Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 20:28

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
My Porsche 996 Carrera 4 GT Strosek 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht My Porsche 996 Carrera 4 GT Strosek
Hoi,

Ik stel me graag even voor met mijn Porsche 996 Carrera 4 Cabriolet...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gino, België

Laatst bijgewerkt door 996 C4 Cabriolet op 15 maart 2012 23:33, in totaal 1 keer bewerkt.

15 maart 2012 23:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
M140i
Bericht Re: My Porsche 996 Carrera 4 GT Strosek
Welkom Gino! Die Strosek accessoires zijn echt mooi! :thumleft: 8)

15 maart 2012 23:25
Profiel
Welkom Gino :thumleft:

15 maart 2012 23:33
Profiel
PorscheForum Rookie
:D Dank je wel Erwin...

Ben eigenlijk op zoek naar een Gemballa "Avalanche" achterspoiler, maar kan geen dealer vinden in België die deze spoiler kan leveren voor mijn 996 C4 cabrio...

Deze spoiler wil ik op mijn C4 monteren...

Afbeelding

Afbeelding

En deze spoiler is ook leverbaar voor de 996 cabrioversie...

Wie helpt mij een dealer te vinden???

Deze originele GT3 MK1-spoiler heb ik te koop... omdat ik deze aangekocht heb voor mijn C4 cabrio, maar ik heb er geen aandacht op geslagen dat ik na montage mijn cabriodak niet meer kan openen en sluiten. Deze prachtige en originele MK1-spoiler is helaas te hoog en de achterklep die het cabriodak afsluit zou in dit geval bij montage tegen de spoiler botsen en zowel de cabriomechaniek als de spoiler zouden hierdoor onherroepelijk beschadigd worden...

Vandaar dat ik met véél pijn in het hart deze supermooie originele Porsche-spoiler in de verkoop plaats...

Prijs overeen te komen... Spoiler is in primer en nog nooit eerder gespoten noch gemonteerd...

Afbeelding

Heb jij enig idee?

Groet,
Gino.

Laatst bijgewerkt door 996 C4 Cabriolet op 16 maart 2012 9:48, in totaal 1 keer bewerkt.

15 maart 2012 23:40
Profiel
PorscheForum Rookie
:o Hey, thx Bully... ;-)

15 maart 2012 23:46
Profiel
PorscheForum Rookie
:D Nog een aantal "kiekjes" van m'n cabrio C4...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gino,
België

15 maart 2012 23:52
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Welkom. Waar is de sultan als je hem nodig hebt 8) ?

15 maart 2012 23:59
Profiel
Sint-Niklaas (B)
hier Maarten :salut: :D http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=21201

16 maart 2012 2:06
Profiel
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Welkom Gino.

Wild thing, you make my heart sing!
http://www.youtube.com/watch?v=hF3vQfbP ... ata_player

16 maart 2012 2:09
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Welkom Gino,

Ben zelf niet kapot van Strosek maar je 996 ziet er wel lekker eigenwijs en woest uit. Ga lekker verder en die Gemballa kont is bruut!!! (ga je dat ook nog maken?)

16 maart 2012 6:39
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rookie
Dear Gino,

Strosek is a special kind of Porsche that people love or hate. I always receive a lot of compliments about mine. Enjoy your car.

And remember: who pays the bill does what he will!

16 maart 2012 8:15
Profiel
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Sometimes I think my wife's a Strosek..., one day I love her, the other day I hate her :mrgreen:

16 maart 2012 8:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
:D Hey aan allen,

Bedankt voor de vele leuke reacties.

:lol: Het doet me plezier dat er nog zo veel andere Porsche-fanaten zijn...

Ik wil wel wijzen op het feit dat de volledige auto uitgerust is met een ORIGINELE GT3-pakket en enkel de achterspoiler van het merk STROSEK is.

Die Strosek-achterspoiler wil ik nu verkopen voor een andere cabrioliefhebber, aangezien ik de gigantisch agressieve GEMBALLA "AVALANCHE"- spoiler wil aankopen en monteren.

Onderaan enkele foto's van mijn huidig gemonteerde Strosek achterspoiler, geschikt voor montage op Porsche 996 Carrera 2 en Carrera 4, zowel Coupé- als Cabrioversie. Deze spoiler verkeert in ABSOLUTE NIEUWSTAAT!!! De foto's vormen het mooiste bewijs...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook een 100% ORIGINELE PORSCHE GT3 MK1-spoiler te koop, die ik aangekocht heb om te monteren op mijn 996 Carrera 4 Cabrio.

Ik heb hierbij wel 1 zéér belangrijk detail over het hoofd gezien, waar bij de aankoop me ook niemand van Porsche op gewezen heeft: bij montage va deze (helaas voor een cabrio te hoge achterspoiler) kan ik mijn cabriodak niet meer openen, wat dus heel jammer zou zijn.

Het naar achter openschuivende cabriodeksel komt bij openen en sluiten telkens in aanraking met de MK1-achterspoiler, waardoor zowel de cabriomechaniek als de achterspoiler onherroepelijk beschadigd zou raken...

Dat is dan ook de reden dat deze 100% originele GT3 MK1-achterspoiler te koop is. Porsche-logo staat op de binnenzijde gegraveerd, eveneens als het originele Porsche artikelnummer.

Om en idee te geven... deze GT3 MK1-spoiler koste me nieuw 3.500 Euro!!!

Ik verneem graag wie er geïnteresseerd is in mijn 2 aangeboden kofferspoilers:

1°) Originele Porsche GT3 MK1-achterspoiler voor 996 Carrera 2 COUPE en Carrera 4 COUPE, in primer origineel af fabriek Porsche, dus lakklaar
2°) Verkoop van mijn huidig gemonteerde STROSEK-spoiler, in zilverkleur, geen enkel krasje, geen enkele beschadiging en in ABSOLUUT PERFECTE STAAT!

Prijs is bespreekbaar, maar voor een weggeefprijsje gaan deze originele onderdelen zeker niet de deur uit...

Foto GT3 MK1-achterspoiler (opgelet: mijn aangeboden achterspoiler is 100% origineel maar nog in de primer (grondlaag) en dus lakklaar wat een groot voordeel is!!!

Afbeelding

Enkel biedingen naar waarde worden beantwoord, waarvoor mijn dank voor jullie begrip...

PS: meerdere foto's verkrijgbaar op aanvraag...

Groeten uit België,
Gino.

16 maart 2012 9:23
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Welkom Gino,
Mooie "oplossing" voor de koplampen :thumleft:
Ziet er beter uit dan standaard.

16 maart 2012 16:57
Profiel
Omg. Amsterdam
Mooie wagen... ik vind de gemballa spoiler ook mooier staan de de strosek

Afbeelding

16 maart 2012 17:12
Profiel
Moderator
PF #57
Ewout schreef:
Mooie "oplossing" voor de koplampen :thumleft:
Ziet er beter uit dan standaard.

Blijkt maar weer "iedere sjaak zijn eigen smaak"

Welkom Gino :salut:

16 maart 2012 21:19
Profiel
PorscheForum Rakker
My ride: Cayman S 987 ---------------------------- Ex 996 (m030, m220) Ex: Boxster S, Ex 944 Turbo
Den Haag
Een pb over de gt3 mk1 is verstuur !

17 maart 2012 1:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Vind het nog wel kunnen al ben ik er niet helemaal wild van, juist de koplampcovers vind ik een absolute NOGOO,

Haal die er af en 't is mooier,dit lijkt op een slechte imitatie van ik wel een 997 die ik net niet betalen kon en doet afbreuk aan de 996, let wel, dit is mijn persoonlijke mening en als jij het we super vindt moet je ze laten zitten

Afbeelding

van de velgen ben ik absoluut fan, echt toppie

succes met je wagen

Geert

18 maart 2012 10:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Hey,

Die koplampcovers vind ik persoonlijk de absolute max.

Die heb ik erop gemonteerd onmiddellijk na de aankoop van mijn Porsche 996, dus nog voor de 997 uit was, aangezien ik de originele doorlopende koplampversie tot aan de bumper van de 996 niet echt geslaagd vond.

Koplampmaskers zijn trouwens niet van Strosek, maar van TechArt, waar Porsche zelf zijn accessoire-onderdelen aankoopt... ;-)

En de uitbouw (GT3-zijdrempels) zijn origineel van Porsche.

Het enige Strosek-onderdeel is de achterspoiler en ja, ik ben wild van mijn eigen persoonlijke ombouw van mijn Porsche.

De koplampmaskers zullen zeker deel uit blijven maken van mijn Porsche, zonder twijfel... ieder zijn smaak... :-)

Ben nu nog op zoek naar een ORIGINELE TWEEDEHANDS GT3-voorbumper voor 996 en een GEMBALLA "AVALANCHE"-achterspoiler.

In mei worden de uitlaten aangepakt.

Er komen dan langs beide zijden 2 afzonderlijke ovale AMG-uitlaatsierstukken (dubbele uitlaten dus) onder de bumper en de uitlaten worden vakkundig leeggehaald om een mooiere en vooral DIEPERE SOUND te bekomen op stationair toerental en vooral bij VOLGAS... Een Porsche mag brullen... is mijn visie... maar weerom ieder zijn eigen voorkeur...

Ik hou van de specifieke en heel eigenwijze sportieve sound eigen aan de boxermotor. Voor mij is er is geen mooiere sound dan die afkomstig van de zescilinder boxermotor en die wil ik op mijn Porsche 996 danig accentueren!!!

Greetz,
Gino.

18 maart 2012 10:56
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Welkom!

Altijd doen wat je gevoel je ingeeft. Het is jouw P, dus je hebt nu de kans om al je ideeën uit te werken. Wij willen wel graag een soundclip horen wanneer de uitlaten zijn aangepast. :cheers:

BTW, wat een ontzettend brute kont van die Gemballa! Echt een monster! :evil:

18 maart 2012 12:43
Profiel
PorscheForum Rakker
hey Gino, zoals je zelf al aanhaalde, 't is jou smaak dus moet je hoen waar je zelf achterstaat, ik heb ook steeds dezelfde gedachtengang nagestreefd en heb mijn Porsche op geheel eigenwijze manier gepersonaliseerd zonder rekening te houden met wat de andere hiervan vond, soms heb je fans en soms heb je haters, ik vind de koplampmaskers fout overkomen maar het belangrijkste is dat jij het mooi vindt en dat moeten we dan maar aanvaarden :res: :thumleft:

18 maart 2012 12:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]