KLopt D.D. Het betekent zo ver mijn kennis reikt een storing, handschoenenvak, middenconsole vakje en de mogelijk hiervoor genoemde sensoren/contacten. Ik denk dat even uitlezen met een computer het beste is. Misschien heeft Olaf een Tip.
_________________________________________ 964 C4 Cabrio '92 Ex 993 C2 '94 Ex 996 Turbo MKII '02 Ex 996 4S MKII '02
30 dec 2011 1:49
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Re: alarm porsche 997 S cabrio
de tip is dus volgende componenten te checken op goed gesloten zijn: voor- en achterklep, rechterportier en handschoenkastje.
als bestuurdersdeur niet goed dicht lukt vergrendelden niet middenconsoledeksel heeft geen sensor meer (wel 996)
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
30 dec 2011 12:11
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: alarm porsche 997 S cabrio
D.D. schreef:
achter klep, voor klep open, deuren niet goed gesloten, raam niet dicht, sluiting ergens.....
als er iets open staat , piept ie bij mij ook 1 maal als ik het alarm aanzet.
+1, zo werkt het bij Cayman ook
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum