Auteur |
Bericht |
John
Cayenne
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
Niet veel Gadaffi mopjes voorbij zien komen......... 1 dan http://www.youtube.com/watch?v=KrgniyXU ... re=related
|
31 aug 2011 12:28 |
|
|
drknauf
|
kadaffi is gevonden klik HIER
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
31 aug 2011 12:50 |
|
|
John
Cayenne
|
Maar serieus......ze hebben hem in het ziekenhuis gevonden....... "onder een bed"
|
31 aug 2011 13:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
31 aug 2011 13:46 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dat filmpje over de utrechtse opvoeding
|
31 aug 2011 14:18 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
"verdomme"
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
31 aug 2011 14:48 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
01 sep 2011 0:51 |
|
|
John
Cayenne
|
zo en weer ff een andere leuke....bij wegmisbruikers
|
01 sep 2011 8:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
The police came to my front door last night holding a picture of my wife. They said, "Is this your wife, sir?" Shocked, I answered, " Yes." They said, "I'm afraid it looks like she's been hit by a bus." I said, "I know, but she has a lovely personality."
|
01 sep 2011 11:57 |
|
|
John
Cayenne
|
|
01 sep 2011 12:07 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
05 sep 2011 9:38 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
06 sep 2011 15:36 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Een vrouw vraagt aan haar man: “Schat, waar hou je het meest van: mijn mooie gezicht of mijn sexy lichaam?”
Hij staart haar doordringend aan en zegt: “Je gevoel voor humor”.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
06 sep 2011 15:40 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Een man vraagt aan zijn vrouw: “Schat.. wat zou jij doen als we de Lotto wonnen?” De vrouw antwoordde “Ik zou de helft aanpakken en van je scheiden.”
"Das goed” antwoordde de man,” We hebben 24 euro gewonnen, hier is 12 euro en daar is de deur!”
|
06 sep 2011 15:41 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Twee mannen zitten tegen over elkaar in de trein. Op een gegeven moment komt er een bloedmooie vrouw de coupé binnen, rondborstig met lang blond haar, en gaat naast één van de beide mannen zitten. Ze kijkt een keer naar hem, en begint zijn aandacht te trekken: ze lacht naar hem, knipoogt een keer, ze legt haar hand op zijn been, een beetje voetje vrijen, noem alles maar op. De man reageert echter totaal niet. Na verloop van tijd stopt de trein bij een station en de vrouw stapt uit. De andere man zegt: “dat je daar niet op in bent gegaan man, zo’n bloedmooie vrouw. Ik ben er helemaal geil van geworden…ik zou zelfs nog een vlieg neuken!”
Waarop de andere man zegt: “bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz”.
|
06 sep 2011 15:42 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Een dame op redelijk hoge leeftijd komt in een badmode zaak. De verkoopster wil behulpzaam kan zijn, en vraagt of ze misschien kan helpen. Oude dame: “Ik ben op zoek naar een bikini”. De verkoopster kijkt even bedenkelijk, maar gaat toch met de dame op zoek naar een bikini. Uiteindelijk gaat de dame met een bikini een pashokje in.
Als de verkoopster een poosje niets hoort uit het pashokje vraagt ze of alles nog in orde is. Ja hoor, zegt de oude dame. Even later wordt het bikini topje over de rand van het pashokje gegooid. De verkoopster vraagt: “hebt U het topje niet nodig?”
Zegt de dame: “nee hoor, alles past in het broekje”
|
06 sep 2011 15:43 |
|
|
Delnoy
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 sep 2011 20:29 |
|
|
Delnoy
|
|
11 sep 2011 1:09 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Very fake maar wel leuk gedaan...
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
11 sep 2011 8:14 |
|
|
drknauf
|
|
15 sep 2011 1:16 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Truus wil opslag !!!!!!
Truus werkte al enkele jaren als dienstmeid voor alle werk in de
grote villa met een enorme tuin van een presidentdirecteur van
een grote multinational. Ze vond dat het hoog tijd was om opslag te vragen en wendde zich
dus tot de vrouw des huizes. Die was toch wel behoorlijk van slag, toen Truus om opslag vroeg. 'Waarom wil jij dan loonsverhoging?', vroeg de vrouw des huizes.
'Wel,' zei Truus, 'Er zijn drie redenen waarom ik om opslag vraag. De eerste is, dat ik beter kan strijken dan u. 'Wie heeft gezegd, dat jij beter kunt strijken dan ik?', zei mevrouw, die hierdoor behoorlijk op haar tenen was getrapt.
'Uw echtgenoot, mevrouw.' 'Oh, zit dat zo. En wat mag dan de tweede reden wel zijn?' 'De tweede reden is, dat ik een betere kokkin ben dan u, mevrouw.' 'Nonsens, wie heeft je gezegd dat jij een betere kokkin bent dan ik?' 'Uw echtgenoot, mevrouw.'
'Is dat waar? En wat mag dan de derde reden wel zijn?'
'De derde reden is gewoon, dat ik veel beter in bed ben dan u,
mevrouw...' 'Wablief??? Wat zeg je??? Heeft mijn echtgenoot dat gezegd???' 'Neen mevrouw, dat heeft de tuinman gezegd.'
Truus kreeg direct opslag...
|
15 sep 2011 21:11 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
@ Knaufert, dat is geen planking, maar banking
|
15 sep 2011 21:13 |
|
|
drknauf
|
klas net deze ergens; Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns!
|
15 sep 2011 22:33 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Volpl.ssen dan maar
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
15 sep 2011 23:20 |
|
|
drknauf
|
deze vink ook geweldig, ook echt hard oplezen is de baasssss gek : Fa Kin Su Pah!! .
|
15 sep 2011 23:25 |
|
|