Re: Porsche 996 Carrera 4 Model 2002 3.6
Goedemorgen Allard,
Ik heb inmiddels mijn porsche weer ingeruild bij Bossen & de Bakker, waar ik hem ook van gekocht heb. Zij hadden namelijk een zwarte 997 targa 4s staan die ik erg mooi vond, en zodoende zijn we er afgelopen vrijdag uitgekomen. Mijn Porsche staat dus nog wel te koop alleen niet meer via mij. Ik heb geen foto's en aangezien hij bij mijn ouders in een aparte garage box staat in Heiloo en ik in Amsterdam woon (ben nogal zuinig op mn spullen
), rijd ik er niet even naar toe. Mocht je echter interesse hebben dan kan ik je uiteraard wel met Bossen en de Bakker in contact brengen, en kan ik je ook alle informatie geven over onderhoud, historie en hoe de auto is. Om je een idee te geven; toen ik m 2,5 jaar geleden kocht, heb ik vele proefritjes gemaakt en ondanks de kilometer stand vond ik deze porsche toch het meest compleet en het beste rijden. Daarnaast heb ik uitvoerig met de 1e eigenaar en Pon Leusden gesproken en aangezien dit (naast de service van Bossen en de Bakker) een zeer goed gevoel gaf, heb ik toen de aankoop gedaan.
Meer info? Ik hoor het wel.
Gr.,
Bernd