Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:02

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
NPC Spanjerit 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Fantastisch verslag Sjonnie!

Jammer dat je ietwat schade hebt opgelopen. Achteraf zeg je nu wellicht dat je de volgende keer zo'n Fransoos niet gaat volgen naar één of ander gehucht.........

Jullie hebben in ieder geval heel wat meegemaakt! Ik hoor de details nog wel een keer.

Ben erg benieuwd welk alternatief de NPC voor de F1-trip gaat samenstellen.

11 mei 2005 23:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Gaaf verslag! Zonde dat de F1 wat teleurstellend was, maar de rest maakte dat volgens mij meer dan goed :)

Paskal

12 mei 2005 0:21
Profiel WWW Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
911 kompressor schreef:
Gaaf verslag! Zonde dat de F1 wat teleurstellend was, maar de rest maakte dat volgens mij meer dan goed :)

Paskal

ja en de hotels waren blijkbaar zo zo, en een paar aanrijdingen hier en daar.... :? :lol:

Nee zonder dollen, leuk verslag, volgens mij een van de langste postings die we hebben gehad, maar met plezier gelezen...

12 mei 2005 8:01
Profiel
Westervoort
Bericht 
Marcel schreef:
Nee zonder dollen, leuk verslag, volgens mij een van de langste postings die we hebben gehad

Nou, ik heb zojuist de post zitten lezen van RufBTR, staat onder Ruf-instrumenten, maar hij kan er ook wat van.. :wink:
Beide tegenhangers van de vele one-liners hier..(waar ik trouwens GEEN tegenstander van ben hoor ; een rake one-liner kan net zoveel zeggen als een lang verhaal)

12 mei 2005 8:49
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jurgen schreef:
..... een rake one-liner kan net zoveel zeggen als een lang verhaal

Net als een plaatje. ;)

Afbeelding

12 mei 2005 10:10
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Sjonnie, ik vond het fantastisch je verlag te lezen! Ik ging er helemaal in op, je schrijft boeiend. :D

12 mei 2005 22:28
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Alleen, als ik het zo lees komt het niet echt over als een groepsding. Beetje los zand dat "toevallig" allemaal Porsche rijdt... (niet negatief bedoeld).
clubjes in clubje - of lijkt dat maar zo? Was nl. een beetje mijn (gevoelsmatige) bezwaar naar aanleiding van de verslagen van vorige Barca trip. Kan me natuurlijk volledig vergissen (zoals ook in een ander topic al bleek...) :wink:

12 mei 2005 23:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
horn schreef:
Alleen, als ik het zo lees komt het niet echt over als een groepsding. Beetje los zand dat "toevallig" allemaal Porsche rijdt... (niet negatief bedoeld).
clubjes in clubje - of lijkt dat maar zo? Was nl. een beetje mijn (gevoelsmatige) bezwaar naar aanleiding van de verslagen van vorige Barca trip. Kan me natuurlijk volledig vergissen (zoals ook in een ander topic al bleek...) :wink:

Je kan natuurlijk niet altijd alles met 38 personen doen.
Het rijden is het prettigst in groepjes van maximaal 5 a 6 auto's vond ik. En al snel rij je dan mee in een groepje dat er ongeveer hetzelfde tempo als jezelf op nahoudt. Dat geeft voor iedereen ook het meeste rijplezier.
's Avonds dineerden we in principe altijd samen, maar voor de rest werd je vrij gelaten (ontbijt, lunch, al dan niet samenrijden).
Je mag dit "clubje in clubje" noemen, en dat was het ook een beetje, maar dit heeft mij alleszins nooit gestoord. Daarenboven hebben we in verschillende groepssamenstellingen gereden, en ook met verschillende groepssamenstelligen geluncht en in Calella gedineerd.
De sfeer in de groep is op geen enkel ogenblik minder goed geweest, integendeel. We hebben veel gelachen en plezier gemaakt. Ook al omdat er tijdens de rit 2 jarigen waren.
Bij elk van dat soort trips kan je mindere momenten hebben, maar die werden ruimschoots gecompenseerd door de leuke momenten.
Als er een nieuwe rit georganiseerd zou worden zouden we zonder twijfel opnieuw meedoen. Voorwaarde is wel dat er van die heerlijke trajecten bij zitten waarin je echt kan genieten van het rijden in een Porsche.
Dat genieten van je Porsche wordt overigens niet altijd door iedereen in dank afgenomen: toen we een dorpje in Zuid-Frankrijk passeerden kwam er plots een "Gendarme" recht uit zijn kantoor de straat op rennen toen wij als laatste van het groepje daar passeerden. Echte LOUIS DE FUNES gebaren aan het maken naar ons. Ik was even bang dat hij zijn collega's van het volgende dorpje zou bellen, maar gelukkig is er niets gebeurd. Ik ben toen wel onderweg de 993 Cabrio voorbijgegaan want ik wilde persé niet meer als laatste van de groep rijden.
Afbeelding

12 mei 2005 23:53
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
duidelijk. dank voor de verklarende woorden. 8)

13 mei 2005 0:11
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Sjonnie, prachtige foto's ook hoor :D

13 mei 2005 14:48
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
clubjes in clubje - of lijkt dat maar zo?

Is denk ik gewoon het slag mensen dat zich bij de NPC manifesteerd :arrow: kan namelijk ook hier geen spoor van het tochtje ontdekken :roll:

@ Sjonnie :arrow: Leuk verhaal over een leuke belevenis :!: jammer van de aanrijdinkjes :?

13 mei 2005 17:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Kijk dan eens hier: http://www.nederlandse-porsche-club.nl/ ... owtopic=87

Bij de NPC is de gemiddelde interesse voor internet inderdaad een stuk lager dan bij het forum (sommigen gebruiken nooit internet denk ik).
Nix mis mee. Tijdens de tocht hebben we vele leuke mensen ontmoet. T.z.t. zullen we elkaar zeker nog eens ontmoeten om foto's en filmpjes te bekijken en om gezellig na te genieten.

13 mei 2005 17:45
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Sjonnie schreef:

Ja, owkee, jouw reactie staat er... Die klopt overigens niet, om de foto's te bekijken hoef je helemaal niet geregistreerd te zijn, tenzij je ze in je prive-album hebt gezet. De overige albums zijn gewoon zonder in te loggen te bekijken!

(nog wel een tipje trouwens, maak de foto's in het vervolg maximaal 800 pixels breed, kun je ze bekijken zonder op F11 te drukken, of te scrollen ;) )

13 mei 2005 17:54
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Sjonnie schreef:

Hmmm ... zeker alleen toegankelijk voor NPC leden, want ik kom er niet op, ook niet als ik (wel) ingelogd ben :?

13 mei 2005 20:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Geel
Bericht 
Hoi Sjonnie,

Heel leuk verslag. Was misschien ook een leuk idee om dit naar de redactie van het clubblad van de NPC te sturen (met de foto's)!

Als organisator kan ik je inderdaad bevestigen dat we bewust voor prijsvriendelijke hotels hebben gekozen, temeer omdat deze rit als "aanvulling" op de oorspronkelijke barcelona F1 reis was bedoeld. Na drie jaar blijkt echter het gros mee te gaan voor de rit, en niet meer voor de F1. Tijd voor verandering dus, en dat hebben we getracht te doen in de vorm van de Zwarte Woud rit. (vorig jaar voor de eerste keer) Al zeg ik het zelf, dit is echt een aanrader met zeker zo'n mooie stuurweggetjes, compleet met bergpassen! Dit is ook een van de redenen waarom de NPC Formule 1 rit er volgend jaar niet meer op zal staan. Na 3 jaar heb je het dan wel zo'n beetje gezien en hoop je dat iemand anders de fakkel overneemt. Het maken van de rit is nog niet zo'n probleem (dit kost je gewoon een paar dagen vakantie), maar het vinden en zoeken van hotels die 20+ kamers willen en kunnen boeken, daar zit vaak de knoop!

14 mei 2005 9:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2