Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 12:26

Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bijna Porsche rijder maar welke? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Bijna Porsche rijder maar welke?
Daar zit zo'n grote taarschep achterop. Bij een coupe vind ik dat wel mooi, bij een cabrio wat minder. Zou zelf dan een S-versie nemen.

18 aug 2011 19:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Justin schreef:
Waarom geen tujbo cabrio? Heb je geen last van spyders die je bij proberen te houden :roll: , de vrouw kan met mooi weer open rijden en als je vol gas geeft lijkt het alsof alle andere weggebruikers ineens volgas achteruit rijden.

Idd ook geen slechte optie zag twee aardige staan op mobile.de, Heb ik ook geen last van treuzelende carrera's :mrgreen::

http://suchen.mobile.de

Alleen het geluid is altijd een beetje mwa maar het is maar wat je leuker vindt, het gaspedaal is de aan uit knop van een lanceerinrichting.

Laatst bijgewerkt door Apolo2 op 19 aug 2011 10:42, in totaal 1 keer bewerkt.

18 aug 2011 20:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Die vleugel kan er vast vanaf als je hem niet zo mooi vindt. :thumleft:

Sound kan je ook aanpassen :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=xLAS5sbXMd8

zonder dollen: Spyder is een mooie p, 997 cabrio is een mooie ( en turbo ook :drive: ).

Succes met de zoektocht!

19 aug 2011 1:09
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Straks even naar Porsche Rotterdam. Gelijk even kijken of Frank de witte 997S Cabrio al gekocht heeft :lol: :lol:

19 aug 2011 7:26
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
Justin schreef:

Natuurlijk en laat ik eerlijk zijn we hebben het hier over: is het geluid een 8 een 9 of een 10. Porkies Turbopark is voor mij een dikke 8 ...ze klinken wat geknepen :flush: , de van sportuitlaat voorziene NA Porkers een dikke 9 en de GT3's gewoon een dikke 10 omdat het feest na 7500 t/pm nog niet is afgelopen :mrgreen:

19 aug 2011 10:41
Profiel
Moderator
PF #57
bully schreef:
een witte............. 8)

de auto heeft bij 10.500 km nieuwe banden, nieuwe remblokken en nieuwe remschijven gekregen :shock: :shock:

19 aug 2011 10:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
horn schreef:
bully schreef:
een witte............. 8)

de auto heeft bij 10.500 km nieuwe banden, nieuwe remblokken en nieuwe remschijven gekregen :shock: :shock:

Die nieuwe banden kan ik me prima voorstellen, die van mij zijn nu na 10k eigenlijk ook wel ver op en we hebben het hier over een GT3. Die nieuwe remmen en blokken is voor gewoon weggebruik misschien wel wat vroeg. Vraag me stiekum af of hij niet toch af en toe de Ring heeft gezien...dan zijn 12500km toch weer anders.

Kortom gave bak maar ik zou hem zeker voor de koop eens even laten uitlezen om te kijken hoe hij gebruikt is.

19 aug 2011 20:58
Profiel
PorscheForum Rookie
Zomaar een brainwave. Stel je koopt een auto van E 71.400,-- in Duitsland en de BTW is terugvorderbaar.

Stap 1 Via je bedrijf in NL koop je de auto, vanwege uitvoer naar NL betaal je geen BTW dus koopprijs is 60k. Je betaalt natuurlijk cash!
Stap 2 De auto voer je niet direct in maar je verkoopt hem in Duitsland (daadwerkelijk overschrijven daar) aan jezelf in prive. (of aan een vriendje omdat er geen mooier gordijn is dan een rookgordijn)
Stap 3 Je maatje voert de auto in als privépersoon. De fiscus gaat ervan uit dat hij BTW heeft betaald in Duitsland dus vraagt alleen BPM)
Stap 4 In NL schrijf je de auto over van je maatje naar jezelf en kassa, je hebt 11.400,-- bespaard.

Dit ligt zo voor de hand dat het vast wel eens wordt gedaan, dan wel onze fiscale vrienden hebben het dichtgetimmerd. In het laatste geval wil ik graag weten hoe want dat vraagt om een aangepaste constructie :scratch:

30 aug 2011 15:53
Profiel
Moderator
PF #57
(S)toploss schreef:
Stap 2 De auto voer je niet direct in maar je verkoopt hem in Duitsland (daadwerkelijk overschrijven daar) aan jezelf in prive. (of aan een vriendje omdat er geen mooier gordijn is dan een rookgordijn)

de vraag is of jij als NL staatsburger een niet ingevoerde duitse auto aan een Nederlander kunt verkopen.

30 aug 2011 16:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
(S)toploss schreef:
Zomaar een brainwave. Stel je koopt een auto van E 71.400,-- in Duitsland en de BTW is terugvorderbaar.

Hee (S)toploss...zijn de brainwaves al tot rust gekomen :wink: Al iets op het oog?

21 sep 2011 17:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Een mooie 911 997.2 C2S PDK Cabrio, is een top auto. Kan em je aanbevelen. Veel succes met je zoektocht en keuze.

Deze staat hier in Heerlen te koop!

http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... era-s.html

21 sep 2011 19:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Spyder '10
ed-naat schreef:
Een mooie 911 997.2 C2S PDK Cabrio, is een top auto. Kan em je aanbevelen. Veel succes met je zoektocht en keuze.

Deze staat hier in Heerlen te koop!

http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... era-s.html

Pfoei...ik dacht ff biedt hij nu zijn eigen cabbi te koop aan :scratch: Kende het bedrijf niet maar ziet er goed uit, onderdeel van Kerres zo te zien. Zaterdag eens ff neuzen daar want er staan leuke dingen. Mooie tip ;-)

21 sep 2011 19:46
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik heb wel wat op het oog maar dat staat in DLD. Het seizoen is nu wel een beetje over dus we kopen hem waarschijnlijk in november/december. Dan is de BPM weer wat minder en wellicht de prijs enigszins lager. Moet iig voor 1 januari zodat het geldbedrag van de investering in 2012 niet meer in Box III wordt belast.

@ ed-naat. Is idd een mooi exemplaar. Precies wat we zoeken maar... niet wit genoeg :wink: Dank voor de tip :D

Apolo2 schreef:
(S)toploss schreef:

Hee (S)toploss...zijn de brainwaves al tot rust gekomen :wink: Al iets op het oog?

29 sep 2011 12:02
Profiel
PorscheForum Rookie
Bijna vier maanden later. Het was stil, de verkoop van de BMW Z4M wilde maar niet lukken. Iemand wist een mooie bijzondere Z4 3.5is Mille Miglia te staan in Zwolle. Even kijken want bij een BMW dealer zou de M nog wel wat kunnen opleveren en een Z4 is ook geen verkeerde auto. Mijn vriendin stelde voor om onder het motto "we zijn er nu toch" een Porsche dealer te bezoeken. Nou Leusden lag mooi op de route dus afgelopen zaterdag eerst daarheen.

Wij zochten een witte 997 S cabrio uit 2009 en er stonden er twee in de showroom. Een pre-facelift en een facelift model, beiden uit 2009 met ongeveer dezelfde opties maar een prijsverschil van 21k :? Mijn voorkeur ging uit naar het facelift model met PDK maar zo'n prijsverschil was het mij niet waard. Goed, proefrit maken en in onderhandeling. De BMW dealer had ongezien al 33k geboden voor de Z4M maar bij Porsche Leusden begon het met slechts (maar volledig volgens mijn verwachting) met 30k. Toen bleek dat dit niet acceptabel was wilde de verkoper een beetje gaan rondbellen of er gegadigden waren voor de Z4M. Ik had geen zin om te wachten en om enige druk neer te leggen zijn wij vervolgens doorgereden naar Zwolle. En ja inderdaad een hele mooie Z4 en zomaar nog eens 1.500 op de M erbij. 34.500 is een mooie prijs voor een Z4M uit 2006 want dat is ongeveer de verkoopprijs voor de dealer. Maar ja ik heb het met de Z4 wel een beetje gehad en had mijn zinnen gezet op een 911 en voor mijn vriendin gold hetzelfde. Dus op de terugweg langs Porsche Leusden en ja hoor, 33k was opeens wel mogelijk. Ja de 34.500 die de BMW dealer bood was natuurlijk niet realistisch maar desondanks hoefde ik niet lang te praten om dit ook erdoor te krijgen :wink: Maar wij hadden afgesproken nog niet te tekenen en het thuis nog even te bespreken. Het was inmiddels 16.30 uur en de verkoper wilde toch graag de deal doen voor het weekend. Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg 35.500,-- voor de Z4M en de deal was gedaan. Nu nog even een week of twee wachten en dan komt ie eindelijk.

Specs:
Carrera 4S cabrio
Bouwjaar 2009
kilometerstand 12.500
kleur wit
zwart leren bekleding
19 inch Turbo wielen, velgen bi-color
Achterkant middenconsole in leder
Adaptieve sportstoelen
Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
BOSE Surround sound systeem
Cruisecontrole
Garagedeur opener (433MHz)
PCM Navigatiemodule
Parkassistent achter
Rugleuning sportstoelen in exterieurkleur
Sport Chrono Pakket Plus
Sport uitlaatsysteem
Stoelverwarming
Telefoonmodule voor PCM
Tiptronic S
Verdikt 3-spaaks stuur, gladleder
Voorbereiding voor voertuigvolgsysteem
Zij skirts in exterieurkleur

Afbeelding

Afbeelding

25 jan 2012 15:42
Profiel
964 c2
Den Haag
Gave bak!

(en veel cooler dan een beamer..)

25 jan 2012 15:50
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Mooie auto, have fun :drive: :thumleft:

25 jan 2012 16:37
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
prachtig :thumleft:

25 jan 2012 16:41
Profiel
Gefeliciteerd, mooie bak 8)

25 jan 2012 17:54
Profiel
Moderator
PF #57
goed gedaan. gefeliciteerd. ook een lekker gevoel na die onderhandeling als je je zin krijgt... :wink: en maar 12.500 km's - da's nieuw :shock:

geniet ervan en keep the shiny side up!

25 jan 2012 19:10
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Frank,

Goede keus!! Ik weet in Dedemsvaart nog wel iemand die je de ogen hiermee kunt uitsteken ;-)

Nu nog het voorjaar en de zomer!! Veel plezier ermee!

27 jan 2012 18:11
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Porsche diversen
Overijssel
Wie woont er nu in Dedemsvaart....

27 jan 2012 18:47
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Mijn halve familie, maar daar kan ik niets aan doen :wink:

27 jan 2012 18:58
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Als ik met een steen gooi richting het westen komt hij in Dedemsvaart uit..... kan ik ook niets aan doen

27 jan 2012 19:02
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Soms staat het stoplicht er op rood, soms op groen, in Dedemsvaart is altijd iets te doen... :mrgreen:

27 jan 2012 19:04
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Je hebt ook "roots" in Almelo....?? :mrgreen:

27 jan 2012 19:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende