Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:34

Antwoord op onderwerp  [ 246 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Subtiele ombouw 997.2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht Re: Subtiele ombouw 997.2
P987GT2 schreef:
Waar heb je die achterbumper kunnen bemachtigen..?
Via de dealer is het niet te koop, tenzij je een originele speedster hebt..

Moet je ook de uitlaten nog laten aanpassen..?

Ben wel benieuwd als hij klaar is..

Misschien van iemand die zijn speedster will laten upgraden met een gewone bumper? :mrgreen:

13 jan 2012 5:33
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
ed-naat schreef:
We hebben ons vandaag bezig gehouden met de pas vorm van de bumper, en we moeten eerst
even de bumper support onderdelen bestellen voor hij perfect past, dit voor hij naar de spuiter gaat.
Ook heeft de nieuwe bumper geen PDC, van een schade bumper worden de originele beugels overgezet.

De voorkant word ook aangepast, en ik gebruik het liefst originele onderdelen, de zwarte, meestal carbon
look ringen vind ik niet mooi, dus wss komen de originele zwarte lampen erin. Maar deze kosten 4k :scratch:

Speedster logo heb ik ook al en de verlichte speedster drempels in et zwart rvs liggen ook al klaar.
Het 25 jaar porsche exclusive embleem komt ook nog, alleen het dashbord speedster plaatje niet.

Is het interieur van een Speedster verder nog anders (naast dat plaatje) en wil je daar nog verdere aanpassingen maken?
Ligt die Speedster ook niet lager, of heb je dat reeds gedaan?

en......ben het eens met wat ander commentaar:wat een geld......hoewel, niet teveel aan denken anders realiseer je je visie nooit.

Ik zou hem wel in real life willen zien. Je woont in t zuiden meen ik (?).
Van het voorjaar organiseer ik een toertje aldaar, ik hoop dat je dan kan komen, dat zal zeker nog veel bekijks trekken!

13 jan 2012 5:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Thjardo schreef:
Mooi hoor vind die clearglass stukken mooier dan de gewone :thumleft:

wat is dat, clearglass?

13 jan 2012 5:50
Profiel
Moderator
PF #57
da's glas waar je doorheen kan kijken.... bijzonder :wink:

13 jan 2012 7:18
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Het interieur is ongeveer hetzelfde, ligt aan de opties die je erbij neemt, zoals het blokjes motief in de stoelen,
verder is de speedster naam verwerkt in de kopsteunen, en is het afgewerkt met leer, maar dat wat in de
Speedster leer is, heb ik allemaal met carbon afgewerkt.

Als de bumpers volledig klaar zijn, incl nieuwe klep dan heb ik nog 2 punten waar ik mss wat aan wil doen;

1 De auto verlagen, 10-30mm, maar met al die drempels hier en het moet niet te stug worden! Met pasm
is het het stug genoeg, dan stuiter ik al als een skelter lol.

2 De remklauwen geel laten poedercoaten, maar ook dit is een gedachte, nog niet besloten.

Zelf hoop ik em voor de lente weer helemaal in orde te krijgen en met de tunnel run weer aanwezig te zijn as april

Laatst bijgewerkt door Edd997 op 17 jan 2012 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.

13 jan 2012 13:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
@ps,
Aha, 'n toertje in het zuiden :cheers:

13 jan 2012 13:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Had je hem niet beter kunnen inruilen op een Boxster speedster. Dan had je een beter rijdende auto, waarschijnlijk goedkoper, snel zat en 'the real thing'.......

13 jan 2012 14:21
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3
Soest
Zonder meer een bijzonder project waarbij geld geen rol lijkt te spelen. Ik ben dan ook benieuwd naar het eindresultaat (if any), want ik heb ook nog wel zo hier en daar mijn twijfels.

Het is niet een pure replica zoals je die van de 964 RS wel eens ziet, het lijkt erop of uit er vrij willekeurig gewinkeld wordt in de schappen van Porsche (Exclusive). Verder vraag ik mij af of de achterbumper wel mooi past. Is de breedte van de 997.2 hetzelfde als die van de 997 Speedster,? Het lijkt op de foto namelijk alsof de bolling van de heupen niet helemaal gelijk loopt met die van de achterbumper...

http://twitter.com/Fredget64

13 jan 2012 15:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Ik ben geen boxer fan, alhoewel de nieuwe zeer mooi is, en de kids rijden af en toe ook nog mee.

De Speedster is idd wide body, wat je ziet op de foto, is dat deze onderaan, bij de wielen ni vast zit, en deze
iets na buiten komt, en door de openingen in de bumper past deze niet op de beugels, het is vanzelfsprekend
dat deze correct moet passen alvorens ie word gespoten. Als blijkt dat de bumper iets moet worden aangepast,
voor een perfecte fit, laat ik dat natuurlijk ook even doen. Het is nu even wachten op de beugels, en de spuiter
gaat een kleine test staal spuiten, daaruit beslis ik dan of ik het daar laat spuiten.

13 jan 2012 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2007
Ik twijfel ook om er speedster op te zetten.. Ik zou er niets opzetten..!

Ben benieuwd als ze klaar is....Woon je ook in het zuiden..??

13 jan 2012 20:30
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Of het logo en de drempels erop komen weet ik nog niet, even afwachten hoe het allemaal verloopt.

Heerlen idd. :thumleft:

13 jan 2012 20:37
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Hahaha, het Chicago van Limburg :drive:

13 jan 2012 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en ook nog op molenberg!!!

13 jan 2012 20:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
ach er zijn stukjes molenberg waar je zo maar een echte speedster kan tegenkomen :mrgreen:

Als je toch bezig bent....X51 upgrade??

13 jan 2012 22:54
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Ben er nog geen tegen gekomen!

385 of 408 pk, heb er al over gelezen, als ik kon kiezen tijdens de koop zou ik er een met x51 halen, ma nu vind ik dat overbodig!

13 jan 2012 23:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2007
De originele speedster in grijs staat dit weekend in het Mecc..!
Morgen laatste dag.!

14 jan 2012 22:13
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Ik heb em mogen bewonderen in Eindhoven, sinds ik em gezien heb, wil ik de bumperset en lampenset ook :mrgreen:
Vandaar de zoektocht en planning om em om te bouwen.

14 jan 2012 22:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2007
Kijk eens bij http://teile.pl/
Leveren ook nieuwe onderdelen tegen goede prijzen..!

Ben er ooit eens geweest kijken...betrouwbare zaak..!

15 jan 2012 21:45
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Daar heb ik al een aantal x mee gemaild, maar ook zij kunnen niet alles leveren, ondanks de uitgebreide website.
De prijzen zijn niet verkeerd, maar invoer en verzending is ex. De achterlampen bv heb ik voor dezelfde prijs hier incl.

:thumleft:

15 jan 2012 22:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
ed-naat schreef:
Ben er nog geen tegen gekomen!

Kwam een witte Speedster tegen op de Welterlaan...voor het zelfde geld op de Molenberg natuurlijk :wink:

Ik zal vast iets verkeerd zeggen maar bij teile.pl krijg ik wel het gevoel dat de onderdelen die je vandaag besteld morgen van je eigen auto worden gehaald :roll:

16 jan 2012 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Apolo2 schreef:
Ik zal vast iets verkeerd zeggen maar bij teile.pl krijg ik wel het gevoel dat de onderdelen die je vandaag besteld morgen van je eigen auto worden gehaald :roll:

:mrgreen: hahahaha, het enige wat ik eruit heb gehaald, is dat ook zij niet alles op voorraad hebben en de onderdelen gewoon bestellen. :scratch:

Even rond 21u bij PCG na binnen gekeken, indrukwekkend wat er allemaal staat, incl blauwe Speedster en Sport Classic!

17 jan 2012 1:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2007
Ik heb ooit onderdelen opgehaald bijzit bedrijf.. Zag er goed en professioneel uit, voor poolse begrippen dan..

17 jan 2012 19:28
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Vandaag, na veel speurwerk, eindelijk alle onderdeel nummers achterhaald, meteen besteld, nu even
afwachten en volgende week alles monteren, vervolgens de onderdelen na de spuiter brengen :cheers:

20 jan 2012 16:15
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
ed-naat schreef:
Vandaag, na veel speurwerk, eindelijk alle onderdeel nummers achterhaald, meteen besteld, nu even
afwachten en volgende week alles monteren, vervolgens de onderdelen na de spuiter brengen :cheers:

Waarom ga je de onderdelen na de spuiter brengen? Kun je toch beter voor de spuiter doen? :mrgreen:

Mooi project en dapper om het met zo'n nieuwe auto te doen! Ik ben benieuwd naar het resultaat.

20 jan 2012 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2007
Waarom niet de duck-tail spoiler achterop..??

Afbeelding

22 jan 2012 12:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 246 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende