Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Goeiemorgen, Ontbijtje laat ik staan tot een uur of twaalf. Voor die tijd heb ik nog geen honger.
Vanochtend ga ik mee als begeleider van groep 5. Ze gaan schaatsen tijdens de gymles. Doe ik ook eens wat nuttigs voor de school.
Jammer dat de winter volgende week voorlopig voorbij is...
|
08 feb 2012 9:10 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zo de hutkoffers zijn gevuld met bammetjes, de vaatwasser uitgeruimd en de was draait Nu nog ff met de pitbull uit een frisse neus halen Bedankt voor het ontbijtje, op tv en radio praten ze alleen maar over de tocht der tochten Zie mensen op tv en versta ze nauwelijks, ook is er schaarste met de Beerenburger moet niet gekker worden We wachten af
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 feb 2012 9:44 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Djan mjøet jje tjøch ejejns Fjries gjaan ljeren. Dje ejlfstejdejntøcht kjømt ejr vjølgens mjij njiet.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 feb 2012 15:20 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Avond allen.... zo hoor de BBQ staat te branden, aardappelpan staat er op (met spek, rode ui, room, ed.) en die moet nog 1,5 uur.... zo de spareribs erop (zelf gemarineerd), samen met de kruiden bospenen voor de groente! Als toetje gaat de banaan op de bbq opgesneden gevuld/geinjecteerd met RUM 80%, chocolade en amandelschaafsel..... mmmmmmmmmmm Daarna op de bank, thee en koffie..... compleet wintersgerecht van de Weber af... mmmmmmmm en dat in een omgeploegde winter tuin
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
08 feb 2012 18:48 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
08 feb 2012 19:12 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Dacht meer hier aan na het menu van dimitri
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
08 feb 2012 22:01 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahahahaha Zit nu ook RTL4 te kijken.... maar jammer dat het nu toch even niet doorgaat, ik hou helemaal niet van schaatsen en vorst kost mij geld.... maar zo'n 11 stedentocht had mij super geleken en had eigelijk al voor volgende week/weekend in het achterhoofd dat ik dan toch richting FRYSLAN zou gaan om aan te moedigen....... maar ni dus.
|
08 feb 2012 22:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dan maar een camping in de Ardennen in het voorjaar....oeps, dat gaat natuurlijk niet lukken, want je moet al deze vrije dagen gaan inhalen.
|
08 feb 2012 22:43 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahahaahaha van het voorjaar ga ik/wij zowieso lekker weg.... effe kijken waarheen...........?!
|
08 feb 2012 22:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Met sleurhut? Mag je niet mee naar Italië. Alvast een voorproefje van een buitenlands ontbijtje:
|
09 feb 2012 9:49 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hahahahaaa volgens mij gaan ze niet naar Italie... niet dat ik het weet in iedergeval. Zo de Weber brand buiten maar weer eens... BBQ Beans met bacon en voor het vlees een gehaktrol gemaakt die ik heb gevuld met, ui, spekjes, paddo´s, kaas en tomatensaus.
|
09 feb 2012 17:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Eet jij zo vroeg, of duurt het zolang voordat die gehaktrol klaar is Welke soort bonen gebruik jij voor de BBQ Beans Ik neem meestal Kidney-bonen ... goed afspoelen en een dik/groot stuk in blokjes gesneden rookspek er doorheen ... ook wat pepers, teentje knoflook en 'n klein uitje
|
09 feb 2012 17:33 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mmmmmm, hoe laten worden we verwacht
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 feb 2012 17:34 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Het eten moet er lang op, zeker zo'n 2,5 uur bij een lage temp.!
Voor de BBQ-beans gebruik ik kidney bonen, die blijven toch wat steviger...
|
09 feb 2012 17:40 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Khad wat restjes wat echt op moest Maar hoe raar het ook klinkt, het smaakte voortreffelijk al zegikhetzelf Zo nu ff naar DWDD kijken Tot later
|
09 feb 2012 20:28 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Dit jaar gaan we niet naar Italia De reisleider gaat niet mee. Dus Dimitri als je een goede reisleider bent
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
09 feb 2012 20:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Gaat toch om een initiatiefnemer
|
09 feb 2012 22:14 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Een bescheiden Italiaans ontbijtje........ Doe wat je niet laten kan.
|
10 feb 2012 8:55 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Ja Sigrid zoals we zijn opgevoed Doe ze
|
10 feb 2012 10:08 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morguhhh heren en dames.... ZO het weer ziet er goed uit, vandaag de P maar eens wegbrengen naar Rob... kan ik volgende week weer lekker rondkarren met een vers apktje en beurtje!
|
11 feb 2012 9:09 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...en daarom moet je nu beknibbelen op de kosten van een ontbijtje Dan maar een smakelijke zelfservice: Vanmiddag koukleumen aan het Almeerderstrand, crosswedstrijd. Verder het weekend vullen met rapporten schrijven. Genoeg te doen dus.
|
11 feb 2012 9:38 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Tja... lengte of de breedte en zit nu al 2 weken thuis...
|
11 feb 2012 9:44 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Moeten we bijspringen Dimi We gaan wel ff met de pet rond Ken/kan nog steeds niet e mailen, storing bij de KPN hoorde ik Zo en nu maar de Televaag doornemen Tot later
|
11 feb 2012 11:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hier thuis inmiddels geen storing meer, dus moet jou nu toch ook lukken Hans.
|
11 feb 2012 11:50 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Voor het account Wxs (xxxx.molenaar) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het verbinding maken met de server is mislukt. Server: 'pop.wxs.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E Protocol: POP3 Poort: 110 Beveiligd(SSL): Nee Socket-fout: 10060
|
11 feb 2012 13:02 |
|
|