Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
|
19 dec 2011 0:10 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
De smiley's zijn er elk jaar jongens, en inderdaad, alleen de "standaard" smileys hebben een kerstmuts... (het is dan ook niet door mij gedaan, zoveel tijd heb ik ook weer niet )
|
19 dec 2011 21:08 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Speciaal voor Taxi Hans gedaan.....
_________________________________________ "There is no substitude"
|
19 dec 2011 21:59 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
he ik ben net aan het minderen, kilo`s uh werken uh smillies uh uh en toen schrok ik wakker van dit bericht. Bedankt Peter dit gaat een extra portie b..... b..... worden. (vooruit dan maar 1`tje dan)
_________________________________________ Picasa album
|
19 dec 2011 23:30 |
|
|
bully
|
Krijg als ik de zoekmachine wil gebruiken steeds een melding dat het porscheforum besmet is met memberslykos.nl malware of zoiets.
|
21 dec 2011 14:19 |
|
|
Wimpie77
|
Even je cookies deleten! Moehahaha!
_________________________________________ * * *
|
21 dec 2011 14:22 |
|
|
bully
|
Nee, werkt niet.
|
21 dec 2011 14:25 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Meer mensen last van dit probleem? Op de iMac krijg ik de melding niet.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
21 dec 2011 14:35 |
|
|
bully
|
Ik heb het alleen met de zoekmachine.
|
21 dec 2011 14:44 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
even geprobeerd maar geen enkel probleem gevonden, alles werkt naar behoren.
|
21 dec 2011 14:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Gewoon onder je favorieten zetten, heb je het probleem ook niet Bul. Hier draait alles normaal.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 dec 2011 15:01 |
|
|
bully
|
Staat onder favorieten en heb het nooit gehad, kan het niet kopieéren, hoe maak ik een schermafdruk? Is een laptop.
|
21 dec 2011 15:08 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik heb het probleem ook niet.
|
21 dec 2011 15:37 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Dan lijkt het er op dat er lokaal iets mis is bully. Misschien herkent Pascal nog iets in de omschrijving, die jij hebt gegeven, wanneer hij dit leest. Succes voor dit moment!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
21 dec 2011 15:44 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nops, zegt me zo niks, zoek je op iets specifieks? En maak inderdaad even een schermprintje... In Windows met alt-prt-sc (print-screen), plakken in paint, saven, uploaden, je kent het wel
|
21 dec 2011 16:20 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Veel handiger is ScreenHunter te downloaden; er is een gratis versie met voldoende functionaliteit voor het snelle knip-plak werk. Ik gebruik het al 2 jaar en nog geen problemen mee tegengekomen
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
21 dec 2011 16:26 |
|
|
bully
|
Ik ken het niet en het lukt me ook niet Gek ik zit op googlechrome en dan krijg ik de melding, ga ik naar internetexplorer en log in dan nergens last van.
|
21 dec 2011 16:35 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Gefixt (dwz. linkje weggehaald in een post).... Het was notabene in een van je eigen posts ... Je had een foto van members.lycos.nl geplaatst ergens, en blijkbaar is die site niet meer zo populair Er zijn overigens nog veel meer foto's die via members.lycos.nl geplaatst zijn, en blijkbaar valt dat in een physhing filter tegenwoordig. Kunnen wij als porscheforum.nl niks aan doen vrees ik.
|
21 dec 2011 16:54 |
|
|
bully
|
Bedankt Pascal, alles werkt weer naar behoren
|
21 dec 2011 17:02 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Sinds 2 dagen wordt nadat ik op "toon nieuwe berichten" klik uitgelogd. Ik moet me dan weer inloggen wat heel irritant is. Hebben meer mensen dat probleem?
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
25 dec 2011 0:45 |
|
|
bully
|
Even googlechrome installeren heb je er geen last meer van. Ik had het met explorer.
|
25 dec 2011 0:51 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
bij mij dus net andersom... had chrome geinstalleerd maar werd toen iedere uitgelogd... chrome verwijderd en daarna juist geen problemen meer.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 dec 2011 11:32 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Lijkt me iig iets browser afhankelijks. Had t ook de laatste weken op de iPhone, nu met ios5 nergens meer last van..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
27 dec 2011 1:22 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Lijkt me inderdaad een cookie-iets... Maar niet iets wat ik/wij snel op kunnen lossen (sorry)
|
27 dec 2011 12:25 |
|
|
Taxi Hans
|
Er verdwijnen prive pb's en mijn mening op een bericht was niet onfatsoenlijk volgens mij en toch is dit ook verdwenen. Doe ik iets verkeerd ben volgens mij alleen met Porsche (en) vrienden bezig.
|
21 feb 2012 23:12 |
|
|