Auteur |
Bericht |
Neppert
NeppertNeppert
|
foto's bekijken?!??!
hallo, ff een vraagje. hoe komt het dat ik soms bij een onderwerp de foto's niet kan zien......krijg zo'n vakje met een rood kruisje erin!!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
10 feb 2012 12:48 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: foto's bekijken?!??!
Eerst een donatie
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 feb 2012 12:54 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 feb 2012 13:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
ja, serieus!!! eerst doneren en dan pas foto's kijken. ik wist wel dat een porsche rijden een dure hobby is maar dat dat al begint bij het forum..... of wordt ik nou gewoon goed in de zeik genomen??? kan ik wel waarderen nl
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Laatst bijgewerkt door Neppert op 10 feb 2012 13:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 feb 2012 13:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Het kan zijn dat de foto verwijderd is als het om een oud(er) topic gaat .. maar het kan ook zijn dat je niet altijd ingelogd bent.
... daarnaast zijn er nog andere mogelijkheden, bijvoorbeeld het plaatsen van een verkeerde URL, waardoor de foto niet zichtbaar is/kan zijn.
|
10 feb 2012 13:11 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
bedankt!!! wel jammer overigens aangezien er genoeg ouwe topics op staan die ik graag volledig had willen zien. maar dit soort antwoorden zijn wel een donatie waard
|
10 feb 2012 13:25 |
|
|
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
|
heb ik ook wel eens op de pc,maar op het tablet zijn ze altijd zichtbaar.
|
10 feb 2012 13:32 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad (weleens) jammer, maar er is niks aan te doen als PF'ers foto's uit hun album halen - of als er sites zijn (waar de foto's van gelinkt zijn) die uit de lucht gaan ... Om alle foto's up te loaden is niet te doen - in sommige (sub) topics kan dat (gelukkig) wel
|
10 feb 2012 14:06 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Mooi, Ik weet voldoende. Bedankt voor de antwoorden en het lache (donatie ) Wat mij betreft kan dit topic op slot.
|
10 feb 2012 17:22 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Oh? En u is?
_________________________________________ oud is beter
|
10 feb 2012 17:34 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
JA.....................jij dacht zeker dat je er zo makkelijk af kwam?
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
10 feb 2012 17:36 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
ook hier geldt...eerst donatie dan slotje.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
10 feb 2012 17:51 |
|
|
bully
|
Slotje Gijs?
|
10 feb 2012 18:35 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
hahaha... schitterend nou dan gaan we maar verder praten over foto's die niet bekeken kunnen worden!! iemand nog iets zinnigs te melden
|
10 feb 2012 20:59 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Words whose spelling differs significantly from the pronunciation (e.g. colonel, yacht, quay) are the hardest ones to learn. People often tend to think of these words as words with an 'irregular pronunciation'. People find pronouncing proper and geographical names difficult sometimes. Unless one knows how 'River Thames' is to be pronounced it's virtually impossible to get it right. The same is true for 'Reading' and 'Antruther', to name but a few. Zoiets?
|
10 feb 2012 21:11 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
eeuh...ja hoor!! zinnig genoeg. maar...eeuh...slaat "whose" niet op mensen?!?!?!? moet het niet zijn "words that are" lees de rest van mijn verhaaltjes maar niet.... zullen ook wel zat spelfouten inzitten
|
10 feb 2012 21:20 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
joh mss een onzinnige opmerking, maar wellicht kun je iets meer over jezelf vertellen en foto's van je P plaatsen? o ja, hoe langer het draadje wordt in het topic des te meer je moet doneren. dat je het ff weet. Ik zie dat nog niemand je dat heeft verteld, dus bij deze
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
10 feb 2012 21:48 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
eerste donatie is al gemaakt. ben gezwicht onder de groepsdruk en voor meer info verwijs ik u naar mijn voorstel-verhaaltje (van hoerensloep tot oer-gt). daar zal een hoop duidelijk worden....hopelijk en foto's van "mijn P" hoop ik heeeeeel snel te kunnen plaatsen
|
10 feb 2012 21:56 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ah, dus we moeten gewoon meer groepsdruk uitoefenen (hahaha)...
|
11 feb 2012 12:45 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
trek het je niet aan bekhof, er zit bij iedereen wel een schroefje los. Dit is een heel leuk forum , zolang het niet te technisch is. Bij specifieke technische vragen moet je uitwijken naar een duits of engelstalig forum.
|
11 feb 2012 19:02 |
|
|
horn
PF #57
|
klinkt koel, is het niet. wat mensen wel eens doen is een foto uit hun eigen album linken. later (soms meteen erna) verwijderen ze die foto uit hun album dan krijg je de foto in het topic niet meer te zien. soms linken mensen een foto van een andere site. zodra die foto daar wordt verwijderd, verplaatst of hernoemd, krijg je hem hier niet meer te zien. en het gebruik van een tablet kan dat helaas niet veranderen. En nee, ook een Android tablet helpt daar niet tegen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 feb 2012 23:14 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Zou wel kunnen dat ze met een tablet een pilletje bedoelen ... Schijn je van alles mee te kunnen zien
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
12 feb 2012 0:49 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Is dit weer zó'n topic ja?
|
12 feb 2012 2:25 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zodra het over foto's gaat, weet je toch
|
12 feb 2012 13:38 |
|
|
Rogier1975
Porsche 968 Targa (1994, Midnight Blue)
DD: BMW 320i Touring Executive E91Eindhoven
|
Oud topic oprakelen: Ik zie geen foto's meer die zijn geschaald door het forum. Dus eerst zie ik de gróóóte foto's wel, tot deze netjes geschaald worden - dan krijg ik het beruchte kruisje. In Chrome trouwens, IE heb ik hier niet meer. Iemand anders dezelfde ervaringen en/of een oplossing?
Groet, Rogier
_________________________________________ Het zijn gewoon allemaal karakterbakken
|
22 aug 2012 21:28 |
|
|