Re: boxster met hardtop door de wasstraat ?
tja, ik heb er veel zien aanschuiven, lekker druk bij de wasstraat dezer dagen.
Met de hand wassen houd ook in dat men ineens een inspectieronde kan houden, zo merk je zelf die kleine dingen op.
Staat van de remblokken, banden, radiators, lak, ruitenwissers en de algemene staat van de auto.
(het aantal insecten per vierkante centimeter op de nummerplaat
)
Met mijn DD ga ik ook naar de car-wash, gewoon omdat die te snel vuil ziet!
De P is om op te blinken met o.a. die mooie schijn, door kleine krasjes e.a., laat ik niet door één of andere wasstraat met opschrift 'betreden op eigen risico' afhalen.
Ja, wie betaald bepaald en als er sommigen zijn die een P als DD gebruiken, kan ik het ergens wel begrijpen dat men sneller naar de wasstraat rijdt.
Gisteren zag ik nog een zwarte 996 rijden, of was die nu grijs? (in ieder geval erg VUIL)
Dit was niet van: 'Ik heb de auto deze week niet gewassen' , maar eerder in de winter was ik hem nooit! (of misschien van vorige winter geleden
)
Ik durf het amper te posten, maar ik vond die Porsche-eigenaar Porsche onwaardig.
Ga dan toch verdomme naar die wasstraat.
Hier op het forum ziet welke liefhebbers er veel voor over hebben om met een mooie Porsche te rijden, restauratie van op het bot, binnenbekleding vervangen, andere velgen, aanpassing van de lichten, het opbouwen van een replica en ga zo maar door. Om nog maar van de was-topics en wax-topics te zwijgen.
Het liefst zie ik overal propere Porsches rijden, kwestie om het imago van het merk en bestuurder hoog te houden.
Dus pronken met die machines.