Auteur |
Bericht |
Henk
PF # 136
|
 Re: Hessing failliet...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
10 jan 2012 20:27 |
|
 |
horn
PF #57
|
kijk, daar hebben we de koper.  twee honden vechten om een been enzo...  Begreep vanmiddag dat Ekris het ook wil hebben.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jan 2012 20:30 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
De familie Porsche (eigenaar PGA holding, op haar beurt weer eigenaar van Ekris) is ook een partij die kapitaalkrachtig genoeg is om het "er even bij " te kopen.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
10 jan 2012 20:38 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
PON zou ook nog kunnen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
10 jan 2012 20:54 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Ben benieuwd of Hessing in de voorgaande weken het dealerbedrijf aan andere partijen te koop aangeboden heeft.
|
10 jan 2012 21:25 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
is al bekend welke vennootschap er precies failliet is??
Ik lees het topic even door en het lijkt alsof elke vennootschap binnen het concern failliet is, dat zal wel niet lijkt me....
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
10 jan 2012 21:39 |
|
 |
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Stoeltjes stonden vast niet op jullie naam? 
|
10 jan 2012 21:41 |
|
 |
horn
PF #57
|
 @ Gerhard - nee. Maar we konden wel bewijzen dat wij ze aan hem hadden gegeven om te laten repareren. Pakbonnen etc. No way dat we ze terugkregen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jan 2012 21:44 |
|
 |
de Fiscalist
|
ik kwam het net ook tegen ja... telegraaf.nl
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
10 jan 2012 21:49 |
|
 |
de Fiscalist
|
Je had kunnen procederen, stoeltjes waren immers je eigendom... Wat je eigenlijk hebt gedaan is het afkopen van een procedure, slim van de curator maar het klopt niet naar mijn overtuiging.
|
10 jan 2012 21:51 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ook wij hebben dit meegemaakt, maar verhuurde materialen krijg je terug Wat vaak een nadeel is dat ze "zoek" zijn of een gedeelte er van aanwezig Denk dat deze zaak nog wel een vervolg krijgt, hier klopt volgens mij iets niet Dat programma van Harry Mens heeft wel veel projecten en mensen in beeld gebracht wat niet allemaal zuivere koffie was/is Hoe zou het nu gaan met de Hr Homburg en zijn investeringen 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 jan 2012 22:19 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
 In dit geval zal een auto daar in onderhoud echter (wel) de moeite waard zijn om over te procederen, hoewel ik betwijfel of het zover zou komen vanwege de officiële tenaamstelling op kenteken(bewijs). 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 jan 2012 22:36 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Nog gekker doen en nog gekker willen door de jaren heen dan gaat het een keer mis, wat zijn wij blij met de bezittingen die we hebben. Nooit tevreden zijn kost een keer het kopje. Voor diegene die hem kent die weten wat ik bedoel. (nooit genoeg) Jammer van het geheel en uitstraling, nieuwe Porsche showroom?? 
_________________________________________ Picasa album
|
10 jan 2012 22:50 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Toen ons huis vorig jaar te koop stond (in IJsselstein, inmiddels verkocht) kregen wij ongevraagd een zeer luxe brochure over dit project. Het aanbod was: - koop stulpje op parcbloeyendael en - indien tzt bij oplevering u uw huidige huis niet verkocht heeft, kopen wij dat van u Maw als het al was gelukt om iets iets in het parcbloeyendaal te verkopen, dan zou hij na oplevering alsnog weer met andere bakstenen komen te zitten ipv pegels. Misschien heeft die die folders wel gestuurd naar alles wat te koop staat op Funda met een vraagprijs boven x en binnen een straal van y van De bilt. 't kan hard gaan met marketingkosten hoor.
|
10 jan 2012 23:02 |
|
 |
912
|
Waarschijnlijk niet. Valt buiten de huisstijl....
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
10 jan 2012 23:34 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat zal in deze situatie niet zover komen inderdaad maar kan zomaar wel enkele weken duren voordat je je auto weer daadwerkelijk terug hebt.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
11 jan 2012 1:08 |
|
 |
horn
PF #57
|
Wat een BS. Je leent geld. Dat kan je niet terugbetalen. Dan gaat je schuldeiser zijn geld elders trachten te halen. Logisch. Huilebalk.
|
11 jan 2012 8:36 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Las het ook, beetje zielig naar mijn idee zuks loopt al heel lang voordat het ploft (ojee) 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
11 jan 2012 9:33 |
|
 |
Melvin19
|
Mocht een Doorstart niet mogelijk zijn dan:
Dan moet PON zijn kans grijpen Als je ook nog het importeurschap van Bentley, Lamborghini en Bugatti kunnen krijgen. Alle grote merken van de VAG Groep onder een dak. Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti en Audi (A7,A8, R8 En alle RS Modellen)
|
11 jan 2012 17:57 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
PON Leusden heeft voldoende ruimte om er iets leuks bij te zetten. Alles lekker centraal op één locatie. 
|
11 jan 2012 18:24 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
maar de 'garage' is blijkbaar al weer gekocht, dus toch doorstart?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
11 jan 2012 20:39 |
|
 |
bully
|
|
11 jan 2012 22:03 |
|
 |
horn
PF #57
|
ben benieuwd of hij de curator ook zo gaat tegenspreken 
|
11 jan 2012 22:10 |
|
 |
Toon
|
ik had begrepen dat Stern groep geinteresseerd is...
wbt Hessing: hoogmoed komt voor de val .... beetje gevalletje Kroymans lijkt 't wel
|
11 jan 2012 22:25 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
11 jan 2012 23:08 |
|
|