Ik heb het idee dat de spiegelverwarming van mijn 996 4S het niet doet...... Heb de zekering D2 bekeken en die is ok, toch voel ik met de hand niet dat t spiegeltje warm wordt. Ook de achterruit verwarming is niet voelbaar. Van de week ging ik rijden met natte en beslagen buitenspiegels. het duurde minstens 10 minuten voordat de spiegels droog waren.... Iemand een idee hoe ik kan checken of t werkt? Voelen jullie het wel als je de spiegel aanraakt?
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
Laatst bijgewerkt door snackjack911 op 20 nov 2016 1:46, in totaal 1 keer bewerkt.
29 jan 2012 17:34
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Re: spiegelverwarming 996 4S
Gewoon even de Fohn van het vrouwtje pakken
_________________________________________ Het leven gaat door..
29 jan 2012 18:32
Joost996Me
Een Violet Chromaflaire 996 Carrera 4 Millennium Edition. Nummer 752/911
Bij mij worden ze warmen, en dat kun je voelen na paar minuten....
01 feb 2012 18:18
snackjack911
Dank je wel! worden ze zodanig warm dat ze warm aanvoelen of zijn ze iets minder koud? Heb nog een andere auto, een mercedes, en die spiegels worden echt warm, veel warmer dan bij de P......
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
02 feb 2012 1:52
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
beide spiegels, even koud?
staan ze altijd aan op een 996, of schakelen ze in met de achterruitverwarming? (handleiding)
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum