Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
godsklere wat een gedoe kan je dan niet beter een scooter bij die onthaalmoeder neerzetten o.i.d.
_________________________________________ Got coffee?
|
17 dec 2011 14:35 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
scooter is minder makkelijk op te plooien op het werk....
@ molen, is en blijft wel een zeer mooie wagen he ......
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Laatst bijgewerkt door ironpatje op 17 dec 2011 14:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 dec 2011 14:38 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Hebben ze daar geen voorwaakophaalvrijwilligers ofzo?
|
17 dec 2011 14:40 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
had niet begrepen dat er in mechelen geplooid diende te worden
_________________________________________ Got coffee?
|
17 dec 2011 14:44 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ik zal dat eens voorstellen aan de regering (ja, we hebben er een ) Di Rupo...... Plaatje op het randje!
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
17 dec 2011 14:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dank je, ben er nog steeds mee in mijn nopjes Was toch geen "liefde op het eerste gezicht" Liet hem bijna staan i.v.m. de kleur, vond het wat somber Maar ben hem steeds meer gaan waarderen, en rijden dat hij doet geweldig Ojee die Di Rupo toch, hij heeft wel mooie zwarte haren hé
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 dec 2011 14:51 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hoezo? Heb je een 991 Carrera S besteld dan? (die staat immers op de voorkant, waar je dus wellicht van droomt ) Had het een tijdje terug, stond met de PSL, met mijn 356 erin.... Stond hem voor de kassa door te bladeren, en precies bij die pagina met mijn hoofd erop, zegt die mevrouw achter die kassa: "Tja, zoiets zou toch mooi zijn om te hebben he..." .... Dusssssssssss
|
18 dec 2011 23:42 |
|
|
Ewout
|
Toen heb jij vervolgens zeker gezegd: "Jazeker, en die auto waar ie naast staat is trouwens ook niet verkeerd"
|
19 dec 2011 0:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, we mogen weer.........krabben. Doe ze.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 dec 2011 7:25 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
19 dec 2011 8:33 |
|
|
bully
|
Yep, zowel van binnen als buiten en het was ook nog glad onderweg.........
|
19 dec 2011 14:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zag het, mijn zoon heeft maar de DD meegenomen (auto rechts)
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 dec 2011 15:23 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ligt er bij jullie al sneeuw of is dit een oudere foto? Hier ligt nog helemaal niks. Leuk huis trouwens Dacht ik even lekker achter de PC te gaan zitten om wat onzin te posten ga ik boven op de kat zitten. Damn, wat kan dat beest gillen zeg. Krassen op Het beest zal wel weer een paar dagen getraumatiseerd rondlopen. Dat zal 'm leren om in mijn stoel te gaan liggen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 dec 2011 19:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Foto van vorig jaar
|
19 dec 2011 20:21 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Dacht ik al Maar je weet maar nooit natuurlijk.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 dec 2011 20:40 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Vanmorgen net onder Amsterdam hier wel errug glad.... nu is het droog en 1,5 graden... morgen vast weer glad!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
19 dec 2011 20:47 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Vanmorgen hier in sommige straten nog wel wat gladjes, maar om 7 uur op de snelweg niet veel aan de hand. Behalve dan dat het enorm druk was en alles met een gangetje van hooguit 50 vooruit kroop. Om 17.30 uur stond de A27 natuurlijk ook weer vol, dus maar binnendoor terug. Al het werk nu afgerond en ff zitten.
Gisteravond in Ede wel sneeuw.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
19 dec 2011 22:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat een saaie bende hier , niemand die wakker is Kheb maar een klein ontbijtje voor mezelf gemaakt Iemand nog een bakkie Mauk ze
|
21 dec 2011 8:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Dat eitje heb je vast voor mij laten staan. En alleen een feestje bouwen is soms wat lastig Voor jou dan een gezellig kopje koffie Doe ze vandaag!!
|
21 dec 2011 8:56 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Doe mij maar iets sterkers... ben ik wel aan toe.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 dec 2011 9:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ziet er allemaal erruug smakelijk uit Een klein appelpuntje erbij, zonder slagroom Mmmm
|
21 dec 2011 9:45 |
|
|
Ewout
|
Goeiemorgen, Bedankt voor de koffie en de rest. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Je zou bijna verlangen naar een baantje van 9 tot 5. Werk ze vandaag.
|
21 dec 2011 9:53 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Vandaag half 8 tot 6... ook hier de laatste loodjes, daarna weekje vrij. Helaas allemaal verplichtingen ertussendoor...zou graag een weekje overslaan Succes vandaag! @molen934:
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 dec 2011 10:22 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Middag allemaal.... nog 1 dagje werken en dan is het 15 dagen lekker bijkomen en mezelf weer opladen om van 2012 weer een knaljaar te maken. Zo ik neem lekker een bakkie.... of is het inmiddels al borreltijd?
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
21 dec 2011 18:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Bijna avond, vreselijk koud 1 1/2 uur buiten atletiektraining. En dan ook nog op een nat veld. Net L naar trainen gebracht en om half 8 weer vergaderen.......deze dag is iets te vol. Maar net zoals mijn bovenbuurman, nog maar 2 dagen(in mijn geval) en dan vakantie. Tot mijn grote schrik vliegen de euro's uit mijn portemonnee...........o jee, ik laat m'n P restaureren.
|
21 dec 2011 18:34 |
|
|