Auteur |
Bericht |
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
Even voorstellen - RuBoxS
Na een tijdje te hebben meegelezen is hoog tijd om hier op het forum een account aan te maken en mij vervolgens dan ook even voor te stellen. Zeker nu ik sinds zaterdag de welbekende jongensdroom in vervulling zag gaan. Een paar dingen waren vooraf duidelijk: binnen een bepaald budget moest het een Porsche cabrio worden met een lekkere motor en bijbehorende sound. Na een tijdje zoeken uiteindelijk ´gevallen´voor een Boxster S, bj 5-2000. Nederlands geleverde auto in de kleur Viola metallic o.a. voorzien van xenon, 030 onderstel, alarm en een heerlijke sportuitlaat. O ja bijna vergeten, Ruud is de naam, bijna een halve eeuw op de wereld, gelukkig getrouwd, 2 kids en wonend ergens in de Flevopolder wat plaatjes van de Boxster:
|
21 nov 2011 18:06 |
|
|
bully
|
Re: Even voorstellen - RuBoxS
Welkom Ruud mooie bak
|
21 nov 2011 18:27 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie wagen, rijdt lekker zo'n boxster.... lekker je haren laten wapperen
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
21 nov 2011 18:50 |
|
|
Rontin
Porsche Boxster SCastricum
|
Welkom Ruud, mooi e auto, Nu maar hopen dat er geen horror winter komt! zodat je vaak open kunt rijden.
|
21 nov 2011 18:52 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
welkom Ruud, mooie bak! veel
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 nov 2011 19:34 |
|
|
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
Ziet er fraai uit met mooie opties! Kleur moet je van houden...
_________________________________________ kaufen, behalten, genießen...
|
21 nov 2011 20:21 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
hé Ruud, mooie Boxster, smerig kleurtje ook Ruud
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
21 nov 2011 21:57 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
Bedankt voor jullie reacties zover. Tja mooie kleur he, en m'n haren laten wapperen zal lastig worden
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
22 nov 2011 18:01 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
@3AE'99; ik zat al te wachten op jouw reactie moet niet gekker worden, 2 Ruuds en 2 Viola's
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
22 nov 2011 22:45 |
|
|
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classicArnhem
|
Die hebben we al gehad schijnbaar.... Hop naar de volgende... Welkom Ruud, mooie boxster en lekker
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
|
22 nov 2011 22:57 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Gave Boxster! Geeft een lekkere duw in de rug, zo'n S! Veel plezier.
|
23 nov 2011 11:05 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Valt mij wel op... zou gauw iemand een boxster voorstelt bijna alle boxster rijders antwoord geven... in een 911 voorstel topic hoor-zie je ze niet, schamen jullie je zelf ofzo? Niet nodig...... OOK een boxster is een topper en een echte Porsche
|
23 nov 2011 19:49 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Hey Dimitri, Wij schamen ons zeker niet hoor! Voor de aanschafprijs van een Boxster en de onderhoudskosten van deze, krijg je er een heerlijk rijdende roadster voor terug. Maar ik keek toch eens serieus naar de reacties van de mede-forummers, maar van de 11 reacties die zijn geplaatst, waren er maar 2 reacties verschenen van mede-Boxster rijders... Ik denk dat de belangstelling voor de diverse P-modellen wel goed zit.
|
24 nov 2011 10:42 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Ik had je in een ander topic al welkom geheten, maar ook langs de officiele weg: Ruud, van harte welkom. Mooie zoef zo'n Boxster S en eveneens veel veilige gewenst. En ik kom je vast wel ergens weer eens op een meeting tegen. Afgelopen zomer kwam ik Mike en Ed Timmermans op een meeting tegen, Mike is niet zo vreemd, maar Ed was wel apart.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
24 nov 2011 20:09 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
hardtop er op
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
26 nov 2011 15:58 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie wagen en zo´n toppie is perfect.. zeker als je de winter dagelijks doorrijdt!
|
26 nov 2011 16:12 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
gefeliciteerd, en welkom op het forum! Mooie auto, maar wat is dat Viola Metallic nu voor een kleur? Ziet er uit als. Is het donkerpaars?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
26 nov 2011 21:26 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
|
26 nov 2011 22:59 |
|
|
Boxster S 550 Spyder
Boxster S 550 SpyderSchagen
|
Welkom Ruud, veel plezier met je S!
_________________________________________ Boxster S 550 Spyder Limited Edition Nr. 1616/1953.
Modificaties: - Supersprint RVS Exhaust System; Filmpje SuperSprint - K&N High-Flow Air Filter
|
27 nov 2011 10:07 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Welkom Ruud, En ja, natuurlijk, zijn wij loyaal naar elkaar. Het valt niet altijd mee om op te Boxsteren tegen de 911's. En ja, de kleur......... Ik weet niet wat dat is met die P mannen maar als het niet grijs of zwart is dan is het volgens hen niks. Ik denk dat ze thuis nog een zwart-wit tv hebben
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
27 nov 2011 11:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Welkom Ruud en alle kleuren zijn goed, zolang het maar zwart is, zei Henri Ford en ik sluit mij daarbij aan.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
27 nov 2011 11:19 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Halloooo . . . vergeet donkerblauw niet hè Eeeeh, nou je het zegt, wel een zwarte, met glimmende rand . . . en als tie aangaat . . . megagroot LED LCD . . . mag dat ook ? Sorry dat ik jouw vooroordeel zo moet doorkruisen . . .
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
27 nov 2011 13:34 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
Gaaf forum
|
27 nov 2011 13:53 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
vind ik ook hahahahaha
|
27 nov 2011 17:39 |
|
|