_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
25 nov 2011 9:48
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Re: gezocht: Fuchs 16inch velgen, 2x7J + 2x8J
Michel Vaillant schreef:
Blijco schreef:
Staat mooi Piet, doe de naafkappen ook even zwart maken
thanks voor de tip. ziet er inderdaad veel beter uit in the end... it's all about the details
Ik heb ook van die zilverkleurige matte caps (met zo;n ingefreesd Porsche logo) en dacht dat dat origineel was. Vind het ook niet storend. Iemand info hierover wat origineel is, zilver of zwart?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
25 nov 2011 10:15
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Ik heb wel een setje verchroomde 16 inch velgjes..... 7J en 8J..... Maar daar moet je van houden..... persoonlijk vind ik het niet zo mooi onder jouw auto.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
25 nov 2011 11:53
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
ik bedoel die wielnafdopjes, niet de hele velgen. Die dopjes zijn bij mij origineel mat grijs. Die horen toch niet zwart? zal de folders er eens op naslaan.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
25 nov 2011 12:35
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Dat snap ik, maar mijn post was bedoeld voor de TS.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum