Auteur |
Bericht |
Moonwhisper
944
|
Oh jee, weer verkeerd ingelicht dus.....maar weer wat geleerd!
Dat instructieboekje zou wel handig zijn geloof ik
|
14 mei 2005 14:10 |
|
|
Moonwhisper
944
|
| | | | F@RGO schreef: idd, als PPP het zegt zal het ook wel waar zijn (mijn persoonlijk proefkonijn) héhé ------------ nou, ik herkende uw verhaal in het mijne, al bij al tevreden dat het maar een barstje in uw koelleiding is, had het nu bv een barst in uw cilinderkop geweest...... dan was dat niet zo leuk meer. veel plezier nog met de 944. | | | | |
Zeker weten. Ik ben heel blij dat het maar een scheurtje is.
En bedankt voor de wensen. Dat gaat zeker lukken!
|
14 mei 2005 14:14 |
|
|
Moonwhisper
944
|
Nog niet iedereen had het door volgens mij
|
14 mei 2005 14:16 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Eehhhh... Even een correctie: ík heb nooit beweerd dat het geen type 2 zou zijn. Dat was Martijn!
Als je quote, moet je wel de juiste persoon quoten!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 mei 2005 18:52 |
|
|
martijn
|
Na beter opletten ben ik het gedeeltelijk met je eens. geen antenne in rechter voorscherm en een gladde voorruit, maar.
Het blok is type 1 Klijn remvloeistof reservour en de benzine druk regelaar en verdamper zitten bijde aan het achterkant van het blok.
|
14 mei 2005 19:18 |
|
|
Moonwhisper
944
|
|
14 mei 2005 20:35 |
|
|
F@RGO
|
ik vind het een mooi dashje,
allen de radio kan beter (sorry), de look dan...
het dashje is heel strak en is vol in de mode (997)
heel mooi.
|
14 mei 2005 20:39 |
|
|
martijn
|
dat is zeker een type 2 dash.
Ziet er erg netjes uit.
|
14 mei 2005 20:45 |
|
|
Moonwhisper
944
|
Dat mag je zeggen hoor. We hebben de oude die erin zat eruit gehaald. Dat was een radio/casette. Deze komt uit mijn oude auto en is op zich een perfecte radio/cd speler. We hebben ook nog een zwarte liggen....
Ligt het aan de kleur? rood/zilver en zwart? Rood past wel mooi bij de auto.
|
14 mei 2005 20:59 |
|
|
Moonwhisper
944
|
Dank je....dus als ik het goed begrijp heb ik een mix van type 1 en 2?
|
14 mei 2005 21:00 |
|
|
F@RGO
|
gewoon het design van de radio vind ik niet zo goed aansluiten bij de rest,
maar voor mij mag je het laten hoor, anderen vinden hem misschien weer wel mooi
de sound is ook belangerijk
btw, ik gebruik een ipod in de wagen , past in feite ook niet echt.
|
14 mei 2005 21:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Is dat niet een Sony Exploid is idd wel een goed apparaat, maar niet qua uitstraling IMHO dat zilver zoewart is beter
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
14 mei 2005 21:29 |
|
|
Moonwhisper
944
|
Je hebt wel gelijk hoor. Eigenlijk past een supermoderne radio helemaal niet in deze 20 jarige auto. Die radio die erin zat paste wel heel mooi.
Maar wie weet wat we er nog eens inzetten.
|
14 mei 2005 21:33 |
|
|
Moonwhisper
944
|
ja...dit is een sony Exploid, zeker een goed apparaat. zwart past idd beter.
|
14 mei 2005 21:35 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Ik heb net dit hele draadje gelezen. Wat een verhaal. Gelukkig dat het probleem niet zo ernstig bleek Ik wens je heel veel plezier met je Porsche. En wat die radio betreft Ik vin zwart ook mooier in zo'n interieur
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
14 mei 2005 22:48 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
becker erin of porsche variant ervan, vind ik altijd fantastisch mooi staan
_________________________________________ Got coffee?
|
14 mei 2005 22:52 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Goed, compleet (mp3, wma, ....) en in stijl mooi voor oog & oor.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 mei 2005 12:21 |
|
|
John
Cayenne
|
Margriet,
Omdat ik er eenn weekje ben uit geweest heb ik de discussie pas nu gelezen, was een hele kluif.
Prettig dat je uiteindelijk het euvel (en dan ook nog zelf) hebt gevonden, en dus achteraf een meevaller.
Elke 944 is een echte Porsche (turbo of niet), dus genieten van dat ding.
Ga in ieder geval na reparatie van de slang is naar een toko waar ze iets meer verstand hebben van Porsches als de gemiddelde autodealer, en dan al helemaal niet naar de Groot.
Terug gaan naar die jongens met een klacht heeft totaal geen zin, je zal dan vast een andere treffen als diegene die jouw die auto heeft verkocht , en die RC Formule 1 auto die je gekregen hebt was vast en zeker een BMW Williams, die krijg je sedert enkele weken gratis bij een HP printer
http://h41151.www4.hp.com/nl/nl/countryhome.asp
Geniet van die 944, ga er lekker mee touren, zeker de Flevopolder leent zich daar goed voor.
Kom anders is op 29 mei as. naar het Midlandcircuit in Lelystad, daar is de slalom van de Nederlandse Porsche Club, en is best wel leuk om te zien, vast zijn daar meer malloten waar je een "Petrol Talk" mee kunt houden.
Je hoeft geen lid te zijn om te komen kijken.
Uehhhhhhhhhhhhh koffie.
John
|
16 mei 2005 9:42 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 mei 2005 10:51 |
|
|
Moonwhisper
944
|
Wat een verhaal he, 5 pagina's voor 1 scheurtje in een slangetje
jullie hebben me aangestoken met die zwarte ....vind plotseling die zilveren ook niet meer mooi.
|
16 mei 2005 11:48 |
|
|
Moonwhisper
944
|
Ik heb een beetje rondgesnuffeld.....die Beckers zijn mooi, dat moet ik toegeven....
|
16 mei 2005 11:49 |
|
|
Moonwhisper
944
|
Topic gelezen.....ik weet nu wat jullie bedoelen. Zitten een paar hele mooie tussen die perfect zouden passen! Bedankt voor de tip...
|
16 mei 2005 11:50 |
|
|
John
Cayenne
|
|
16 mei 2005 12:15 |
|
|
Moonwhisper
944
|
ik kom hier binnen walsen en zet meteen de hele boel opstelten zeker weten!!! Dank je! Ik ga zeker genieten. Blij dat je zegt dat elke 944 een echte Porsche is. Iemand beledigde me gisteren heel erg door te zeggen dat mijn mooie rode P. gewoon een volkswagen is Dat ga ik zeker doen. En de Groot ziet mij nooit meer terug! Wat voor eentje het is weet ik niet hoor. Hij is rood met wit en er staat Margin op. Mijn zoontje is er in iedergeval blij mee Ja heerlijk rijden hier. Lijkt me leuk om eens naar zo'n evenement te komen. Maar moet even passen tot eind juni. Mijn ouders hebben een Triumpf, zij gaan ook vaak naar zo'n bijeenkomst!
Mag het een colaatje zijn
|
16 mei 2005 12:23 |
|
|