_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
24 jan 2012 0:50
Edd997
911 997 Speedster Look
Re: Eens cabrio, altijd cabrio
1ste cabrio, volledig opnieuw opgebouwd, van model 81 naar 92, elec recaro interieur en 1800 gli, meteen ook maar als trouw auto gebruikt.
Huidige;
24 jan 2012 2:13
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Ben aan het zoeken, mijn eerste cabrio was een gele VW buggie Kocht hem samen met een Opel GT in 1975 Ojee had in 1973 een Triumph Spitfire, helaas geen foto.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
24 jan 2012 11:19
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Idd, groot golf gehalte. Had deze tot begin deze maand, 6 jaar gehad en reed super
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
24 jan 2012 11:32
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Was inderdaad van mijn vrouw Saskia en nu rijd haar zus erin Heerlijke auto met alle optie's en een snelle 8 klepper 2.0 GTi motor erin
24 jan 2012 12:31
Wannahave
993 Cabrio, Nachtblauw
Regio Apeldoorn
Een 993 S of 4S vind ik eigenlijk het mooiste ontwerp. Enige nadeel is dat er een dak op zit dat niet open kan Dus werd dit mijn eerste cabrio:
Was inderdaad van mijn vrouw Saskia en nu rijd haar zus erin Heerlijke auto met alle optie's en een snelle 8 klepper 2.0 GTi motor erin
idd heerlijke auto, zeker met een nog snellere TDI erin
24 jan 2012 15:44
Wannahave
993 Cabrio, Nachtblauw
Regio Apeldoorn
sarsrich schreef:
Indien de 993 een strakke manier had om de kap op te bergen dan was dat mijn keuze geweest ipv de 997 cabrio.
Een kap die volledig geïntegreerd is, is idd lekker strak en makkelijk. Als ik mijn P frequent zou gebruiken, zou ik ook zeker zo'n schitterende 997 S als die van jou overwegen. Een 997 is beduidend moderner en biedt meer comfort dan een 993. Maar ik wilde een wat 'klassieker' karakter. De 993 cabrio is voor mij in dat opzicht 'best of both worlds'. Juist door zijn opliggende kap krijgt hij een wat 'klassieke' uitstraling, maar is toch voorzien van de moderne technieken van de laatste luchtkoeler. En ik moet helaas nog steeds financiële keuzes maken, anders wist ik het wel...
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], meganiek
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum