|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Porsche & Mille Miglia, Interclassics & Topmobiel 2012
Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Porsche & Mille Miglia, Interclassics & Topmobiel 2012
Kan me niet voorstellen dat Jurgen die foto heeft gemaakt. Zijn 'handtekening' staat nl niet op die foto
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jan 2012 13:09 |
|
|
Dimma
968 CS Turbo M030Wijk en Aalburg
|
Ik ben gisteren ook wezen kijken ; heb me echt prima vermaakt ; mooi spul, gezellig druk, ff bij Paul Geeris gebuurt en veel 'als ik nu eens ... ' auto's.
Het leukste moment was 's morgens vroeg op de Porsche only P. Ik was er vroeg, voor tienen, dus de beurs was nog niet open. Ook de P plaats was erg rustig maar .... wel mijn first encounter met een nieuwe 991 ; een Belgische ! Ff lijnen kijken van wat verder af, details bekijken van dichtbij en even in het interieur gluren. Eigenlijk weet ik niet meer wat ik van het interieur vind want op de rechter voorstoel lag een 'Standaard' ( de Belgische krant ) met op de voorpagina in grote letters :
Recordbedrag aan zwart geld witgewassen dit jaar ....
Glimlachend ben ik naar binnen gegaan ...
Groet, Frank
|
16 jan 2012 15:59 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Deze vindt ik toch wel erg leuk! Ik weet niet in welke buurt jij woont maar over het algemeen zijn er weinig stoepjes te vinden in de villawijken waar deze auto's rondrijden... Ik ben wel geweest omdat ik ze voor mijn boerderij ook niet zoveel zie langskomen. Af en toe een tiptronic met brede banden en een kar erachter maar dan is het ook op. Ik heb me dus wel uitstekend vermaakt!
|
17 jan 2012 14:40 |
|
|
havermanst
1970 Porsche 911T Targa / 1999 Audi TT / 2008 Porsche Cayman S / ex 1959 Porsche 356 A Sunroof , ex 1960 Porsche 356 B, ex 1963 Porsche 356 C
|
ik heb op Liebe zu Ihm ook nog een aantal fotos geplaatst. Hier al enkele als voorproefje
_________________________________________ www.loveforporsche.com
|
17 jan 2012 22:44 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
De laatste foto, moeilijk kiezen maar uh uh ga na lang denken toch maar voor de 356. (had ik maar in de handel gegaan)
_________________________________________ Picasa album
|
17 jan 2012 23:10 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Vind alleen de kleur niet mooi van die wagen (van die merc valt het nog mee eigenlijk )... Of het komt door de belichting op de foto's hoor
|
17 jan 2012 23:59 |
|
|
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
Wellicht een ietwat late reactie, maar ben zaterdag ook geweest en ik vond de beurs in zijn geheel wel de moeite waard. Er stonden genoeg, mijns inziens, mooie en interessante Porsches en andere automobielen. Ps. Delnoy mooie foto's
_________________________________________ Less is more !
|
18 jan 2012 15:57 |
|
|