_________________________________________ Last Rat standing
30 nov 2011 20:36
MY00
Cayman S
Re: Formule 1, seizoen 2011
Het blijft toch een zielig persoontje he:
Citaat:
Bron is RaceXpress Ware kwaliteit van Vettel moet nog duidelijk worden, aldus Alonso
De ware kwaliteit van Sebastian Vettel is nog niet bij iedereen duidelijk. Alom bekend is dat de Red Bull F1-coureur uitermate getalenteerd is gezien zijn back-to-back wereldtitels in de koningsklasse. Het is echter voor velen de vraag hoe de jonge Duitser zou presteren als hij een bolide tot zijn beschikking heeft waarmee podiumresultaten en overwinningen niet voor de hand liggend zijn. Fernando Alonso is in elk geval zeer nieuwsgierig naar dat moment.
Op de vraag van Diario Sport of hij het eens is met Pedro de la Rosa, die recentelijk liet optekenen dat enkel Alonso, Hamilton en Vettel in staat zijn races te winnen in een mindere auto zei hij: "We hebben het er twee zien doen, het is afwachten of de derde het lukt. We zullen het zien als hij een auto heeft die goed genoeg is om als zesde te eindigen en hij tweede, derde of vierde wordt. Tot nu toe hebben we hem enkel gezien in een bolide die het kampioenschap vijf races voor het einde wint. Dus we moeten afwachten."
Het redbull team is mede door Vettel een top team geworden. Hij heeft zelf nog nooit voor een slecht team gereden, na zijn periode bij Minardi. Ben eens benieuwd of hij ooit een team naar een wereld titel kan leiden door zijn inbreng in de ontwikkeling van de auto. Hij zeer zeker een goede rijder, maar elke keer deze opmerkingen
_________________________________________ Mvg,
René
06 dec 2011 10:59
horn
PF #57
Alonso moet rijden, niet praten. Want elke keer als hij wat zegt krijg ik een grotere hekel aan hem. En de beste coureur van het huidige veld? Ik vraag het me serieus af.
Wat dat betreft zou ik best eens een mini competitie in gelijke F1 auto's willen zien tussen Alonso, Schumacher, Button, Vettel en Hamilton.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
06 dec 2011 11:30
ASW
718 Spyder
Vettel in een mindere auto? "a star in reasonable priced car"! Gister nog gezien op Canvas
Zonder gekheid en al eerder door mij gesteld: Vettel beste van deze generatie en onderweg naar meer titels. Straks gewoon in mijn top 5 lijstje na Senna en Schumacher op 3
Time will tell...
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Formula 1 would be a paradise without the media. I’m not interested in what people think about me. I’m not Michael Schumacher. The helmet has a special meaning for many drivers. How important is it to you? It protects my head.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
06 dec 2011 20:06
MY00
Cayman S
Idd geweldig.
Deze zijn ook erg mooi:
What are the kind of things that make you angry in normal life, as you say? If you keep asking questions like those.
of
On Finland… Well, in summer there’s fishing and verrek. And in winter… the fishing is bad.
Kimi, what’s the 5th grid place like? It’s the 5th grid place.
Toch echt de nachtmerrie van elke interviewer lijkt me zo.
René
06 dec 2011 23:38
horn
PF #57
ik vraag me dan af of Raikkonen zich van binnen niet kapot lacht...
07 dec 2011 0:30
MY00
Cayman S
Het ziet er van buiten zeker niet zo uit.
René
07 dec 2011 0:36
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Interviewer: The most exciting moment during the race weekend? Kimi: I think so it’s the race start, always. Interviewer: The most boring? Kimi: Now.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
pitstraat zit een stuk eerder, voor de La Source bocht... bij de F1 wordt deze pitstraat onderaan Eau Rouge niet als pitstraat gebruikt... en om vlak voor Eau Rouge in te halen vraagt imho big cojones....
31 dec 2011 14:37
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
F1-pitstraat uit is wel (net) na La Source Inderdaad is het in het algemeen geen topprestatie om iemand in te halen die net de pitstraat uitkomt, in het bijzonder in dit geval echter wel wat mij betreft. Hulde!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum