Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 18:22

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2471 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 99  Volgende
Klokkies - Over naar deel 5 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Klokkies - Over naar deel 5
Het erfgoed... Komt tzt wel hopelijk over nog een boel jaren... Wanneer ik voor de Patek van mijn paps mag gaan zorgen.

:popcorn:

De vergelijking gaat imho niet helemaal op. Een porsche heeft in tegenstelling tot veel Rolexen geen "fout" imago. Wat dat betreft passen ze mogelijk beter bij die Subaru's? 8)

10 dec 2011 13:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche heeft zeker wel een fout imago.... Patserauto's.
BMW M5 2001

10 dec 2011 13:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Inderdaad, om het over die Boxsters nog maar niet te hebben... (sorry, was TE makkelijk, kon ik niet laten gaan)... Imago van Porsche en Rolex komen wel redelijk overeen volgens mij: "Kijk hem/haar showen met de veel te dure auto/horloge, die van mij kost nog niet een kwart en loopt veel harder/preciezer".... "Ja, leuk hoor, zo'n auto/horloge, maar het onderhoud per jaar joh!" .... "Ach, wat moet je met zo'n duur ding, je te pletter betalen aan verzekering zeker!" .... "He joh, is die van je vader?" .... (etc etc etc ;) )

10 dec 2011 14:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
My point exáctly...

Opvallend vaak kiezen mensen met een Porsche voor Rolex trouwens. En andersom, zoals in mijn geval.
Het blijkt een gouden combi.
BMW M5 2001

10 dec 2011 14:03
Profiel
‘64 Kever
Nah, heeft met beleefwereld te maken.... Vroeger, toen ik jong was (haha), wilde ik altijd een Seiko horloge. Dat was "top of the line", het beste van het beste, buiten Rolex (want die kent iedereen!). Met de jaren leer je meer dingen kennen in het leven en kom je tot de conclusie dat Seiko eigenlijk maar net het "instappertje" in de horloge wereld is, en dat er zelfs boven Rolex nog stapels merken zitten.

Met schoenen hetzelfde, kleding, pennen, telefoons :cheesy:, hifi apparatuur, en ga zo maar verder.

Enne, Rolex en Porsche is ongetwijfeld een goede combi, wie weet, over een x aantal jaren, ga ik er ook wel aan geloven ;) (de Rolex dan, de echte Porsche heb ik al :cheesy: )

10 dec 2011 14:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Maar inderdaad: ieder het zijne. Als iemand blij wordt van een Seiko, dan is dat alleen maar mooi.
BMW M5 2001

10 dec 2011 14:41
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Seiko is leuk voor erbij en geen serieus alternatief voor o.a. Rolex uiteraard.
fins schreef:
Opvallend vaak kiezen mensen met een Porsche voor Rolex trouwens. (...)
Het blijkt een gouden combi.

Waar maak je dat uit op :scratch:
Mijn ervaring is anders en het feit dat veel mensen met een Rolex ehhh ..... graag meer / vaker van zich laten horen :mrgreen: wil niet zeggen dat ze ook in de meerderheid zijn. :wink:

10 dec 2011 15:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Ik heb ze gezien. In bladen. In mijn kenissenkring. Op meetings.
Ik zeg overigens niet dat ze in de meerderheid zijn. Het is alleen een regelmatig voorkomende combi.
BMW M5 2001

10 dec 2011 15:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Sinds dit jaar ben ik in het bezit van een Tag-Heuer.Is natuurlijk geen Rolex,maar ik ben er toch blij mee :-)

Afbeelding

10 dec 2011 18:04
Profiel
‘64 Kever
Ah, het groen-rode logo, ik vind dat het mooiste op een Tag-Heuer... Dat "nieuwe" logo vind ik maar niks ;)

10 dec 2011 20:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
We zijn het niet oneens met elkaar :!:

10 dec 2011 22:37
Profiel
Moderator
PF #57
en dan vind ik een heuer weer veul mooier dan een tag-heuer. en ik vind rolex mooie klokken. niet allemaal. maar wel mooi. maar het is lang niet mijn favoriet. zo vind ik overigens vele klokken mooi. ook bepaalde seiko's. en bepaalde swatches. en bepaalde tag-heuers. en iedereen mag dragen wat hij/zij wil. zolang ik maar mag zeggen dat het niet mijn smaak is. wat iedereen ook over dingen mag zeggen die ik mooi vind. prima. leven en laten leven.

ik kan oprecht genieten van mensen die echt van iets kunnen genieten. ook als dat 'iets' niet mijn smaak is.

11 dec 2011 0:05
Profiel
horn schreef:
ik kan oprecht genieten van mensen die echt van iets kunnen genieten. ook als dat 'iets' niet mijn smaak is.
+2, heerlijk dat we niet allemaal hetzelfde zijn.

11 dec 2011 1:51
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
EriC4C schreef:
Mijn ervaring is anders en het feit dat veel mensen met een Rolex ehhh ..... graag meer / vaker van zich laten horen :mrgreen: wil niet zeggen dat ze ook in de meerderheid zijn. :wink:

IK HEB EEN ROLEX EN 2 MERCEDESSEN!!!!! :mrgreen:
als dat geen foute combi is......
grtz
KOKO

11 dec 2011 11:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Dat is juist helemaal geen foute combi. Porsche en Rolex is een foute combi. Mercedes en Rolex passen prima bij elkaar maar geven wel aan dat je een hele foute vent bent. :mrgreen:
Ps. De naam Koko past ook weer heel goed bij Mercedes en Rolex. Heb je zeker ook een mooie woonwagen? :wink:

11 dec 2011 16:52
Profiel
Koko reed Rolls btw...... :wink:

11 dec 2011 17:17
Profiel
Westervoort
Is natuurlijk ook de ideale caravantrekker...

Afbeelding :wink:

11 dec 2011 17:43
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Zijn er mensen bekend met MTM horloges? http://www.specialopswatch.nl/ Zag Jack Bauer al met zo'n klok rondlopen en het lijkt me wel een leuk horloge voor relatief weinig.

12 dec 2011 0:20
Profiel
Moderator
PF #57
jack heeft deze. 550 euro. vind hem stoer maar zou er het geld niet voor uitgeven.

Afbeelding Afbeelding

12 dec 2011 0:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Subdriver schreef:
Lekker houden zo. Een echte Seiko is altijd beter dan een Rolex, zelfs als het een Submariner is! :mrgreen:

Vind o.a. een Submariner best mooi maar een Rolex zou nu niks voor mij zijn. Heb nog geen Mercedes, ben pas 23 en rook niet :mrgreen: .
horn schreef:
dat is het mooie van modden - volledig naar je smaak maken. ik vond juist dat chroom niet mooi.

Ik zou i.c.m. jouw wijzerplaat en de "Sunday" ook voor een oranje wijzer hebben gekozen hoor :wink: .
Modden is inderdaad leuk, net iets anders hebben dan anderen. Helaas zijn er veel mogelijkheden en zou ik eigenlijk minimaal 3 mods moeten hebben en dan nog verzin je weer wat anders :wink: .
fins schreef:
Een Rolex heeft gewoon iets magisch. De prestaties van zo'n Seiko zijn net zo goed of wellicht zelfs beter, maar daar gaat het dus niet om. Het is geen Rolex.
Hetzelfde dat je in een Subaru WRX gaat rijden en dan Porsche haten. Die WRX kan wellicht beter zijn dan de Porsche, maar het gevoel dat je krijgt wanneer je in je Porsche stapt en dat logo op het stuur ziet, het geluid van de motor hoort of die simpele lijnen van de body ziet. Daar kan geen Subaru of Toyota of weet ik het wat voor Jap tegen op.

Traditie, erfgoed en beleving. Daar gaat het om.

En dat miste is bij mijn Panerai bijvoorbeeld ook. Het gevoel dat je een soort nep-klassieker om hebt kreeg ik uiteindelijk. De 5513 is écht. En de Day date ook.

Mooie vergelijking en het klopt wel. Ik kijk regelmatig even naar m'n Seiko duikertje en het is een mooi en solide horloge en in het echt mooier dan ik had verwacht na het zien van tientallen foto's maar toch mis ik het gevoel dat je iets luxueus/exclusiefs in handen hebt dat ik bijvoorbeeld met mijn Monaco Gulf veel meer had. Neemt natuurlijk niet weg dat ik het een super mooie klok vind en er zeker voor het geld erg blij mee ben. Maar mocht ik een leuke duiker of piloot van een "exclusiever" merk voor leuk geld tegenkomen dan zal ik zeker niet uitsluiten dat die er wellicht bij komt.
Blijven neuzen, houdt me van de straat :mrgreen: .
Peet2.7 schreef:
Sinds dit jaar ben ik in het bezit van een Tag-Heuer.Is natuurlijk geen Rolex,maar ik ben er toch blij mee :-)

Afbeelding

Is een F1 toch? Ken iemand die een rode heeft, vind hem in het zwart toch aanmerkelijk mooier/minder "plastic fantastic".
Veel plezier ermee :thumleft:
bully schreef:
horn schreef:
+2, heerlijk dat we niet allemaal hetzelfde zijn.

+3 :thumleft:
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

12 dec 2011 15:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Is inderdaad een F1.
Een klok met weinig toeters en bellen en daarom vind ik hem juist mooi.

12 dec 2011 23:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Ik vind bij een horloge puur en alleen de datum als extra feature (naast de tijd natuurlijk) ook meer dan genoeg :wink: .
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

12 dec 2011 23:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Nette Steelfish voor 1000,- koopje :scratch: ?
http://link.marktplaats.nl/503453970

PS: Zoek zelf een "normale" SuperOcean met zwarte/blauwe plaat.
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

13 dec 2011 18:03
Profiel Facebook 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
tokkieklokkie :mrgreen:

13 dec 2011 18:10
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
hoe is het met je parel scheet?

13 dec 2011 18:17
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2471 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 99  Volgende