Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 15:41

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
asociale tegen je deur parkeerders ! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: asociale tegen je deur parkeerders !
Ben ook zo'n "zeikert", ga meest een paar rondjes in de parkeergarage :scratch:
Mijn vrouw weet niet beter en ik probeer het risico zo klein mogelijk te maken :idea:
Zoonlief neemt de beamer mee om lekker te gaan wintersporten :shock:
Zet hem op een parkeerplaats neer, hé ze hebben er tegenaan gezeten :evil:
Dochter dito paar maandjes terug, ze zetten zo'n auto gewoon overal neer.
Heb hem vanochtend naar de spuiter gebracht :oops:

05 maart 2012 18:30
Profiel
Omg. Amsterdam
Ik kom met de P eigelijk nooit in winkelgebieden (alleen rijdend) en als ik er toch aan moet (doordat we bijvoorbeeld op vakantie zijn, weekend weg oid) dan parkeer ik hem lekker ascosiaal in 2 vakken :mrgreen: Daar heb ik echt schijt aan... :twisted:

05 maart 2012 18:46
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
ach je hebt rijders en poetsers. altijd zo geweest.

05 maart 2012 18:47
Profiel
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Dimitri-Turbo schreef:
Ik kom met de P eigelijk nooit in winkelgebieden (alleen rijdend) en als ik er toch aan moet (doordat we bijvoorbeeld op vakantie zijn, weekend weg oid) dan parkeer ik hem lekker ascosiaal in 2 vakken :mrgreen: Daar heb ik echt schijt aan... :twisted:

Tja ik stond niet eens in twee vakken ,maar helemaal alleen.Er was plenty ruimte maar nee dit uilskuiken stond zo dicht erop dat hij of zij niet eens normaal kon uitstappen. Dus tja geen idee waarom iemand dat doet . Was plek zat !!

05 maart 2012 21:11
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Ewout schreef:
@Olaf: de mijne denkt ook nog steeds dat het met hoffelijkheid te maken heeft :mrgreen: :cheers:

Misschien moet jij voortaan ook maar voor haar de fiets in de garage zetten en de deur opendoen :mrgreen:

05 maart 2012 23:53
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
renetrzes schreef:
Tja ik stond niet eens in twee vakken ,maar helemaal alleen.Er was plenty ruimte maar nee dit uilskuiken stond zo dicht erop dat hij of zij niet eens normaal kon uitstappen. Dus tja geen idee waarom iemand dat doet . Was plek zat !!

Doet me aan een leuk (nou ja leuk :cry: ) voorval denken jaren terug :wink:
Was op vakantie in Winterberg in het Stern hotel en het was ENORM druk en je kon je auto nauwelijks kwijt.
Hij (de Audi A4) stond niet naar mijn zin en wou hem verderop neerzetten bij het zwembad.
Ja hoor een prachtige ruime plaats wat schuin bij een berg en zit nog ff in mijn mooie Audi.
Stopt een vrouw met haar ouders op ruime afstand naast me en slaat het portier open.
Het was een 2 deurs met enorme portieren en hij slaat met een fikse kracht in mijn portier :oops: :cry:
Ze gaf keurig haar gegevens daar ging het niet om, maar waarom nou juist ik :scratch: :evil:

06 maart 2012 0:07
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Inzicht....bar weinig mensen hebben inzicht.

06 maart 2012 0:46
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Of je bent gehurkt naast je vriendin aan het praten aan de bestuurderszijde en een man van 65-70 jaar gooit aan de bijrijderszijde de deur tegen de auto van je vriendin.
Je vraagt vervolgens nog even ter bevestiging aan je vriendin of die man nu echts de deur tegen haar auto had gegooid.... ja was het antwoord....
De oudere man in kwestie was inmiddels met zijn gezelschap (echtgenote en bevriend echtpaar) al aan het weglopen...

Ik: Ehm, meneer? U gooit zojuist uw portier tegen de auto van mijn vriendin.....
Hij: Gewoon doorlopend, ach joh, er is niets te zien op die auto.....
Ik: Meneer, zou u op zijn minst de moeite willen nemen om dat even te komen bekijken samen met mij?
Hij: Nee, er is niets aan de hand.... dat ging wel goed.... (deukje met krasjes en verf van zijn auto duidelijk zichtbaar op het portier).
Ik: Meneer, waarom loopt u nu gewoon door?
Hij: Hey joh, je moet niet zo zeuren.... (hij wilde schijnbaar indruk maken op zijn gezelschap ofzo..... op zijn leeftijd).
Ik: Pardon? Ik begrijp dat ik respect moet hebben voor de ouderen maar dit gaat me te ver.....

Je hebt dus niet alleen desinteresse, maar ook nog teruglopende zintuigen....... (of brutaliteit van ouderen)......

06 maart 2012 10:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
Ik rij dagelijks in een Subaru Forester, die breng ik een keer per jaar naar de re-styler om de grootste deuken in de portieren eruit te laten halen.

Eerder werd ik kwaad als iemand weer een deukje in mijn auto had gemaakt, terwijl ik zelf altijd zo voorzichtig ben. :evil:
Nu breng ik de Subaru gewoon een keer per jaar weg, als ik met de Porsche op pad ben en ik kan een parkeerplaats niet vermijden parkeer ik hem behoorlijk breed (inderdaad in 2 vakken, liefst een beetje dwars):twisted:

Daar ben ik mee begonnen nadat ik een keer met mijn oude Porsche (951) naar de winkel moest, (TOTMBO had de auto kapot en mijn daily mee) na de boodschappen kwam ik terug en zag een kerel gewoon zijn deur snoeihard tegen mijn Porsche aanslaan (deuk tot gevolg, auto was net gerestyled), dus ik spreek hem daar op aan, zegt hij gewoon ''ach dat valt toch niet op bij dat oude hok'' en liep zo weg :scratch:.
In de auto heb ik de politie gebeld, die zeiden dat ik het zelf maar moest oplossen, omdat het toch niet te bewijzen was :shock:

''Zelf oplossen" okeej :twisted: ........... :^:

06 maart 2012 10:34
Profiel WWW Facebook 
Porsche diversen
Overijssel
En wat heb je gedaan? Vier spijkers rechtop onder z'n bandjes gezet? :mrgreen:

06 maart 2012 10:38
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
Dat is wel een goeie idd.

06 maart 2012 11:14
Profiel
Moderator
PF #57
gewoon een enorme deuk in zijn auto trappen. aso's.

06 maart 2012 11:20
Profiel
Porsche diversen
Overijssel
Rustig Horn..... DAT mag dus niet....

06 maart 2012 11:28
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Allemaal heel herkenbaar! Ik ben zelf ook zo'n zeikerd om eerst 3 rondjes door de parkeergarage te rijden om de juiste "spot" te vinden. Meestal dus afgelegen en op een hoek zodat in ieder geval niet 2 auto's naast je kunnen staan. Gelukkig is mijn vriendin wel een beetje gewend aan dit tafereel.

Wat mij wel altijd opvalt, is dat deze zeikerigheid wel een beetje landspecifiek is. In Italië of Spanje kun je een Fiat, Seat, Mercedes of Porsche bezitten, maar de inwoners schijnen daar zelf geen verschil in te maken. :scratch: Zelf parkeren ze deze auto's allemaal even krap, half op de stoep of tegen de bumper van een ander, maar de meeste Italianen of Spanjaarden hebben in ieder geval geen zin om een blokje om te gaan.

06 maart 2012 11:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Diverse Porsche's
Steenwijk
Cloaca schreef:
En wat heb je gedaan? Vier spijkers rechtop onder z'n bandjes gezet? :mrgreen:

Ben geen bouwvakker :mrgreen:

Heb met mijn knie een deuk in zijn deur gedrukt op een zwakke plek, lijkt heel erg maar is makkelijk te repareren :twisted:
Is ook de enige keer ooit dat iemand mij zo pissig heeft gekregen, dat ik er niet alleen aan dacht, maar het ook deed :oops:

06 maart 2012 11:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Gelderland
nee klopt hooguit een kleine deuk :mrgreen:

Heb het ook gehad je ziet iemand de auto gewoon tegen de jouwe aanzetten met de trekhaak, spreekt haar erop aan en ze zegt gewoon dat die deuk er al zat, verplaatst haar auto en loopt weg met haar kids.. politie doet niks en verzekering houdt bm in..

06 maart 2012 11:33
Profiel
993 4S
Toen ik nog een smetteloze 325i had, een keer een veeg op de bumper opgelopen van een Pool (He, die moet ik nog ff melden :wink: )
Politie erbij gehaald. Was overduidelijk en de Pool had ook gedronken, dus ze probeerden echt om hem te pakken.
Verhaal van Pool was echter dat hij na het inparkeren een paar drankjes op had, maar tijdens het inparkeren nuchter was.
Helaas niet te bewijzen, maar petje af voor de agenten die echt hun best deden.
Terwijl de agenten met de Pool in gesprek waren ff zijn antenne "gedemonteerd" :evil:
Rijd nu een V70 uit 2002 en moet zeggen dat dat een stuk relaxter is.
Maak me nooit zorgen om een deukje, en om 1 of andere reden loop je ze dan ook minder snel op.

06 maart 2012 12:18
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 (90) ex 997 S (08), 996 C2C (01)
München
Tsja, kan hier weinig aan toevoegen. Wat ik altijd doe is als 2 auto´s vooruit zijn ingeparkeerd zet ik hem er achteruit tussen en dan zo krap met mijn rechterkant tegen zijn/haar rechterkant aan dat niemand het in zijn hoofd haalt daar in te gaan stappen. tot nu toe werkt dat goed want beide auto´s zijn nog deukenvrij.....

06 maart 2012 12:24
Profiel
PorscheForum Rakker
986 S
040
totdat die naast je weggaat en er een andere naast je komt staan. Het is met de P behoorlijk oppassen geblazen. Mss een idee om in iedere stad een P-Parking aan te leggen. Een P voor alleen P's dus. Kortom een P. :-)

Met de 156 vroeger ook al altijd stress trouwens.

06 maart 2012 12:51
Profiel
Moderator
911 Carrera S
... het tegengesteld parkeren vind ik wel een goede actie - het strak er naast parkeren niet :arrow: omdat je er geen controle over hebt of er iemand anders aan de andere zijde van die auto netjes parkeert ... kan je nog weleens ergernis opwekken - met evt. de gevolgen van dien :|

06 maart 2012 12:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 997 Speedster Look
Ik kom zowat overal met de P, maar parkeer em alleen op/in 2 vakken :ass: , is er geen plaats, rij ik door.
Ik heb al meerdere discussies gehad over mijn parkeer akties, maar allemaal willen ze de schade aan de deur niet
betalen als het fout gaat :scratch: . Soms wou ik dat ik een oud golfje reed, dan knalde ik em overal tussen..... :finger:

06 maart 2012 13:56
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Is al eens eerder besproken :lol: :
viewtopic.php?f=1&t=11332&hilit=+2+Parkeerplaatsen

06 maart 2012 19:01
Profiel
Afbeelding

06 maart 2012 20:21
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Waarom nou weer een Corvette :twisted: Toch best positief eigenlijk :wink:

06 maart 2012 20:25
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Heb over het algemeen meer last van strak (tussenafstand van zo'n 10cm bumper-bumper) vast geparkeerd worden. Dan moet je 25x steken om weg te komen. En dat terwijl er werkelijk ruimte zat is. Helaas geen trekhaak. :evil: Gelukkig weinig zij-aan-zij parkeren....
En dan nog. De hufters presteren het gerust om de boodschappen op jouw dak te zetten om hun eigen deur open te kunnen maken. Life and cooking-trutten meestal....

06 maart 2012 23:43
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende