Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 apr 2025 1:44

Antwoord op onderwerp  [ 1454 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 59  Volgende
Voetbalcafe seizoen 2011/2012 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht Re: Voetbalcafe seizoen 2011/2012
De hervatting van het voetbalseizoen was te treurig om aan te gluren, Feyenoord: wat een gepruts, verdedigend rampzalig slecht.
Feliciteer hierbij 020 alvast maar met de overwinning komende zondag. :cry:

24 jan 2012 15:39
Profiel WWW Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Ik moet dat overigens nog zien. Feyenoord is bijzonder wisselvallig dit jaar. En ajax is ook bepaald niet in vorm.

24 jan 2012 18:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Juist tegen de toppers heeft Feyenoord de beste wedstrijden gespeeld.

25 jan 2012 10:59
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Tja, dat geeft Ajax dus juist (wel) weer een kans :^:

25 jan 2012 11:02
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
:lol: :thumleft:

Idd. Al die langdurige blessures bij Ajax, ik word er gek van (De Jong, Sigtorsson, vd Wiel, Boerrigter, Buleykin, etc etc)! :cry: Als je selectie al zo matig is, kun je dat gewoon niet gebruiken....

25 jan 2012 13:05
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
En toch mag dat voor zo'n club geen excuus zijn. Ook het feit dat de naam Frank de Boer nog niet gevallen is blijf ik opmerkelijk vinden. Lijkt me toch duidelijk dat Frank niet de juiste man bij Ajax is.

25 jan 2012 14:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Dat is heel simpel Franz.... iemand met meer kwaliteiten stapt simpelweg niet in bij Ajax op dit moment. Eerst moet die bestuurlijke rotzooi daar opgeruimt worden.

@ MS... met alle respect, m.u.v. De Jong en V.d. Wiel in z'n goeie dagen noem je daar toch een lijstje namen op dat normaal nieteens bij Ajax op de bank zou mogen zitten

25 jan 2012 15:24
Profiel
Noord-Brabant
roenkie schreef:
Dat is heel simpel Franz.... iemand met meer kwaliteiten stapt simpelweg niet in bij Ajax op dit moment.

Ze hebben van Gaal toch? Een betere trainer kun je niet vinden om deze aardbol, wat je ook van die man mag vinden.

25 jan 2012 16:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
Van Gaal was gevraagd als directeur, niet als trainer. Bovendien verwacht ik dat Van Gaal binnenkort aangeeft het niet te gaan doen en dat lijkt me ook het beste voor Ajax. Het mooiste zou zijn als Cruyff z'n plannen uit mag voeren en ook Feyenoord weer uit het dal klimt zodat de klassieker over een jaar of 5-10 weer tussen twee sterke ploegen gaat die met afstand 1 en 2 in de competitie staan in plaats van in de subtop

25 jan 2012 18:36
Profiel
Moderator
PF #57
wat een BS. Van Gaal de beste trainer? Moet je wel een heel jonge selectie hebben... Doe mij Frank de Boer maar. Ben er niet van overtuigd dat hij niet de juiste man is. Vorig jaar wel kampioen geworden uit een slechte uitgangspositie. Niet overtuigend, maar ook wel met durf. Ik heb er wel vertrouwen in. En ze moeten eens ophouden met elke paar maanden een trainer eruit te lazeren. Is net als elke 4 jaar een nieuwe regering. Krijg je alleen maar korte termijn oplossingen en dito resultaten. Geef Frankie nog een jaar...

25 jan 2012 19:05
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Stabiliteit en rust is er nodig bij Ajax. Dus niet de trainer eruit mieteren, maar hem laten bouwen en de rust terugkrijgen.

25 jan 2012 20:55
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ach, AZ wordt toch kampioen, dus het maakt weinig uit.

25 jan 2012 21:02
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
En jij gelooft zeker ook nog in Sinterklaas? :mrgreen:

25 jan 2012 21:04
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
http://eredivisielive.nl/eredivisie/statistieken/stand/ :mrgreen:

25 jan 2012 21:05
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
roenkie schreef:
Het mooiste zou zijn als Cruyff z'n plannen uit mag voeren en ook Feyenoord weer uit het dal klimt zodat de klassieker over een jaar of 5-10 weer tussen twee sterke ploegen gaat die met afstand 1 en 2 in de competitie staan in plaats van in de subtop

Dat meen je toch niet?
Is toch geen reet aan als het maar tussen 2 clubs gaat.
Geef mij maar zoals het nu is met 4 a 5 min of meer gelijkwaardige

25 jan 2012 21:07
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977

Op statistieken word je geen kampioen. Het succes van vandaag moet je vieren, maar morgen sta je weer gewoon op 0

25 jan 2012 21:10
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik kan me de tijd nog herrinneren dat we stonden te kleumen in het stadion in "De Hout" met wel 900 betalende toeschouwers.
Ik vind het wel leuk dat ze nu weer aardig meedoen in de ere-divisie. Verder boeit voetbal me niet trouwens... :wink:

25 jan 2012 21:14
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Maakt de competitie zeker leuk, ben het in die zin met je eens. Ze mogen van mij ook best 2de worden achter Ajax hoor :mrgreen: :mrgreen:

25 jan 2012 21:19
Profiel
Noord-Brabant
roenkie schreef:
Van Gaal was gevraagd als directeur, niet als trainer.

En dat is nu precies wat ik bedoel. Ze hadden hem als trainer moeten binnenhalen en niet als TD. Als trainer heeft hij zich bewezen, als algemeen directeur was hij niet bepaald succesvol bij Ajax en dat zal in zijn nieuwe functie niet anders zijn.

horn schreef:
wat een BS. Van Gaal de beste trainer? Moet je wel een heel jonge selectie hebben... Doe mij Frank de Boer maar. Ben er niet van overtuigd dat hij niet de juiste man is. Vorig jaar wel kampioen geworden uit een slechte uitgangspositie. Niet overtuigend, maar ook wel met durf. Ik heb er wel vertrouwen in. En ze moeten eens ophouden met elke paar maanden een trainer eruit te lazeren. Is net als elke 4 jaar een nieuwe regering. Krijg je alleen maar korte termijn oplossingen en dito resultaten. Geef Frankie nog een jaar...

Dat Ajax kampioen is geworden lag niet aan Ajax. Als de Boer de juiste persoon bij Ajax zou zijn dan stonden ze nu niet op de 4e plaats. Ik heb die wissel afgelopen donderdag van TJ gezien en dat sprak boekdelen. De Boer heeft geen overwicht. Kan je je de wissel van Robben nog herinneren bij Bayern. :wink: Ik ben het wèl met je eens dat ze een trainer de kans moeten geven maar zo zit de Ajax cultuur niet in elkaar. Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat de naam Frank de Boer nog niet gevallen is.

mbembe schreef:
Stabiliteit en rust is er nodig bij Ajax. Dus niet de trainer eruit mieteren, maar hem laten bouwen en de rust terugkrijgen.

Wen er maar aan. :twisted:

25 jan 2012 21:34
Profiel
Moderator
PF #57
Heeft Van Gaal zich bewezen? Recentelijk in Munchen dachten ze daar toch heel anders over. Denk idd dat Van Gaal, net als Verbeek, erg goed is voor jonge, eagere, vormbare spelers. Nou heeft het huidige Ajax weinig vedetten dus wellicht zou het werken. Maar ik heb vooralsnog een hoop vertrouwen in De Boer. En die Theo Jansen? Die moet eerst maar eens gaan brengen waarvoor hij gehaald is. Begin het langzaamaan een aardige miskoop te vinden. Afgelopen zondag werd hij briljant door zijn benen gespeeld langs de zijlijn (wat een briljante move) en wat doet meneer? Zijn tegenstander verrot schelden. Klein kind, sore looser.

25 jan 2012 21:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Dirksland
@ Franz.... De keuze bij Ajax is op dit moment heel simpel: optie 1: filosofie Cruyff, optie 2: folosofie Van Gaal. Er is geen optie met die 2 samen. Cruyff heeft een veel grotere staat van dienst bij zowel Ajax als Barcalona dan Van Gaal dus is het jippie voor Truus maar optie 1 is de enige juiste keuze voor Ajax op dit moment.

@ 2000GTV.... jazeker, voor mij moet een club historie hebben. Hoe leuk ze het bij Twente en AZ ook doen: Feyenoord-Twente of Feyenoord-PSV haalt het qua sfeer gewoon niet bij Feyenoord-Ajax en Ajax-Feyenoord. Dus ik zie het liefst een sterk Feyenoord en een sterk Ajax... dat 3-5 dan ook weer dicht bij elkaar ligt voor Europaleague plekken, prima.

Ik blijf nog ff dromen :mrgreen:

25 jan 2012 22:00
Profiel
Noord-Brabant
@ Horn Met Bayern heeft hij wel de CL finale gehaald, de bekerfinale gewonnen en landskampioen geworden. Zijn ontslag was meer een gevolg van een conflict tussen van Gaal en het bestuur.

@ Roenkie: Het zal me eerlijk gezegd een worst wezen wie het gaat worden. :mrgreen:

25 jan 2012 22:12
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
@Roenkie: Als je toch zo graag de klassieker ziet... waarom dan niet gewoon om de week Ajax-Feyenoord en dan weer Feyenoord-Ajax. Gaan de andere clubs gewoon door met voetballen in de Eredivisie. Oke? :twisted:

25 jan 2012 22:13
Profiel
Moderator
PF #57
Franz schreef:
@ Horn Met Bayern heeft hij wel de CL finale gehaald, de bekerfinale gewonnen en landskampioen geworden. Zijn ontslag was meer een gevolg van een conflict tussen van Gaal en het bestuur.

dat eerste is waar. aan het eind hadden de vedettes (zowel bij Barcelona als bij Munchen) hun buik aardig vol van Louis. Wat ik me als buitenstaander goed kan voorstellen. Als je ziet waar de nederlandse competitie tegenwoordig staat vs de buitenlandse competities, is het niet reeel om van Ajax te verwachten dat ze het net zo goed doen als 'vroeger'. Goede voetballers gaan eerder weg. Wat hier blijft is 'aardig'. No way dat je nu ooit nog een team kan maken als het Ajax team dat de CL won in '95. Helaas. Geldt overigens ook voor Feijenoord en PSV. Vandaar ook dat er volgens mij geen traditionele top 3 meer is, maar veel meer min of meer gelijkwaardige teams. Vind het wel leuk dat Ajax-AZ een topper is...

25 jan 2012 23:47
Profiel
PorscheForum Rakker
horn schreef:
Afgelopen zondag werd hij briljant door zijn benen gespeeld langs de zijlijn (wat een briljante move) en wat doet meneer? Zijn tegenstander verrot schelden. Klein kind, sore looser.

....en direct daarna krijgt Martens een high five van Theo..

26 jan 2012 14:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1454 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 59  Volgende