Was iemand op ander forum die iig langer heeft moeten wachten. Was wel eentje van het kaliber de rechter bepaald de boete....... Heeft volgens mij meer dan een jaar tussen gezeten. (sluit dus aan bij Bassie)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
16 maart 2012 19:21
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Bekeuring
-bassie- schreef:
voor een mulder feit 6 maanden. en als het via de officier van justitie gaat mag het 2 jaar duren.
Ik wilde ookal 2 jaar roepen
16 maart 2012 20:13
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Re: Bekeuring
Het is overigens geen wet van Meden en Perzen. De grote vraag is, of je geschaad bent in je verdediging. Dat is wat sneller het geval als je geen aankondiging hebt gehad. Als je nl. ineens te horen krijgt dat je 9 maanden geleden X gedaan zou hebben kun je je daartegen lastig(er) verweren. Als je meteen staande gehouden bent kan je na 9 maanden best nog wel vertellen wat er volgens jou zou zijn gebeurd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum