Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Lekker Hans.......het was wat laat vannacht. Maar zoonlief moet toch de deur uit en W is ziekjes, dus daar blijf ik bij uit de buurt.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 dec 2011 8:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
16 dec 2011 7:40 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zo zo een Duits ontbijtje, dat zijn wel wel gewend This hier goed nat en moet nog met de pittbul uit Zal me maar goed inpakken, we zijn geen 18 meer Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 dec 2011 9:23 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Zo de Uggs zitten ook weer onder de Pussy Wagon prima koffie bij PCR tegenwoordig
_________________________________________ Got coffee?
|
16 dec 2011 11:38 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
kan alleen maar deze zijn: pimped out, chromed out, pussy wagon,..... http://youtu.be/kRaGcaMkDc8
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
16 dec 2011 11:56 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nope .. ....klikMoGgUh!
|
16 dec 2011 12:01 |
|
|
ironpatje
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
16 dec 2011 12:03 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo, thuis. Staat iemand anders in de keuken en daarna verplicht feestje
|
16 dec 2011 18:46 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Avond, hier geen feesies vanavond, ga zo nog ff lekker een biertje drinken op het terrras, en de zomerzon zien ondergaan, wat een takkeweer hierzo Fijne avond
|
16 dec 2011 20:41 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Lekker eens een avondje niks. Geen feestjes, geen andere verplichtingen. Gewoon lekker op de bank hangen naar een belachelijk drukke week. Haardje aan, filmpje op, glaasje whiskey erbij, helemaal top
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
16 dec 2011 20:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nix erbij
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 dec 2011 22:25 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Zojuist de CARROS gekocht met de Porsche special . Staat er een juffrouw achter de balie die vraagt of het een mooi blad is. Ik zeg ja en zij zegt dan dat het vast leuk is om te lezen. Het blijft altijd leuk om te blijven dromen van een mooie auto....... Ben toen maar weggelopen.....
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
16 dec 2011 22:43 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Denk niet dat mevrouw Delnoy dat erg leuk zou vinden. Ze vind gele auto's echt helemaal niks
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
16 dec 2011 22:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedenavond Kom ik net thuis en zie ik dit op mijn scherm......ga je toch bijna van wakker liggen. Ben ook niet zo van de gele, maar toen mijn moeder haar eerste Scirocco kocht in 1975/1976 en die was knal geel, vond ik dat wel erg stoer.
|
17 dec 2011 0:51 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
maar stond ze er vast niet zo bij zo glimmend achter een "oude" dame
_________________________________________ Picasa album
|
17 dec 2011 0:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zeker niet zo opgeblazen......liever alles puur natuur
|
17 dec 2011 1:03 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
moguh allemaal... fijne dag allemaal... vavndaag maar de kerstkado´s gaan inslaan.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 dec 2011 8:36 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Ik hoef gelukkig de deur niet meer uit vandaag. Eerst een paar uur werken en daarna misschien ouderwets een bordspel spelen met het gezin. Een dik pak sneeuw en een haardvuurtje zouden het helemaal afmaken maar daar moeten we nog heel even op wachten. Goed weekend
|
17 dec 2011 9:12 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Gisteravond Kerstinkopen gedaan. Lekker rustig. 1,5 uur en helemaal klaar. Nu alleen nog nadenken over Porsche watch....
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
17 dec 2011 11:53 |
|
|
Ewout
|
Ik heb net geskyped met mijn ouders in Zweden. Vanochtend liep er een eland door de achtertuin van ons huis en 30 km verderop is een roedel wolven aktief. Er zijn al meerdere honden slachtoffer geworden. Over het algemeen staan mensen niet op de menulijst maar ik zal de kinderen straks niet alleen achter in de tuin laten spelen. Ik hoop dat het nog flink gaat vriezen dan kunnen we ijs-hockey spelen.
|
17 dec 2011 12:28 |
|
|
ironpatje
|
voor m'n teerbeminde:
iemand ervaring met dahon plooifietsen???? heb vooral een voorkeur voor het model cadenza, dat is een model met gewone wielen, zo groot als van een mountain bike, daar zou ik dan eventueel een electromotor willen laten opplaatsen, om mee naar het werk te fietsen
|
17 dec 2011 14:11 |
|
|
Ewout
|
Plooifietsen?! ...........Ah, vouwfietsen Nee, helaas geen ervaring mee
|
17 dec 2011 14:19 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
jij blijft ook maar projecten opstarten
_________________________________________ Got coffee?
|
17 dec 2011 14:30 |
|
|
ironpatje
|
waarom een plooifiets ???? omdat mijne schat eerst de kinderen in de voorwaak van de school moet afzetten (niet voor 07.00 u) + onze kleinste zoon (22 maanden ) bij de onthaalmoeder..... en ze dan direct hare auto kan laten staan, en dan direct naar haar werk doorrijden, zonder eerst naar huis te moeten terugrijden, om dan beginnen te werken om 08.00 u in mechelen (haacht-mechelen is ongeveer 18 km) om dus op tijd aan te komen is dus een electrische hulpmotor meer dan handig......kinderen afgezet om 07.05u, plooifiets opengeplooid+ vertrokken, 07.10u, 18 km fietsen(electrisch ondersteund), 07.55u, omkleden, 08.00u !!!!, parking zoeken is in mechelen echt een ramp (dank u bart...), dus met de wagen komt ze zeker (en ook met de filles s'morgens) te laat...... met een gewone fiets lukt dit echt niet voor m'n vrouwke (ze rijd geen koers he....), 'k vind het al knap dat ze dit al wil doen.....
projecten opstarten???? gewoon de goedkope, minst vermoeiende oplossing zoeken......
(en als dat toevallig ecologisch verantwoord is, dan is dat maar zo he....)
Laatst bijgewerkt door ironpatje op 17 dec 2011 14:36, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 dec 2011 14:32 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wij hebben een "plooifiets", een Koga en gaat als een scheermes. Hij staat nu opgevouwen voor de 911
Laatst bijgewerkt door molen934 op 17 dec 2011 14:36, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 dec 2011 14:34 |
|
|