Vind de kleur Sports Classic er mooi maar moet wel denk op de juiste auto met de juiste combinatie velgen etc... Wrappen blijft m.i. toch een risicovolle onderneming. Netjes wrappen is moeilijk maar het weer verwijderen zonder schade wellicht nog moeilijker. Dus bedenk je nog maar eens een keer.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
06 maart 2012 23:18
Edd997
911 997 Speedster Look
Re: zoek kleurnummer porsche 997 sport classic
Ik heb mijn raamlijst hoogglans zwart met avery 800 serie laten wrappen, zoek maar ff op avery 800 en de eigenschappen. Ik durf er niet aan te komen, laat staan poetsen, zeer voorzichtig althans, dit omdat het niet kras bestendig is, en poets krasjes krijg je er bijna niet meer uit. Bij te snelle slijtage word et eraf gehaald en laat ik het alsnog spuiten. Raamlijst was 200+ euro's, hele auto word duur grapje.
07 maart 2012 0:28
P987GT2
Boxster S 2007
Re: zoek kleurnummer porsche 997 sport classic
Is inderdaad geen goede oplossing; kost ca € 2500 en is niet krasvast..!
De meeste carwraps zijn daarom ook in een matte kleur waar je de krassen niet zo snel ziet.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum