Re: (Lemax) Kerst dorp . . . zijn er nog meer van die idiote
geen plaats...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
12 dec 2011 22:28
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Dimitri-Turbo schreef:
Saaie Piet die Harald
Ach bij een meeting is hij wel gzg hoor
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
12 dec 2011 23:11
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Nine-eleven schreef:
molen934 schreef:
Heb de gevel van je huis nog niet gezien?
Zoiets.......maar dan anders.
(Als ik totmbo een hele flinke zak met geld zou geven, dan zou ze dit nog doen ook.....)
Bij ons in de buurt heb je een hele route, dacht vanuit Landsmeer naar Purmerend. Enorme mooie verlichte tuinen en huizen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
12 dec 2011 23:15
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Dit roept herinneringen op .........werd 2 weken geleden meegesleurd naar de Intratuin in Duiven en daar hadden ze een hele ruimte vol met zo'n diorama maar dan 150x zo groot.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
12 dec 2011 23:51
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Hier hebben we ook een tuincentrum wat er vol mee staat (voor de Lokalen: Tuincentrum Osdorp) Ik heb er echt niets mee. Ook de echte huizen worden hier al weer aardig versierd met vooral lampjes. Gezellig, maar zelf haak ik af. ik vond de kerstboom opzetten al weer gedoe genoeg
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], meganiek
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum