ik kom wel ff kijken als jij een oplossing hebt gevonden
|
21 nov 2011 16:22 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
prima
|
21 nov 2011 16:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Die is er - in sommige subtopics direct - en anders via je eigen of een van de andere foto-albums
|
21 nov 2011 16:44 |
|
|
912
|
Dat is wel waar ja... Maar altijd zo onhandig om eerst wat in je fotoalbum te zetten en dan weer in post. Gewoon, hup uploaden per post...
|
21 nov 2011 17:04 |
|
|
912
|
|
21 nov 2011 17:05 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
|
21 nov 2011 17:18 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Ziet er goed uit Die uit de link had ik al gezien ,, is erg mooi en past in een normale garage..
|
21 nov 2011 17:45 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Ik heb de knoop doorgehakt. Omdat ik waarschijnlijk alleen in het voor- en najaar de auto wil servicen , vallen alle dure bruggen af. Het moet ook geen overkill worden, ik ben geen automonteur maar een hobbyknutselaar Ik heb ook geen zin om een gat uit te sparen in mijn garagevloer , of om met balken te werken waar de auto eerst opgereden moet worden. Ik heb gekozen voor de hydraulische oprijbokken. Heb een winkel gevonden waar tot het eind van het jaar geen verzendkosten worden geteld (is toch 55,- euro) http://www.toolsnmore.nl/content/index. ... =BT-BOK900(gratis verzending vanaf 250,- ... bokken kosten 249,- dus nog iets kleins uitgezocht ) Allemaal bedankt voor jullie bijdrage
|
21 nov 2011 17:52 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
He goed zo, dan wil ik ze wel eens komen bekijken.
|
21 nov 2011 17:56 |
|
|
Niels
|
slim systeem
|
21 nov 2011 17:58 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Zal wel een paar dagen duren voor ze hier zijn ..... ik laat wel wat van me horen
|
21 nov 2011 19:29 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Bestel ook nog even 2 goede assteunen mocht je die nog niet hebben. Nooit onder een auto gaan liggen zonder assteunen. Ook niet de gamma variant, maar de zwaardere varianten van minimaal 2 ton elk.
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
21 nov 2011 19:29 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Goede assteunen heb Ik , idd nooit zonder assteunen onder de wagen gaan liggen .
|
21 nov 2011 20:08 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
as-steunen en eventueel een wiel of wielen (velg met band eromheen) vlakbij waar je onder de auto schuift. Mocht de auto met gedemonteerde wielen van de assteunen schuiven, dan heb je nog iets van verzekering. Wel altijd even stevig rubber of eventueel stevig houtje op de assteunen als je ze bijvoorbeeld voor de opkrikpunten gebruikt (ivm schade).
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
21 nov 2011 21:49 |
|
|
Unteed
Porsche Cayenne 3.6 bj 2008
Corvette C5 bj 1998
ex Porsche 964 C4 bj 1990
Porsche 997 Carrera S bj 200510 km ten zuiden van Nijmegen
|
Onderstaand (ook snikhaas heeft deze gemeld) lijkt me erg handig voor een kleine hobby werkplaats Prijs EUR 250,00 bij van Alphen handelsonderneming in Grave http://www.oprijbalken.nl/product_info. ... c703500507
_________________________________________ Bedenk dat de grootste liefde en het grootste succes de grootste risico's met zich meebrengen
|
22 nov 2011 0:00 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Ik heb een soort van test/review van diverse oprijbokken en ramps gevonden.. Hieronder een link naar het bestand, de hydraulische oprijbokken staan er ook in http://www.ms-services.nl/bigramps.pdfHier nog een aantal filmpjes van de oprijbokken http://www.cjautos.site90.net/hyramp.html
|
22 nov 2011 21:24 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
|
30 nov 2011 12:29 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Als ik mijn 993 zo aan de achterzijde zou opkrikken, dan weet ik vrijwel zeker dat ik een nieuwe voorvleugel kan bestellen . . . Geen optie voor mij dus, blijf gewoon hannessen met een garagekrik en assteunen Een twee-kolomsbrug vind ik wel wat, maar ik weet niet of deze ook laag genoeg is. Daarnaast vind ik een dergelijke brug nog teveel ruimte in beslag nemen en ontsierend voor "de showroom"
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
30 nov 2011 13:21 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Dan blijft er maar 1 ding over voor nine eleven, een haak in het plafond en een oog op je dak lassen. geen beschadigde onderdelen meer aan je auto, geen last van te hoge oprijplaten etc. etc.
_________________________________________ Picasa album
|
30 nov 2011 15:12 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Hee dat ziet er goed uit, daar hoef ik ni eens voor af te komen, duidelijk, maar een vraag, geen problemen met wegschuiven op jou garage vloer?
|
30 nov 2011 15:18 |
|
|
horn
PF #57
|
nog niet..... ik hoop dat die oprijsteunen het niet plotseling begeven (de hydrauliek dan...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 nov 2011 17:00 |
|
|