Auteur |
Bericht |
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Moet altijd wel ff lachen als Dimitri het café komt binnen stormen Wát een energie heeft die adhd' er
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
22 nov 2011 19:27 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
@Bully: Als mijn ouders dat destijds geweten hadden, hadden ze heel wat minder zorgen gehad.
|
22 nov 2011 19:28 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik ben de rust zelve ...... ik wil alleen niets missen
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 nov 2011 19:56 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
nu kan ieder iets naar zijn wens uitzoeken, en natuurlijk dit niet vergeten en dit en dit Gezondheid, en een fijne avond
|
22 nov 2011 21:19 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Lekker JM, kom net pas binnen en vertrok vanmorgen om 7 uur, dus lust wel wat. Beetje lange dag, dus Hans, dat werd inderdaad geen ontbijtje en morgen hoop ik uit te slapen. Heb W zo gek dat hij L naar school brengt, dus ik ga het proberen. Nu nog ff lezen hier en dan maar plat.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 nov 2011 0:20 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ja ik ga ook maar naar bed, heb mijn avond nuttig besteed Veel dingetjes betaald en heb net een lekker borreltje op Paar plakken brie erbij voor de calo's, tot morgen Terusten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 nov 2011 2:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Jij was ook laat Hans, hier was het ook half 2. Ontbijt slaan we maar over, geen puf voor. De dag maar zien door te komen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 nov 2011 10:55 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
"Wat moet er van die jongen worden" Herken je het Ewout
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 nov 2011 12:56 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Heel herkenbaar. Roken, drinken, spijbelen, liever naar je vriendinnetje dan je huiswerk maken. Tja. Op m'n 19e tot inkeer gekomen en m'n studie vervolgens wèl zonder vertraging afgerond. Om het goed te maken mogen ze nu 5 maanden per jaar in mijn vakantiehuis wonen
|
23 nov 2011 13:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dan hebben ze wel erg lang moeten wachten op een "beloning" Ik was toen nog de braafheid zelve en ben op m'n 18de pas begonnen met............en doe dat nog steeds ja. Ga zoonlief ff halen en dan aan de kook.
|
23 nov 2011 19:20 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Met roken neem ik aan Trouwens nog een oud grapje: Zegt de ene vriendin tegen de ander: rook jij na het vrijen? Zegt ze: ik heb nog nooit gekeken!
|
23 nov 2011 21:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hij is leuk, heb net naar de DWDD gekeken, was grappig Bakkie doen en op naar de voetbal
|
23 nov 2011 21:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hij is inderdaad leuk en helaas, roken al vanaf m'n 12de Geen voetbal....geen zin in, vroeg m'n nest in.
|
23 nov 2011 21:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo genoeg tv gekeken en nu maar met Sjors lopen. Nog even bij de bandenboer langsgeweest, vers rubber besteld voor rondom Die achterbanden kosten bijna het dubbele als van de voorkant, nou ja goed voor de economie. Heb vanaf 2005 heel wat bandjes laten monteren Terusten maukers
|
24 nov 2011 1:27 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Zo is dat Welterusten
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
24 nov 2011 1:34 |
|
|
Delnoy
|
Morguh,
Iedereen nog op twee oren?
Werk ze.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
24 nov 2011 9:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
This hier wel saai hé, geen ontbijtje of nix Morge trouwens maukers Heb mijn krentenbroodje en plakkie snijkoek alweer op De schoonmaakdames staan zo weer voor de deur Mauk ze
|
24 nov 2011 9:07 |
|
|
Delnoy
|
Sorry Hans, beetje haast vanmorgen. Alvast lunch.
|
24 nov 2011 10:18 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, helaas Hans. het lukt niet elke ochtend Vroeg de deur uit en laat er weer in, dan gaan andere dingen voor. Nu even lekker eten en huiswerk controleren van zoonlief. Daarna maar eens verder lezen hier.
|
24 nov 2011 20:22 |
|
|
Delnoy
|
Pffff. Rustig hier (en met hier bedoel ik het ganse forum). Geen pilsje van Dimi, gaan Android propaganda van Barolo, Wolf, Horn en andere spraakmakende gasten zijn zelfs rustig. Hans is nog met Sjors aan het wandelen, Richard heeft het maar druk enz enz enz. Wat is loos Ik pak er nog een en ga daarna mijn mandje maar eens opzoeken Fijne avond gewenst. Hier alvast het ontbijt.
|
24 nov 2011 23:40 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Sorry "Delnoy", ben de was aan het vouwen en wat lampjes aan het verwisselen Nog wat betalingen gedaan aan de belastingen voor het einde v/d maand Vandaag nog wel op het strand geweest met Sjors en ff lekker uitgewaaid, zoooo lekker Nu maar een Hertog Jan gepakt met een paar tuccies erbij. Kijken of P & W nog wat te mauken heeft Tot later
|
24 nov 2011 23:51 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nu nog reclame Hans en ik kunnen best gezellig zijn hoor Rob......maar niet altijd tijd&zin. Dat ontbijtje daar kunnen we elkaar morgen mee dood gooien..........beetje uitgedroogd dan Morgen uitslapertje, dus ben vast niet op tijd als koffiejuffrouw. Nu nog even aan het werk.
|
24 nov 2011 23:59 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zo net thuis... zware avond gehad met de bijbehorende ´vergadering´........... zo nu eerst even eten en dan gauw bedje in want de wekker gaat om 5 uur weer
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 nov 2011 1:08 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
druk,welnee. reden staat hieronder
Laatst bijgewerkt door Richard op 25 nov 2011 9:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 nov 2011 9:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, ontbijt slaan we maar over.
|
25 nov 2011 9:53 |
|
|