Auteur |
Bericht |
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
 Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Pfff..... wat een gezwets weer..... 
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
13 maart 2012 23:34 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die met die huisgemaakte saus  ?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 maart 2012 23:39 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ja, die.. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
14 maart 2012 10:27 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Waarom haal je nu weer mijn fotootje weg Henk, niet leuk, en er was niets onbehoorlijk aan.
|
14 maart 2012 22:11 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Dat je zo'n bericht ook via PB kunt sturen? Blijkbaar vond Henk het wel "net te ver" gaan, en heeft hij dus besloten om het te wijzigen.
Maar serieus, stuur dit soort berichten in de toekomst gewoon via PB mensen, deze manier van "aanvallen" is verre van chique, en mijn inziens ongepast.
|
14 maart 2012 22:19 |
|
 |
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
zelfs deze had via een pb gestuurd kunnen worden, dat geeft de broodnodige rust op het forum en kunnen we weer lekker over Porsch gerelateerde zaken gaan jippie`n. 
_________________________________________ Picasa album
|
14 maart 2012 22:54 |
|
 |
JMS
|
Ik pb niet zo vaak, speel het liever open
|
14 maart 2012 23:05 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Omdat ik je graag nogmaals helder wil vertellen waarom deze keer ik jouw foto heb vervangen, geef ik antwoord in dit topic. Ik voel mij niet verplicht, verantwoording aan jou af te leggen maar wil wel graag dat ook voor andere forumleden helder is waarom er soms iets wordt gedaan. Er stond een foto geplaatst van 2 dames in bad. Er werd niet zo heel veel verhuld door een dun laagje schuim. Normaal gesproken een niet onprettige foto om naar te kijken maar op een openbaar forum, waar we ons met Porsches en niet met zo goed als naakte dames bezighouden en waar het best eens zo zou kunnen zijn dat er mensen mee lezen die zich hier minder prettig bij voelen, niet passend binnen de gedragsrichtlijnen. Blijkbaar had je zelf dat vermoeden ook al  . En inderdaad, dit zou ook per pb gevraagd en beantwoord kunnen worden.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
15 maart 2012 1:06 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
|
15 maart 2012 1:46 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Er zijn mensen die zich minder prettig voelen om dit op "PORSCHEFORUM" te lezen! En wat dan nog  Het is een"OPENBAAR" forum! Ik voel me tot nu thuis hier en hoop dat het zo blijft! JMS ga zo door,ik sta achter jou 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
15 maart 2012 3:21 |
|
 |
horn
PF #57
|
gaan we weer. de eeuwige discussie. big brother. hoezo is mijn post weggehaald? boos en beledigd. en waar gaat het om in dit geval? om een foto van twee dames met blote tieten in een schuimbad. wat een drama. de een laat hem staan, de ander vindt het net over de rand en haalt hem weg. so what? hup, op de barricaden want mijn recht op vrije meningsuiting wordt bezoedeld.  @ arenarood; bedoel je dat jij vindt dat omdat een forum openbaar is alles maar moet kunnen? recentelijk werd een link gepost naar hele confronterende expliciete beelden van een auto ongeluk. toen werd er door meerdere pf'ers verzocht om die link te verwijderen wat redelijk snel gebeurde. vind jij dan dat zoiets eigenlijk ook gewoon moet kunnen (blijven staan) omdat het een openbaar forum is?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 maart 2012 6:54 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ja, dat schuim doet het hem.
|
15 maart 2012 6:58 |
|
 |
JMS
|
Henk, bedankt voor het antwoord, nu weet iedereen waarom en hoe, maar ik vind dat pben over zulke dingen echt niets, was niet vervelend bedoelt deze openbare vraag, maar als ik het topic lees staat er duidelijk vragen aan mod of admins, en dat heb ik gedaan.
Groeten JM
|
15 maart 2012 13:39 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Nu gaat er ook een 'leereffect' vanuit en is het voor iedereen (ipv alleen voor JMS) duidelijk dat plaatjes van schuimende dames niet kunnen op dit openbare forum 
|
15 maart 2012 13:42 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
JMS, in dat geval, een fijne dag verder 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
15 maart 2012 13:43 |
|
 |
bully
|
roflol 
|
15 maart 2012 13:53 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik ben van de Bros en Fa-generatie dus ik ben wel wat gewend hoor. 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
15 maart 2012 15:14 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik heb twee uur voor mijn beeldscherm zitten wachten tot het schuim oploste 
|
15 maart 2012 15:32 |
|
 |
arjan
|
@Ewout, en gisteren in een ander topic zij je iets over gluren (buurvrouw?) door het raam van de erker!! Volgens mijn zit je ergens mee 
|
15 maart 2012 16:49 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Zowel links als rechts zijn ze de 55 reeds gepasseerd 
|
15 maart 2012 17:45 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Na opschonen computer was ik uitgelogd op het forum. Bij eerste keer inloggen geeft scherm aan, je hebt te vaak geprobeerd in te loggen. En ook nog een zin afmaken. Eén keer inloggen is toch niet te vaak??
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 maart 2012 14:28 |
|
 |
horn
PF #57
|
Hangt af van degene die inlogt. Zelflerende forumsoftware... Geintje Sigrid, geintje... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 maart 2012 14:52 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Die zin afmaken is tegen de "robots", maar blijkbaar staat hij heel strak afgesteld met verkeerde wachtwoorden. 1 keer fout is teveel  Nee, zou eens moeten kijken hoe dat staat, maar ach, het is toch gelukt?  Edit: staat op 3x verkeerd inloggen, dus blijkbaar is er dan toch iets anders aan de hand geweest  .... Eind goed, al goed!
|
23 maart 2012 19:34 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
heb het ook al eens gehad, maar daarna geen problemen meer. techniek is nu eenmaal niet altijd te vertrouwen 
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
23 maart 2012 19:49 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Ik kan niet veel, maar nog net wel tot 3 tellen en dat was niet nodig. Serieus, na 1x al. Maar het is inderdaad gelukt, het verwonderde mij alleen........zie H zijn opmerking 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 maart 2012 22:10 |
|
|