Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Vertel mij wat Net een ander autootje voor erbij gekocht (zoon), kassa
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 dec 2011 18:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Jij bent veel te goed.............laat het hem zelf betalen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 dec 2011 20:00 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Wacht maar tot die van jullie 18 is Enne "beter met een warme dan een koude........."
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 dec 2011 20:48 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
Hans zeker de autovisie gelezen Swift wordt geprezen, mijn zoon na behalen rijbewijs New Swift Sportline bevalt super
|
21 dec 2011 21:51 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dankje Thomas, Kheb nog wel een auto voor hem, maar deze is niet zo veilig Wil hem binnenkort wat opknappen
|
21 dec 2011 22:20 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Een BMW Isetta das een oud beestje Ergens begin jaren 60
|
21 dec 2011 22:38 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die Willem, Ja uit 1959 en het is een 300 cc, was van mijn vader. Als kind zijnde zat ik naast hem maar dat was niet deze. Dat was een 250 cc en die was van 1956 naar ik meen. Deze kochten we in 1987 en heb hem samen opgehaald uit Friesland. Met de vrachtwagen en pakte hem in de kraan Mooie kerel die vader van me.
|
21 dec 2011 22:51 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ja ik ken dat Hijsband door de open portierramen en takelen maar Hoef je met een nieuwere auto niet te proberen, is ie gelijk totalloss
|
21 dec 2011 23:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Inderdaad, zo'n moeder had ik ook.....vader vond dat wat lastiger. Hij 2 meter en stevig, zij 1.55 en fragiel. Maar je snapt dus wel wie er won In m'n studententijd waren het pakken koffie, pasta en wat al niet meer. Later ging dat over in andere zaken.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 dec 2011 23:36 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
En dan zijn er nog van die ouders die zeggen "wij hebben ervoor moeten werken dus jullie ook." Ach, ook daar word je heus niet slechter van. Als we ze echt nodig hebben zijn ze er toch wel, al is het maar om even op de kinderen te letten als het even niet uit komt. Daarnaast zitten ze de helft van het jaar op Tenerife dus geregeld worden wat vliegtickets gesponserd zodat ze de kleinkinderen eens wat vaker kunnen zien. @ Hans, jammer. De wagel van mijn vrouw staat ook te koop. We zoeken nog een station voor erbij maar dan moet deze eerst weg. Toevallig nog een dochter die wat warms wil GeintjeGoeiemorgen trouwens
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
22 dec 2011 9:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Maar ja, de ene portemonnee is nou eenmaal beter gevuld dan de andere. Het is niet zomaar voor iedereen weggelegd om dit te doen. Ach, ouders zijn er helaas al lang niet meer. Moghu: Wat een zeikweer hier
|
22 dec 2011 9:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Ziet er goed uit dat ontbijt "Delnoy" , dochter net voorzien van een verse tuut Dus nu maar ff rustig aan en weer wat aansterken Mauk ze
|
22 dec 2011 9:41 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, Vandaag ben ik vrij. Ik had kunnen uitslapen. Geniet van de dag. Laatste loodjes voor de feestdagen.
|
23 dec 2011 7:49 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Had ik ook kunnen doen Eigenlijk zijn we maar raar volk. Kun je eens iets, doe je het niet. Goeiemorgen
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 dec 2011 8:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, Voordat Hans gaat mopperen: Vanmorgen ook lekker niets doen..........vanmiddag nog even de armen uit de mouwen. Doe ze !
|
23 dec 2011 9:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen allemaal.... zo even het oudijzer wegbrengen en dan is het echt VAKANTIE
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
23 dec 2011 10:20 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, "Hans gaat mopperen" wat lees ik nu Mocht ff uitslapen en net met Sjors op pad geweest Ontbijtje gemaakt en nu nog ff onder de pomp Kweetnie, zal ik de 911 nog ff gaan poetsen, denk het niet Kan Sigrid strax ook weer doen, o wat zal zei en de 911 glimmen van oor tot oor Mauk ze
|
23 dec 2011 11:20 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
andere auto gekocht
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
23 dec 2011 11:49 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zo het ouwe ijzer is weg.. en de voorbereiding voor vanavond zijn gedaan.... een kerst-bbq in Breukelen voor 25 man van de zaak, al het vlees gemarineerd (sate's, beercan chickens) en de net bij de slager langs geweest voor T-bone steaks en Rib eye's Om 3 uur vanmiddag gaat het beginnen met een borrel en het eindig ??!! met een borrel Morgen gaan de voorbereiding al beginnen voor de 1e en 2e kerstdag, boullion staat al te trekken met de schenkel en morgen rodekool maken en wat stoofperen. mmmmmmmmmmmm wat een HEERLIJK tijd toch de kerst! Fijne dag verder allemaal...
|
23 dec 2011 14:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Kerst is bij jou dus een vreetfeest. Hans..je kan hem wel hebben
|
23 dec 2011 15:26 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ha die maukers, Heb net de Suzuki opgehaald, wat een lekker autootje Heb veel weg van een eerste Golf GTI, gaat als een scheermes Ga nu maar aan de lunch, kheb aardig wat ingeslagen Mauk ze
|
24 dec 2011 13:34 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie wagen Hans... ziet er sportief uit.
|
24 dec 2011 13:45 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Middag, iedereen ,hier vanavond pakjes en lekker eten, is in NL morgen pas als ik het me goed herinner, whatever, aan iedereen een fijn kerstfeest
|
24 dec 2011 16:56 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
En heb je al gekeken of er een "groot" pak buiten staat
|
24 dec 2011 18:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu Lekker helemaal niets de komende dagen. Doe wat je niet laten kan.
|
25 dec 2011 10:18 |
|
|