Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:38

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
asociale tegen je deur parkeerders ! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht asociale tegen je deur parkeerders !
Goedemidag allemaal.
Zojuist weer ff heerlijk de porsche uitgelaten, en na enige tijd toeren uiteindelijk even met mijn vrouw wezen shoppen in Noordwijk.
Ik parkeer mijn porsche altijd netjes inde vakken en zo dat ik geen last heb van iemand die (per ongeluk) zijn deur tegen de mijne zet.

Voorde zoveelste keer weer iemand die hem zo dicht ertegen aan zet, zodat ik nu weer een schaaf over mijn deur heb en ermoet moet gaan poetsen en aantippen. Volgens mij doen ze het gewoon expres !!!
:bang:
Hebben jullie dat nu ook steeds ?

04 maart 2012 17:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: asociale tegen je deur parkeerders !
allemaal afgunst en jaloezie, verloedering en verharding van de maatschappij,
word je ook zo vaak gesneden en gebumperkleefd? leuk he zo'n auto bezitten? rij vaak zondagsmorgens vroeg heb ik tenminste de ruimte :evil:

04 maart 2012 17:54
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Heeft MI niets met het type auto te maken - maar meer met bestuurders en (mede) passagiers die geen respect hebben voor (hun eigen en) andermans 4-wieler ...

.... en als je er dan iets van zegt ... :evil:

04 maart 2012 18:13
Profiel WWW Facebook 
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Ik zet de Porsche NOOIT in parkeervakken tenzij op een porsche-meeting of i.d..
File parkeren kan wel omdat er dan niemand naast kan. Geef ze geen kans zou ik zeggen.

04 maart 2012 18:38
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Moderator
911 Carrera S
Fileparkeren - en dan een hork met 'n SUV of andere dikke auto die niet op let :(

.. op 'n meeting is het ook niet altijd veilig om in de vakken te parkeren, vraag maar aan Horn (of gebruik de zoekfunctie even) :wink:

04 maart 2012 18:44
Profiel WWW Facebook 
Het zijn de mensen die denk ik niks om andermands eigendom geven of gewoon uitermate slordig dus.

04 maart 2012 18:47
Profiel
Moderator
PF #57
mensen denken gewoon niet na. is volgens mij niet eens asociaal maar onnadenkend gedrag. laatst een mevrouw (jaar of 60) die haar deur opendoet zo in de deur van de Benz. Nou maakt dat bij de butsmobiel niet zoveel uit, maar ik stond er nog naast. Ik vraag aan die mevrouw 'of ze wellicht wat voorzichtiger kan zijn'. Krijg je als antwoord 'tja, alsof ik er wat aan kan doen dat die plaatsjes zo smal zijn...' :shock: :bang:

Het grote nadeel is dat heel veel mensen hun auto gewoon zien als vervoermiddel en niet de moeite nemen om bijv tegen hun kleine kinderen te zeggen dat ze even moeten blijven zitten en vervolgens de deur voor de kids te openen en vast te houden... Ik doe dat wel en merk dat andere ouders dat vaak overdreven vinden.

04 maart 2012 19:16
Profiel
Moderator
911 Carrera S
... dat ik het portier voor TOTMBO open doe, is dan ook geen hoffelijkheid :mrgreen:

04 maart 2012 19:23
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Menigeen denkt er niet over na, maar er is naar mijn mening absoluut een categorie mensen die jaloers zijn en met opzet je Porsche beschadigen.
Heb zelf ook al eens te maken gehad met vandalisme (portierslot vol kit gespoten door een stel bouwvakkers :evil: ).
Moet je de reacties op een site als nu.nl maar eens lezen. Als je iets meer verdient als jan modaal moet je aangepakt worden omdat je een graaier bent die onterecht maandelijks meer te besteden heeft :cry:
Mijn advies is; gauw (laten) herstellen, verder niet meer aan denken en lekker :drive:

@Olaf: de mijne denkt ook nog steeds dat het met hoffelijkheid te maken heeft :mrgreen: :cheers:

04 maart 2012 19:28
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Ik ga voor Horn: mensen zien de auto enkel als gebruiksvoorwerp, en hebben werkelijk geen enkel respect voor hun of andermans voertuig.

Maar dat is ook de tijd: respectloos gedrag en vooral ikke ikke ikke... :evil:

Wielrenners, krantenbezorgers met die ijzeren stangen in die tassen, die altijd zo leuk opwaaien, kinderen die even een ijsbal naar je Porsche gooien, spreek je de ouders aan, krijg je idd diezelfde antwoorden: tsja, het zijn nog kinderen....bent U geen kind geweest? JA, mannelijk lid, ik ben kind geweest, maar ik sloeg geen spiegels van auto's, gooide geen ijsballen tegen auto's, sloeg ook geen bushokjes voor 10-duizenden euro's in elkaar.....en ik sloeg ook geen mensen in elkaar met mijn vrienden :evil:

Ja...je kan wel zeggen, iets van deze tijd. Dus beter uit de weg gaan die situaties :mrgreen:

04 maart 2012 19:49
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
+1

Ik parkeer de auto altijd ergens waar er max 1 naast kan komen te staan of als het de P betreft zo ver mogelijk van andere auto's vandaan. Een parkeergarage? Al moet ik 3 verdiepingen hoger rijden, als daar nog niemand staat zet ik m daar wel. Mensen geven niets om spullen van een ander, maar ik ben toevallig WEL zuinig op m'n eigen spullen EN op die van een ander!!

04 maart 2012 19:54
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S HP, ex Boxster S, ex Boxster
Zoetermeer
Citaat:
Ik parkeer de auto altijd ergens waar er max 1 naast kan komen te staan of als het de P betreft zo ver mogelijk van andere auto's vandaan

ai, nou raak je aan een ander fenomeen: parkeer je je auto ver van andere auto's vandaan, ruimte zat, gaan ze uitgerekend toch naast die van jou staan...

04 maart 2012 20:59
Profiel
Westervoort
:wink: Ja, dat snap ik ook nooit ; álle ruimte, en dan tóch vlak ernaast gaan staan...ongelooflijk.

04 maart 2012 21:04
Profiel
Ja dat had ik dus vandaag. Zou het de aantrekkingskracht van een porsche zijn? :roll:

04 maart 2012 21:05
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Misschien was het jouw aantrekkingskracht :idea: :mrgreen:

04 maart 2012 21:08
Profiel
Ach als je dit ziet ,valt het wel weer mee.
http://www.youtube.com/watch?v=sJ-JxyU9 ... detailpage

04 maart 2012 21:13
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
:mrgreen: Diegene met dat rode shirt is volgens mij geen vrouw overigens...

04 maart 2012 21:23
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 993 '93, ex. 968 '92. Nu 996 C4
Wij kennen allemaal het probleem van de moderne parkeergarages: vakken te smal. Sta meer dan eens in dubio om gewoon 2 vakken in te nemen door de auto precies in 't midden te zetten. Is er geen lomperik die zijn deur openknalt. Aan de andere kant loop je wel weer het risico dat een ventje met een kort lontje even zijn ongenoegen komt uiten (met schade tot gevolg...) :bang:

Wel een goede tip van Olaf (deur openhouden voor TOTMBO). Die van mij is bijzonder gevoelig voor galante gebaren... 8) en ik ga iedereen vragen 'de geest vooral in de fles te laten'

04 maart 2012 21:25
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-2009 Carrera S PDK. 2015 991 Turbo S
3 jaar lang ging het goed. Geen enkele parkeerschade (overigens parkeer ik m meestal wel 'strategisch'voor zover dat gaat. Dus vaak fileparkeren of naast een dure /nieuwe/goed verzorgde auto, en dan het liefst zo dat als iemand zn deur te hard opent, deze tegen de zijkant van de spiegels aankomt(is toch plastic)

helaas afgelopen week bij de sportschool in de garage geparkeerd(waar bij ons in het pittoreske alphen toch over het algemeen allemaal nette mensen komen) was het zover en had iemand weer lekker met zn deur tegen mijn deur lopen zwaaien. .... waarschijnlijk kan het nog wel gerestyled worden

05 maart 2012 17:15
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
heb het ooit zelfs op een forumuitje gehad, dat de totmbo van een forummer uitstapte en met een knal haar deur tegen de mijne kwakte. Hoewel er een deuk, kras en verfresten in de kleur van de 'dader' op mijn deur zat ontkende zowel meneer als mevrouw bij hoog en bij laag dat zij dat gedaan had. Terwijl ik erbij stond toen het gebeurde... :scratch: :shock:

05 maart 2012 17:17
Profiel
PF #911
België
Olaf schreef:
... dat ik het portier voor TOTMBO open doe, is dan ook geen hoffelijkheid :mrgreen:

+1 Goede tactiek :lol:
Ex: Elise S1 111S

05 maart 2012 17:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
horn schreef:
heb het ooit zelfs op een forumuitje gehad, dat de totmbo van een forummer uitstapte en met een knal haar deur tegen de mijne kwakte. Hoewel er een deuk, kras en verfresten in de kleur van de 'dader' op mijn deur zat ontkende zowel meneer als mevrouw bij hoog en bij laag dat zij dat gedaan had. Terwijl ik erbij stond toen het gebeurde... :scratch: :shock:

Heb ik op een uitje met 10 Porsches meegemaakt, de betreffende totmbo stapte uit, kwakte haar deur tot 2x toe tegen mijn auto, er zaten 18 mensen (mede porscherijders op een terras) naar te kijken toen dit gebeurde, en mevrouw ontkende gewoon..... :twisted:

05 maart 2012 17:50
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
ach, de mijne is een daily in ratlook, wel zo relaxed. al dat gezever over een krasje.

05 maart 2012 18:01
Profiel
Moderator
911 Carrera S
wolf schreef:
ach, de mijne is een daily in ratlook.

... jouw TOTMBO :?: :shock: :cheesy:

05 maart 2012 18:06
Profiel WWW Facebook 
Nieuwerkerk a/d IJssel
Je bent into vintage of je bent het niet.. :mrgreen:

Afbeelding

05 maart 2012 18:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende