daar waar de auto het sterkst is moet je het doen uiteraard!
EDIT: als je op mijn kanaal kijkt, kom je een filmpje tegen van spa francorchamps. race 1 is droog en race 2 nat. race 1 is een erg leuke race (vind ik) paar mooie momenten. is wel zonder telemetrie.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
18 dec 2011 22:28
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Re: FILMPJES - het vervolg -
Zou 'm leuker vinden op het PORSCHE-forum als die groene kwakmezaakkie het in z'n broek deed voor zijn buurman ... Of begrijp ik het filmpje soms verkeerd(t) ...?
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
18 dec 2011 23:34
Erik997S
lol, die P kan het zelfs zonder olie.
_________________________________________ 997S
18 dec 2011 23:39
steef
Porsche 911 2003
Waterland
bully schreef:
Lekker even op grootbeeld zetten en kijk meteen 2011 even.
Waaaanzinnige film, Bully!! Echt lekker om te kijken. Give us some more of those!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum