Auteur |
Bericht |
Marcel C2C
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupeDen Haag
|
16 juni Circuit avond NPC
En wie van de heren doen er mee :?:
Ik heb mij in ieder geval ingeschreven, en zit op de bevestiging te wachten.
Er kunnen max 30 deelnemers meedoen.
Nu maar hopen dat ik er bij zit
_________________________________________ Gas is alles, maar alleen op gepaste momenten.
|
25 mei 2005 22:19 |
|
|
997GT3
CayenneS/997GT3Zuid-Holland
|
Ik ben als (b)rookie van de partij.
|
25 mei 2005 22:22 |
|
|
kweetnie
Helaas nog geen porsche. Maar daar wordt aan gewerkt !Raalte
|
Heel misschien ga ik met een collega mee in zijn porsche... Hij wist alleen niet of je een introduce kan/mag meenemen. Er was wel ruimte/plaats bij het diner als hij het zich goed kon herinneren.
_________________________________________ 930 RUF Turbo (weet hem al te staan )
Er gaan te weinig uren in een dag...
|
25 mei 2005 23:06 |
|
|
John
Cayenne
|
Ik ga in ieder geval kijken, meerijden nog niet denk ik, kost me bandjes heh, en ik ben al velen malen geweest, dus nu is iemand anders.
Wat wel leuk is om voor velen is te komen kijken (kost niks voor de Ollanders onder ons), krijgen jullie een leuke indruk van het circuit (vanuit de pits) en de club.
Oja helm meenemen, voorals je een plekkie heb kunnen bemachtigen, das verplicht daar.
Sfeer impressie van 2004.
|
26 mei 2005 10:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ga dat ook proberen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 mei 2005 11:18 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
..nu zit ik alweer voor niets op dat uitroepteken te drukken..
|
26 mei 2005 11:37 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 mei 2005 13:26 |
|
|
Webber
944 S 1987Stukje onder Breda
|
Leg me is uit wat houdt Circuit avond NPC zo'n beetje in? Krijg je een beetje tips etc, of is t gewoon een paar rondjes dollen op een circuit??
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
|
26 mei 2005 14:25 |
|
|
John
Cayenne
|
Oke bij deze een kopie uit de convocatie van de NPC, wellicht heb je nu een beter beeld, of anders lekker komen kijken.
|
26 mei 2005 14:47 |
|
|
911 TurBoaz
Porsche 911 turbo 1988 (930)Groningen
|
Daar wil ik nou ook graag aan meedoen. Heb me al opgegeven en een bevestigingsmail gehad.. Maar of dat nou de definitieve bevestiging is... Enfin, in Augustus kan ik niet, dus ik hoop zeker 16 Juni mee te doen. Misschien wel zonde van mijn nieuwe banden...
En op de terugweg naar Groningen heel rustig rijden, anders
_________________________________________ "Als je moeite doet voor een ander, mag ook het ook best wel wat moeite kosten."
|
26 mei 2005 16:44 |
|
|
Webber
944 S 1987Stukje onder Breda
|
Lijkt me ontzettend leuk, maar dit jaar nog even niet. Ga t voor volgend jaar wel in me agenda zetten Moet je trouwens lid zijn van Porsche club nederland?
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
|
26 mei 2005 17:06 |
|
|
John
Cayenne
|
Iedereen krijgt 1x een uitnodiging om als introduce mee te doen.
Nogmaals kom gewoon is kijken op dat evenement, ik ben der ook, dus een bakkie koffie van mij.
|
26 mei 2005 17:39 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
, maar dat geldt alleen voor toerritten, niet voor slalom en/of circuitavond.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
26 mei 2005 19:34 |
|
|
John
Cayenne
|
Anne je hebt helemaall gelijk, ik heb het er nog is op nagekeken, en idd tot op heden wordt er alleen maar gesproken over tourritten.
Heeft te maken met de geweldige animo van de leden voor de circuitavonden en slaloms.
Ik was ff te enthousiast
|
27 mei 2005 8:56 |
|
|
kweetnie
Helaas nog geen porsche. Maar daar wordt aan gewerkt !Raalte
|
Hey 911 TurBoaz, dat moet goed komen zo te zien !
_________________________________________ 930 RUF Turbo (weet hem al te staan )
Er gaan te weinig uren in een dag...
|
30 mei 2005 23:04 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Ben er ook weer bij
Rij mee in eigen dikke kont. NEE, niet MET, maar IN.
En dit keer toch maar niet achterstevoren, bij die Zandvoort snelheden nogal ongezond
(Overigens nog geen bevestiging van deelname - komt per post - ontvangen. De email is alleen bevestiging van aanmelding!)
|
30 mei 2005 23:41 |
|
|
hoek0201
|
Ben er ook bij op 16 juni. Het weer ziet er goed uit tegen die tijd. Ben toch ook maar lid geworden van de NPC. Wie komen er nog meer donderdag?
Gr. Gerko
|
13 jun 2005 18:59 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Onlangs (aspirant) lid van de NPC geworden, maar eigenlijk een verkeerd jaar gekozen.
Heb het erg druk met een rigoreuze verbouwing van mijn huis en niet geheel onbelangrijk mijn garage.
Na 2 (!!!) jaar stoeien met de gemeente staat nu, na de nodige bezwaarschriften mijnerzijds, hoorzittingen en de welstandcommissie eindelijk de op handen zijnde bouwvergunning ter inzage in de krant.
Nu druk bezig met het bestek te schrijven, aannemers aan te schrijven en allerlei toeleveranciers te benaderen voor offertes om een exacte (voor zover mogelijk) begroting te maken.
Ik weet niet of het mogelijk is en/of gewenst, maar misschien kom ik donderdagavond even kijken in Zandvoort.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
13 jun 2005 19:39 |
|
|
John
Cayenne
|
zeker weten.
Ik ben er ook.
|
13 jun 2005 21:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Vergeet je helm niet, mss heb je de mogelijkheid om het ook eens vanaf de andere kant te bekijken
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
13 jun 2005 23:09 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
als ik effe wat eerder weg kan piepen van kantoor kom ik ook wel effe kijken...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 jun 2005 1:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ja dat doe ik zelf ook altijd .... meestal kan je wel voor een paar rondjes een bijrijders-stoeltje bemannen ...
Ben er zelf niet die dag en de volgende 2 weken .... helaas
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
14 jun 2005 8:20 |
|
|
porsche964C4
geenHilversum
|
Zijn er veel mensen van het forum vanavond?
Ik kom denk ik wel even een uurtje kijken.
Kan je gewoon bij de padock parkeren, of moet je ene uur lopen?
_________________________________________ Weet wat je zegt, maar zeg niet wat je weet
|
16 jun 2005 10:59 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kom ook even kijken, denk dat je gewoon door kan rijden tot in de pits.
Voor mij een kwartiertje, maar let wel op! ze meten vaak op de Zeeweg.
Neem de 993 2S mee.
Tot vanavond
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 jun 2005 11:36 |
|
|
RufBTR
|
dus een das en helm zijn verplicht
|
16 jun 2005 11:51 |
|
|