Auteur |
Bericht |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Boxster doet vangrail surfen....
Hoppa..!! http://www.dumpert.nl/mediabase/2039451 ... etjes.htmlIemand van hier... Lees ook de reacties even eronder....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
06 maart 2012 13:29 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Re: Boxster doet vangrail surfen....
krijg nou wat, dat is op het zelfde stukkie als deze!
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
06 maart 2012 14:48 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. dan zullen er vast niet alleen Porsche's op hebben gestaan en heeft Rijkswaterstaat iets uit te leggen
|
06 maart 2012 17:45 |
|
|
douwe06
911 3.2 '84 carreraLimburg
|
het verkeersbord doet toch vermoeden dat het hier verwacht mag worden laagvliegend verkeer alleen achterste voren is wel knapper.
|
07 maart 2012 12:45 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Knap gedaan! Geenschade aan P of vangrail te zien!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
07 maart 2012 22:46 |
|
|
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)Baarn, NL
|
Ik kom daar dagelijks langs en zag hem inderdaad staan, was afgelopen maandag geloof ik. Geen idee hoe ie dat voor elkaar heeft gekregen want het is de oprit kant dus moet je het toch wel bont maken om zo op de rails te eindigen. Zonder schade zal je er echt niet vanaf komen.
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
|
08 maart 2012 8:48 |
|
|
Cloaca
|
Nee, dat denk ik ook niet.... Die zal geheid nog even z'n auto opnieuw moeten uitlijnen...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
08 maart 2012 10:45 |
|
|
Thjardo
996 millenium #448, ex 930 SC 930 3.2, Boxster 2.5.Den Helder
|
Dit is echt erg links verwijderd wegens te expliciete beelden
_________________________________________ Porsche 911 Millenium Edition #448
|
08 maart 2012 11:36 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Damn, zelfs het blok ligt er naast. Beste klapper geweest. Hoop dat de inzittenden het nog kunnen navertellen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
08 maart 2012 11:50 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Afschuwelijk die foto's van dat onthoofde 18-jarige meisje Nicole Catsouras! Je zult deze als vader (en eigenaar van de Porsche waar het ongeluk mee gebeurde) maar toegemaild krijgen vreselijk!! Mijn 18-jarige zoon wil ook graag mijn Porsche even lenen..., ik denk dat ik er toch nog even mee wacht Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
08 maart 2012 14:07 |
|
|
porschefabian
Projectleider
|
wilde net gaan eten, kijk ik op de eerste link... smakelijk verder.....
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
08 maart 2012 20:02 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik dacht dat we hier niet aan ramptoerisme deden...
_________________________________________ oud is beter
|
08 maart 2012 20:34 |
|
|
arjan
|
linkje mag van mij wel weg idd
|
08 maart 2012 20:59 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Allemachtig haal die eerste link maar snel weg zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
08 maart 2012 21:04 |
|
|
Cloaca
|
Ja, dat hoefde ik eigenlijk ook niet te zien....
|
08 maart 2012 21:31 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Inmiddels terecht verwijderd, waarvoor dank.
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
08 maart 2012 23:07 |
|
|
Thjardo
996 millenium #448, ex 930 SC 930 3.2, Boxster 2.5.Den Helder
|
Hierbij mijn excuses van het plaatsen van deze link
_________________________________________ Porsche 911 Millenium Edition #448
|
09 maart 2012 0:11 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Een hele andere discussie maar ze zouden dat soort foto's verplicht moeten tonen aan bestuurders die zich niet aan de verkeersregels houden. Een stukje bewustwording. (als ze het al zelf niet opgezocht hebben, het internet staat namelijk vol met dit soort plaatjes)
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 maart 2012 10:04 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Ik ben in het verleden eens staande gehouden wegens een iets te hoge snelheid met de motor, de heren haalden allerlei docu's erbij en lieten mij de gevolgen zien waarbij snelheid een rol had gespeeld. Natuurlijk iets minder extreme foto's. Nu krijg je bij zulke overtredingen een cursus....op eigen rekening.
|
09 maart 2012 16:06 |
|
|
horn
PF #57
|
zal dan vast niet 'iets te hoog' zijn geweest.
ik denk dat overigens niets helpt tegen roekeloze bestuurders. behalve dan ofwel volwassen worden ofwel een klapper (mee)maken. enge foto's zeker niet. zijn ze in de regel niet gevoelig voor. daarom zijn het nl roekeloze bestuurders. Zelfde met mensen die met te veel alcohol achter het stuur kruipen. die weten echt wel wat het risico is. hebben er echter gewoon schijt aan. ik zeg iedereen die meer dan 1 promille heeft - jaar zijn rijbewijs inleveren. meer dan 2 promille - 2 jaar rijbewijs inleveren. Onder 1 promille - megaboete.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 maart 2012 20:54 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Niet mee eens..., ik ken(de) veel motorrijders die op de zondagmorgen zo snel mogelijk over de wegen scheurden. Totdat iemand uit dat groepje zich voor hun ogen te pletter reed en toen was iedereen genezen. De meesten stopten zelfs helemaal met motorrijden en verkochten het ding.
Als je de gevolgen ziet werkt dat echt, OK een foto is geen live stream maar scheelt niet veel.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
09 maart 2012 21:10 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Mijn exacte snelheid op de snelweg met een max 120, weet ik niet meer, rijbewijs niet ingenomen, dus imo iets te snel, tijdens inhalen, maar je word zeker even wakker geschud door de foto's en ook de boete. Diegene die er niks van leren idd goed aanpakken.
|
09 maart 2012 21:17 |
|
|
horn
PF #57
|
@ remmel - daarom schreef ik: @ ed-naat - ik reageerde op je opmerking " Nu krijg je bij zulke overtredingen een cursus....op eigen rekening." Om die cursus te moeten doen moet je wel wat uitgehaald hebben. Vandaar mijn reactie.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 maart 2012 21:25 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
|
09 maart 2012 21:26 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Met mijn (historische) 23 jaar Ambulance ervaring is het vaak de onschuldige die de joepie is en niet diegene die het heeft veroorzaakt. Dus Horn de straffen 2 x zo hoog maken en dan ben ik het helemaal met je eens. Deze week is er een foto verwijderd die niet om aan te zien was, deze beelden heb ik in het echt te vaak gezien door drank en drugs eikels. (ik mocht het nog opruimen ook)
_________________________________________ Picasa album
|
10 maart 2012 0:12 |
|
|