Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:48

Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche 993 Carrera 4 (1995) rood 113.244km 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Bericht Re: Porsche 993 Carrera 4 (1995) rood 113.244km
2 jaar alweer :shock: onbegrijpelijk dat zo'n rooi'je knaller zo lang te koop blijft staan... :cry:

01 feb 2012 23:47
Profiel
M140i
Dimitri-Turbo schreef:
onbegrijpelijk dat zo'n rooi'je knaller zo lang te koop blijft staan... :cry:

Ligt óf aan de verkoper die te weinig adverteert óf aan de prijs. Aan de auto kan het nooit liggen.

02 feb 2012 11:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
De auto heeft tussentijds tijden niet actief te koop gestaan... ook vanwege twijfel bij de eigenaar (mijn vader) of hij de auto wel weg wil doen.
Momenteel is de auto ook niet op marktplaats of dergelijke sites te vinden.

De prijs lijkt me goed... het ligt aan mij! :wink:

Ik zal binnenkort eens een boost geven aan de promotie vd auto.. voor de echte liefhebber is hij uiteraard hier op het Porscheforum te vinden.

02 feb 2012 12:30
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Ik gooi de knuppel even in t hoenderhok, denk dat deze prijs voor een normale 993 gewoon duur is, ik trek dus niet de goede staat van deze auto in twijfel maar een liefhebber met 36k "over" gaat toch voor wat exotischer denk ik.. kom maar op :mrgreen: wens de verkoper iig succes met de verkoop voor alle duidelijkheid

03 feb 2012 21:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Brian, bedankt voor je genuanceerde bijdrage..
Voor ONS (althans, pa) is hij het waard... m.a.w., voor (veel) minder gaat hij niet weg. Al blijft het een vraagprijs.

Ben overigens wel benieuwd wat voor exotischers je dan op doelt.
Je kan er wellicht een Ferrari 348 voor kopen... maar neem dan een zelfde bedrag in reserve voor het onderhoud.. PER JAAR.. :lol:

03 feb 2012 22:23
M140i
Paul Broere schreef:
Voor ONS (althans, pa) is hij het waard... m.a.w., voor (veel) minder gaat hij niet weg. Al blijft het een vraagprijs

Terecht dat je de prijs vraagt die je 'm zelf waard vindt. Mijn Audi S3 verkocht ik voor een handelsprijs en de koper zette 'm meteen weer te koop voor een veel hogere prijs. Wat overigens niet resulteerde in verkoop. Het geeft geen goed gevoel dat een auto waar je blij mee was en die je koesterde door een nieuwe eigenaar wordt gezien als handelsobject. Doe ik liever niet opnieuw. En ik raad het Paul Broere ook niet aan.

04 feb 2012 2:07
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Klopt. Een liefhebber vindt zijn/haar object altijd meer waard dan de markt zal willen betalen. Alleen wanneer je een koper treft die alleen maar op zoek is naar die ene bijzondere wagen en jij hebt 'm, dan maak je een grote kans te kunnen verkopen gelijk aan jouw waarde beleving.

Uiteindelijk valt alles in het grote spel van vraag en aanbod in combinatie met marktwerking.

Toch hoop ik voor Paul dat hij die ene koper weet te strikken. :thumleft:

04 feb 2012 4:42
Paul Broere schreef:
Ben overigens wel benieuwd wat voor exotischers je dan op doelt.

Voor dat bedrag zou ik gaan voor een 930 en die zijn voor dat bedrag wel te vinden.

Verder denk ik dat het al een paar jaar een slechte tijd is om huizen en auto's te verkopen.
Mensen die niet zo'n 993 ernaast kunnen permitteren zullen voor minder verkopen.
Mensen die dat wel kunnen houden de wagen vast.
Maar misschien kom er een tijd dat de ruimte in de garage nodig is voor iets anders en dan 5000 euro eraf en weg is de wagen.
Ik hoop voor de markt dat jullie blijven vasthouden aan deze vraagprijs en dat er iemand komt die er blij mee is.
Ongetwijfeld een super goede wagen :thumleft:

Laatst bijgewerkt door Clemento op 04 feb 2012 12:23, in totaal 1 keer bewerkt.

04 feb 2012 10:18
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
De prijs is van deze 993 eigenlijk helemaal niet verkeerd - de gemiddelde vraagprijs van die dingen ligt momenteel zelfs nog iets hoger.

Succes met de verkoop :!:

@ Clemento :arrow: niet vergeten dat dit het verkoop-topic is van iemand anders - Om daar andere te koop aangeboden Porsche's in te zetten is Not Done.
Daarnaast zijn de "running-costs" voor zo'n 930 Tujboo vele malen hoger dan van 'n 993 ...

04 feb 2012 10:40
Profiel WWW Facebook 
De link heb ik verwijderd.
De verkoper ging in op de uitdaging van brain en daar haakte ik weer op in.
Vind zondermeer dat deze wagen een goede prijs heeft maar er zullen nu niet snel kopers komen.
Als ik het budget had zou ik zeker gaan kijken.
Rood is ook een hele mooie kleur en wagen heeft weinig km op de teller en een aantal zinvolle upgrades.

04 feb 2012 12:27
PorscheForum Rakker
Hengelo
het is niet mijn bedoeling om deze auto af te kraken of de verkoper deze prijs niet te gunnen.. dus hoezo "genuanceerde bijdrage"? de waarde wordt nu eenmaal bepaald door de markt en op dit moment (iig de afgelopen 2 jaar) is de vraagprijs of een prijs bij benadering niet geboden.. daar mag je dus uit concluderen dat dit geen prijs is die de markt er MOMENTEEL voor wil geven.. kan in de toekomst anders worden.. net als de beurskoersen.. time will tell

04 feb 2012 13:33
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
brian951 schreef:
.. daar mag je dus uit concluderen dat dit geen prijs is die de markt er MOMENTEEL voor wil geven..

Ik heb geen idee waar (en of) Paul elders er mee geadverteerd heeft ... Porscheforum.nl advertentie lijkt mij geen goede basis om een conclusie uit te trekken, laat staan een Porsche te verkopen :wink:

:arrow: (nog) niet iedereen die een Porsche wil kopen (of er zelfs al een of meerdere heeft) weet de weg naar dit forum te vinden :idea:

04 feb 2012 13:48
Profiel WWW Facebook 
Op dit forum krijgt de wagen op dit moment in ieder geval veel aandacht.
Zeker ook geen negatieve aandacht want het is gewoon een hele mooie wagen.
In het voorjaar als de beurs weer om 360 of meer staat komen er vast wel kopers.

04 feb 2012 13:54
PorscheForum Rakker
Haarlem
Wat de "markt" er voor wil geven lijkt me niet relevant. Deze auto gaat naar die ene persoon die met een goed budget op zoek gaat naar een zeer goede of perfecte 993. Als je op die persoon kunt wachten is dit een prima prijs.

Daarbij lijkt de "markt" mischien riant te zijn voorzien van 993's maar er zijn er maar weining die echt top zijn en die gaan wel voor deze bedragen weg.

04 feb 2012 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik ben geen kenner van de 993 ECU; maar kan het kwaad om deze te chippen?

04 feb 2012 17:02
Profiel
PorscheForum Rakker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Mooie auto lijkt mij! En een 993 met zo'n km stand wordt elk jaar meer waard, zeker als ie helemaal klopt met volledige historie enzo.

Ik vind het bedrag daarom niet overdreven, hooguit een tikkeltje aan de hoge kant, maar daar is het een vraagprijs voor. En de verkoper zit blijkbaar niet op hete kolen.

Verbaas me ook over 'iets exotischers voor deze prijs'... :scratch: dat moet dan een 993 cabrio of een targa zijn? :mrgreen:

04 feb 2012 17:04
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Hengelo
of een 996 turbo, 930 turbo.. maar goed.. persoonlijke smaak idd.. denk alleen dat een auto voor deze prijs lang te koop staat. maar als verkoper geen haast heeft komt t vast wel een keer goed ;-)

04 feb 2012 18:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2