Geloof er niks meer van. Volgens mij heeft ie 'm niet meer. Project geflopt. Durft het niet te zeggen natuurlijk..... (heet dit uitlokken voor een paar foto's als bewijsvoering?)
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
08 feb 2012 4:05
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Olaf in een witte...?
... alsof 'n foto ook maar enig bewijs zou zijn dat de(ze) Porsche er nog is - of dat we er hard aan bezig zijn ...
Maar vooruit, bij deze
08 feb 2012 10:07
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
mooi begin van de reportage
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
26 april 2007... geduldige knakker, die Malle Pietje
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
08 feb 2012 11:37
Olaf
911 Carrera S
Ach, tussendoor genoeg andere afleiding gehad ... ook wat Porsche's betreft - en daarbij komt dat er tot November 2007 nog met deze "witte" is gereden
Time Flies ...
Gasgeven kunnen we inmiddels weer .. maar remmen nog niet
08 feb 2012 11:58
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Je elektriciteit is ook nog niet helemaal op orde zo te zien.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
08 feb 2012 13:07
porschenot
ex 993 ex 996
maar remmen nog niet
is toch maar bijzaak
08 feb 2012 17:10
Justin
Porsche 964 C4
Olaf, R-E-S-T-E-C-P-A-H
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
10 feb 2012 2:18
Olaf
911 Carrera S
Nou, omdat jij het bent Ali B.
... nog 'n teaser ...
... inmiddels zitten er ook wat remleidingen onder - er is dus (weer) de nodige voortgang
11 feb 2012 21:11
thedutchguy
ex 993 Targa
Wat een dikke zwarte remleiding
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
12 feb 2012 11:37
Olaf
911 Carrera S
- het regeltje onder bovenstaande foto was geen toelichting van d(i)e foto ...
ter verduidelijking - 1 van de remleidingen die er inmiddels onder zit
12 feb 2012 11:57
Justin
Porsche 964 C4
Ga je er straks wel mee rijden? Hij ziet er zo schoon uit. Zonde als dat vies wordt!
Zonder dollen: op alle foto's zie ik enkel nieuwe of compleet aangepakte onderdelen
Secuur en tijdrovend werk! Ik zou hem nooit meer verkopen als hij af is (tenzij je er een paar voor terug kan kopen).
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
14 feb 2012 1:53
Olaf
911 Carrera S
Inderdaad tijdrovend werk - en dan te bedenken dat ik er in eerste instantie alleen maar 'n paar andere schermen, bumpers en een ducktail op wilde zetten ...
Het is uiteraard de bedoeling dat er straks (weer) mee gereden gaat worden ... ookal is het een plaatje om naar te kijken
14 feb 2012 10:32
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Justin schreef:
Ik zou hem nooit meer verkopen als hij af is
Zijn hele pensioen zit er in
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
14 feb 2012 10:44
Olaf
911 Carrera S
Inderdaad - dat "stoppen met 55" zit er niet meer in
... er zijn weer wat vorderingen gemaakt -
- eigenlijk te vroeg om te publiceren - verdient nog enige afstelling en de uitlaat zit nog vol met gaten - .. maar ik vind de vlammetjes zo leuk dat ik ze toch met jullie wilde delen
07 maart 2012 22:05
bully
Link doet het niet Olaf, is prive
07 maart 2012 22:07
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
"deze video is prive" lekker bekijken Olaf.
_________________________________________ Picasa album
07 maart 2012 22:08
Olaf
911 Carrera S
... Ok - jullie houden 'm tegoed
07 maart 2012 22:10
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Ik voel aan mijn water dat hij nu ernstig aan het sleutelen is, waar zit de fout, dat kan niet Shi... hoe moet dat nu ook alweer ik moet het recht breien voor er nog meer commentaar op komt
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum