Qua humor draagt dat facebook toch wel wat bij. Kijk zo een keer in de week op FB, open het vanochtend en zie als eerste deze foto. Zeker nadat we afgelopen zomer 3 weken in Kruger Park hebben rondgezworven, moest ik hier wel hard om lachen. Photoshop op niet (denk het niet, maar weet niet waar ik dat op baseer).
De chauffeur is de enige die die leeuw heeft gezien: raampje dicht en stilzitten. Hij vraagt zoch ongetwijfeld af of er aan het einde van de dagexcursie nog iemand is die hem een fooi kan geven...
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
Goed lezen! Er staat 'medewerkers', niet 'eigenaren'..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
02 maart 2012 10:15
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Re: je glimlach van vandaag...
gisteren na het werk met de wagen naar huis aan het rijden.... tussen wakkerzeel en haacht een halve kilometer achter een wielertoerist gehangen, die het vertikte om op het fietspad te rijden en resoluut over het midden van de rijbaan reed (hij was alleen) uiteindelijk toch voorbij kunnen steken (nooit getoeterd ofzo....), maar 100 m verder stond ik voor het rode licht..... hij komt naast mij staan, langs mijn kant (bestuurderskant), dus midden van de baan, en blijkbaar vond hij het zelfs niet nodig om uit z'n klikpedalen te gaan, want hij houd toch gewoon zich vast aan m'n wagen (vlak boven m'n hoofd), ik blijf kalm, en doe m'n raampje open, ik vraag (nog altijd zeer beleefd) : vind meneer het niet nodig om op het fietspad te rijden ???? en vind meneer het nodig om het andere verkeer te hinderen????? en zou meneer alstublieft mijn auto willen loslaten ???? (heel beleefd dus.....) hij begingt me gaan uit te schelden voor luchtvervuiler, en ge zou beter ook met de fiets rijden (heeft hij een idee dat ik na m'n werk niet op tijd thuisgeraak met de fiets om op m'n 5 kindjes te passen, want m'n vrouwke werkt ook in 4 ploegen??????) volgende opmerking was: mijne velo is 5 keer meer waard dan uwe vuile outo (ok, zou hem eens mogen wassen, maar da zijne velo 20.000 euro waard is ?????), maar ik blijf kalm..... en daarbij, gij ze gene flik, en as er gene flik in de gebure is, dan rij IK waar IK wil, IK doe toch wa IK wil zeker !!!!! (ik blijf nog altijd kalm (echt waar)..... en ik antwoord: dat is waar, gij rijd idd waar gij wilt, maar IK doe m'n deur open wanneer IK wil (imbiciel.....) ik duw dus met een korte, maar vlugge beweging m'n deur een 30 tal cm open, met als resultaat dat hij m'n auto wel moest loslaten..... hij zat nog in z'n klikpedalen, en geraakte er niet direct uit (hij zal zoiets zeker niet verwacht hebben, en gedacht hebben dat hij zomaar iedereen mag afsnauwen????), met als resultaat dat hij met z'n fietske en al op den beton lag..... en toen was het groen licht, en deze kalme mens is verder gereden, terwijl die gefrustreerde wannabe Boonen aan het rechtkrabbelen was
sorry, ik rijd ook graag met de fiets, maar ik respecteer altijd de medeweggebruikers, en die bullebak zijn gezicht, terwijl hij tegen de wereld ging, was "priceless"
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
05 maart 2012 21:12
horn
PF #57
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
05 maart 2012 21:19
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
07 maart 2012 18:08
Frits77
986 S
040
in een woord: geniaal!
07 maart 2012 18:25
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
_________________________________________ Nie janken.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
07 maart 2012 21:48
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Briljant!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
07 maart 2012 22:29
996Tom
ex. 993 '93, ex. 968 '92.
Nu 996 C4
Vandaag mijn dochtertje (4 jaar) leren fietsen, zonder zijwieltjes. Flink aan het slingeren, maar met een enorme glimlach, en apetrots. Bij ons achter is een kleine pleintje bij de garageboxen. Mijn P staat daar ook.
Haar oudere broer (7 jaar) ook enthousiast, samen zo hard mogelijk trappen. Zegt die kleinste: "kom op, wie het eerst bij de Porsche is"...
Moest zowaar een sprintje trekken, ging nét goed...
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
hahaha zie het al helemaal voor me. Gelukkig liep het goed af.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
17 maart 2012 7:37
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Binnenkort dus krassen rondom door het stuurtje van de fiets
_________________________________________ Het leven gaat door..
17 maart 2012 9:03
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Net mijn kleine man opgehaald bij de gastouder met de 911... was toch in de buurtbezig (bij mij zelf in de straat), bus op zijn plekkie zetten, effe gauw douchen, auto opzoeken...) en lekker met een omweg naar het andere kant van het dorp tjonge tjonge wat een weertje... vele cabrio's gezien, maar daar is het weer ook wel naar en het weer wordt alleen maar beter
Binnenkort zie ik er uit als een surinamer lekkah lekkah
_________________________________________ Het leven gaat door..
20 maart 2012 18:19
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
centen tellen voor morgen,hopen dat het goed komt bij het RDW.
27 maart 2012 19:33
Boxster S 550 Spyder
Boxster S 550 Spyder
Schagen
Niet zo verstandig om te melden dat je zo veel contante euro's in huis hebt.....
_________________________________________ Boxster S 550 Spyder Limited Edition Nr. 1616/1953.
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
is stiekum ergens anders,er gaat nog iemand mee.
27 maart 2012 19:45
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
We gaan hard he, pappa
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
01 apr 2012 12:10
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Ik ga weer binnenlopen jongens, heb de gt3 al in optie.....................
Van Dr.Paul Wescott Harlesden, Noord-West Londen
Beste vriend.
Ik ben Dr.Paul Wescott van Harlesden, North West London, hier in Engeland. Ik werk voor UBS Investment Bank filiaal in Londen. Ik schrijf u vanuit mijn kantoor, dat zal zijn van een enorm voordeel voor ons beiden. In mijn departement, waarbij een lid van het Group Executive Comite en Chief Risk Officer (Greater London Regional Office), ontdekte ik een verlaten som van £ 15 miljoen Great British Pounds Sterling (vijftien miljoen Great British Pounds) in een account die behoort naar een van onze buitenlandse klanten Late Mr Steve Allen die helaas verloor zijn leven in een auto-ongeluk met inbegrip van zijn vrouw en enige dochter.
De keuze van het contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van deze transactie. De Bank ambtenaren hebben gewacht op een van de familieleden te komen-up voor deze claim, maar niemand heeft dat gedaan. Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld in het lokaliseren van de familie al 4 jaar nu, ik trachten uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene van dit fonds, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op £ 15 miljoen pond zal zijn overgemaakt op uw bankrekening als de nabestaanden van Late heer Steve Allen.
Dit zal worden uitbetaald of gedeeld met deze percentages, 60% voor mij en 40% voor jou. Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die zullen worden gebruikt om een back-up van deze eis die wij stellen. Het enige wat ik moet doen is invullen van uw naam op de documenten en legaliseren in de rechtbank hier om je te bewijzen als de rechtmatige begunstigde van het fonds.
Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons ziet deze transactie door. Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van de wet. Ik wil dat je begrijpt dat ik heb gewerkt in deze bank 17 jaar, en ik ben in staat geweest om alle wettelijke documenten te beveiligen, zodat u erven dit fonds
Geef mij de volgende: zoals we hebben enkele dagen tot het uit te voeren door middel van deze is erg URGENT PLEASE.
1. Volledige naam 2. Uw directe mobiele nummer 3. Je bent Contact Adres 4. Geboortedatum
Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u vindt deze deal interessant. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht en de vermelding van uw interesse zal ik u te voorzien van meer informatie. Endeavor om mij te laten weten wat uw beslissing zo snel mogelijk.
Met vriendelijke groet, Paul Wescott
Mobiele nummer: +447011147967
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
02 apr 2012 9:08
Deathtrap
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Pfff... ja dat soort berichten heb ik afgelopen weken al verschillende gehad.
Ik werd vrolijk vanochtend toen ik de eerste zonnestralen op onze fruitbomen zag vallen. Die beginnen nu heerlijk frisgroen uit te lopen en binnenkort staan ze weer vol met bloesem. (en het scheelt dat ik van het weekend 200m2+ heb omgeploegd, zodat het onkruid weer "verdwenen" is)
Ik ga weer binnenlopen jongens, heb de gt3 al in optie.....................
Beste vriend.
Ik ben Dr.Paul Wescott van Harlesden, North West London, .......... 1. Volledige naam 2. Uw directe mobiele nummer 3. Je bent Contact Adres 4. Geboortedatum
Met vriendelijke groet, Paul Wescott
Mobiele nummer: +447011147967
zou je de beste man niet verwittigen dat hij vergeten is om je bankrekeningnummer te vragen, want stel je voor dat hij het geld stort op een verkeerde rekening ..... (en dan geen GT 3..... )
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
03 apr 2012 10:59
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Ach, hij noemt me mijn beste vriend, ik vertrouw hem. Zit ook al niet op Facebook,Hyves of Twittert
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
03 apr 2012 11:18
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Harley schreef:
We gaan hard he, pappa
Turbo!!
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
15 apr 2012 15:25
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
15 apr 2012 17:06
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Leedvermaak:
. . . . . . . . .
En wel hierom:
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum