Auteur |
Bericht |
Wido964
|
Re: Wied stelt zich voor
2012 is voor mij goed begonnen. Ik heb een 964 uit 1990 gekocht. Volledige onderhouds geschiedenis. Technische helemaal in orde. Optische een beetje werk
|
29 jan 2012 16:47 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Prachtige porsche zeg . Lijkt verdacht veel op de mijne incl derde remlicht . Veel plezier ermee en veel ritjes met het forum maken. groet Rene
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
29 jan 2012 17:30 |
|
|
bully
|
Gefeliciteerd Wied mooie bak
|
29 jan 2012 18:04 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
leuk hoor een blauwe cab. ga je topless komende week?
_________________________________________ oud is beter
|
29 jan 2012 18:08 |
|
|
Wido964
|
Topless deze week? Nope!. Dit weekend een striptease gedaan. Spuitwerk, cabriodak repareren en het interieur oplappen. Paar weekjes werk is het wel denk ik.........
|
29 jan 2012 23:51 |
|
|
snackjack911
|
Mooie car kerel! Gefeliciteerd! heb zelf 964 C2 gehad en ook 993 C4....... Grote verschil is dat de C2 je ooit gaat verrassen als je net ff te sportief een bocht induikt en het een beetje glad is...... (nat wegdek bv) , is mij twee keer gebeurd en heb in beide gevallen geluk gehad.... (laatste keer rond gegaan op de afrit hoofddorp..... niets geraakt maar stond 180 graden de andere kant op......) Met de C4 gebeurt je dat veel minder snel. maar als ie gaat dan gaat ie ook echt..... Veel plezier met je aanwinst! Heeft ie ooit bij Theo Janssen gestaan???? Theo schroefde er namelijk altijd gelijk een achterspoiler met derde remlicht op haha! Wel zo veilig BTW! ennehhhh welkom!
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
|
30 jan 2012 12:38 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Welkom hier, Zie ik daar nu een blauwe 964 cabrio met blauw interieur?! Nu ja, als jij er maar blij mee bent.....
|
30 jan 2012 13:46 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Welkom wied, Toch geen wiet verkocht om aan de cash te komen voor zo iets moois
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
30 jan 2012 13:52 |
|
|
Wido964
|
Tis idd een C4 geworden. Ik heb de auto van Eric Wolbert gekocht. Kans is groot dat de auto ooit bij Theo Janssen is geweest aangezien er een factuur van hem in de auto lag. Verder is het meeste onderhoud gedaan door Porsche Centrum Gelderland. Over geld zaken kan ik geen verdere mededlingen doen. Gisteren een paar kilometer oude bedrading verwijderd van div. stingers een navigatie systeem en een trip computer oid. en nog 2 ontstoorders???. Op verschillende plaatsen zat de aarde vast aan kunstof (kachel) delen. Geen wonder dat er verschillende rekeningen bij zaten van lekstroom onderzoek Nu is alles flink opgekapt onder het dashboard en (bijna) weer origineel.
|
30 jan 2012 14:17 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie bak! Suc6 met het oplappen van deze mooie dame... daarna kan ze weer in glorie rond rijden
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
30 jan 2012 16:07 |
|
|
snackjack911
|
C4 dus.... Das goed nieuws denk ik! Geinig toch dat de P idd bij Theo Janssen is geweest..... Is overigens keurig adres volgens mij, heb er mn eerste P gekocht in 1998..... ennehhhh blauw blauw is niets mis mee hoor!
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
|
30 jan 2012 22:34 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Gefeliciteerd Wied! Zal je binnenkort vast en zeker een keer hier in de buurt zien rijden
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
31 jan 2012 0:17 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ow... da's maar een korte zoektocht geweest dan. Congrats, mooie kar
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
31 jan 2012 18:59 |
|
|
Wido964
|
|
01 feb 2012 12:56 |
|
|
snackjack911
|
Optisch een beetje werk zei je toch???? Pfffff! Dat ziet er toch redelijk serieus uit! Wel slim om het gelijk helemaal goed aan te pakken, de auto is het waard! Doe je het zelf of laat je t doen? Ben wel benieuwd wat je betaald hebt voor de auto?
|
01 feb 2012 13:28 |
|
|
Wido964
|
Hmmmm om een lang verhaal kort te maken...... deukjes, krassen, kleurverschil etc ....... van het een komt het ander ..... klaar voor een nieuw jasje. Ik doe redelijk veel zelf, de specifieke zaken, spuiten en strak maken worden gedaan door een vriend van me.
|
02 feb 2012 14:52 |
|
|
TERRUM
|
Gezien de hoeveelheid roest aan de ruit had ik er ook de schermen afgehaald, daar zit zeker ook roest waar je na verloop van tijd spijt van ga krijgen dat je het niet gelijk gedaan hebt, verder is dit wel een mooie wagen waar je nog veel plezier aan gaat beleven
grtz Geert
|
02 feb 2012 18:13 |
|
|
Wido964
|
|
16 feb 2012 17:55 |
|
|
Ewout
|
Kan ik me voorstellen met een verse laklaag. Wel een andere kleur of zie ik het verkeerd?
|
16 feb 2012 18:07 |
|
|
Wido964
|
@Ewout Het is de originele kleur, alleen ziet het er op de foto heel anders uit. iPad is niet gemaakt voor foto's blijkbaar Dit weekend ga ik opbouwen en zal ik een paar goede foto's proberen te maken
|
16 feb 2012 18:17 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
weer lekker blingbling ziet er goed uit op de foto´s... alleen het advies van Terrum (geert!) is wel waar... als je zoiets aanpakt pak het dan goed aan... zie zijn topic of die van Sigrid, waarbij beide 964's kompleet zijn gestript en ...... Anders wordt je droom straks een nachtmerrie (Maar ja je bent eigelijk te laat).. Voor de rest... TOP... ben benieuwd naar het eindresultaat!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 feb 2012 18:38 |
|
|
Wido964
|
@Dimitri De tijd zal het leren...... Het begon met de voorruit en van het een kwam het ander. Ik moest ergens een grens trekken.....
|
16 feb 2012 18:45 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
ja die grens had ik ook getrokken, maar zoals mijn ALBUM al zegt, grenzen zijn om verlegd te worden
_________________________________________ Picasa album
|
16 feb 2012 21:21 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Wat glanst die nieuwe lak prachtig! Ik dacht dat alle Porsches vanaf 1976 een verzinkte carrosserie hadden en nauwelijks meer roesten? Die van mij roest nergens gelukkig
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
16 feb 2012 21:56 |
|
|
Ewout
|
Ze roesten hooguit iets minder snel, maar ik denk dat de meesten hier zeer teleurgesteld zijn als de auto goed nagekeken wordt met bv een endoscoop.
Moet je voor de grap eens een dorpel openzagen.
|
17 feb 2012 13:40 |
|
|