Mijn grootlicht ging steeds aan wanneer ik mijn knipperlicht gebruikte terwijl het stadslicht aanstond.
Kan iemand me misschien vertellen, hoe de grootlichtschakelaar verwijderd kan worden?
Ik heb de schakelaar al uit de huis en 1 stekker onder de dash is al los. Maar nu loopt er nog een bundel draden onder de dash weg. Hoe krijg ik deze los?
Bij voorbaat dank,
20 mei 2005 13:18
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Eerst de nieuwe schakelaar kopen, dan zie je vanzelf tot hoever je hem moet loshalen.
Heb hem zelf al een keer vernieuwd, maar dat is alweer zolang geleden en zover ik weet gaf dit niet zoveel problemen.
(Leiden in last)
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
20 mei 2005 13:28
Folly
911 carrera 3.2
Leiden
Bedankt.
De nieuwe schakelaar is onderweg, maar dat neemt niet weg dat de oude eerst eruit moet worden gehaald?!
En de kabels die aan de oude schakelaar zitten, moeten toch los gemaakt worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum