Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:55

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche 911 Carrera 3.2 1985 : interessepeiling 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche 911 Carrera 3.2 1985 : interessepeiling
Haha Mark ;)

Welnee, ondanks een grote voorliefde voor Brits (en ondanks de voorlopig nog steeds drukke agenda) is de liefde voor de Porsche toch zeer groot :)

Wees blij :)

16 maart 2012 22:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Wel fijn om dat hier nog even bevestigd te krijgen. :mrgreen:

16 maart 2012 22:48
Profiel
Moderator
PF #57
bzguy schreef:
@horn : echtgenote wegdoen valt dik tegen : de vorige heeft me een huis & mijn Daimler gekost, van een scheiding word je dus echt niet vrolijk :( !

tell me all about it... :cry: been there done that got the t-shirt

16 maart 2012 22:56
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
@BZGUY :De Marcos bleek uiteindelijk niet echt te zijn wat ik gehoopt had, had net iets teveel jammerlijke 'dingetjes' aan die een zekere aandacht vereisen.

... getuigd niet van respect als we elkaars auto's gaan afkraken.. hetgeen ook nog ongefundeerd is.. het zg "zweten" komt bij elke V8 rover voor zou je als ''anglofiel'; toch moeten weten.. Deze Marcos is een topper is zijn soort misschien dat sommige dingen op een ander niveau zitten als Porsche ok.. maar dan praten we niet over "jammerlijke dingetjes.." Ik had bij de Porsche ook wel 25 dingen kunnen vinden.. Denk dat je zo niet met iemand omgaat .. Je wilt de Marcos niet... goed klaar hoeven we niet op deze anier naar buiten te brengen.. :evil:

19 maart 2012 14:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Blijft toch een openbaar forum hè.

19 maart 2012 16:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik meen dat mijn reactie zeker niet denigrerend is, wat is er mis met 'dingetjes die enige aandacht vereisen' ?

Mag toch, toch niks verkeerd mee ? Is iemands wagen toch niet afbreken ?

Ik voel mij verplicht om hierop toch te reageren (al had ik de hele discussie liever achterwege gelaten), want wellicht is nu de ganse forum-community benieuwd naar die 'dingetjes ide aandacht verdienen'.

Welnu :

- achterklep : sleept langs de zijkant, lakschade aan klep & aan binnenkant
- barsten in de lak (neus, zijkant, etc) -> spotrepair of herspuiten
- de neus staat links-rechts compleet verkeerd afgesteld : naden links-rechts zijn niet gelijk (1 cm verschil !)
- idem met afstelling boven-onder : links minder dan 1 cm naad, rechts 2 cm naad !
- ok, fiberglass, maar moet daarom niet : heb 3 wagens met polyester carrosserie, ze moeten gewoon eventueel geregeld netjes afgesteld worden
- bestuurdersdeur sleept tegen de binnenkant van de kas : grote lakschade aan binnenkant deur bij instap !
- motor : zweet over de gehele lengte (gebeurt wel meer, dat is waar, maar is wel jammer, zeker gezien de gadane kosten ; een Britse motor MOET niet zweten ;) !)

Uiteraard zul je bij de Porsche wel 25 minder goede zaken vinden, maar dat is wellicht erg normaal bij een niet-gerestaureerde wagen van 27 jaar oud ;)

Wat niet wil zeggen dat de Marcos niet knap is, integendeel ! Maar het is gewoon erg jammer om te zien dat er dergelijke 'dingetjes' aan zijn, zeker als je voor 35.000 EUR facturen kosten hebt gedaan. Marcos of andere Britse wagens blijven mij zeer genegen, het wordt alleen deze niet, niks meer of minder.

Mijn interesse was gemeend, bewijs is dat ik -ondanks erg durkke agenda- mij vrijgemaakt heb om op een zaterdag om 7u richting het noorden van Nederland (heen/weer +500 km !) de wagen te gaan bezichtigen.

Just my 2 cents, hier eindigt de discussie van mijn kant.

Desalniettemin kan ik je wel het beste wensen in de zoektoch naar een 912/911 !

19 maart 2012 16:48
Profiel
PorscheForum Rakker
MarkS schreef:
Blijft toch een openbaar forum hè.

@ MarkS : daarom even mijn verduidelijking van het Marcos-verhaal : bedoeling was gewoon om iedereen hier te laten weten dat de Porsche blijft (en dat de Marcos het dus niet geworden is), dacht dat hier niks verkeerd mee was.

Was niks verkeerd mee met mijn bericht over de afgesprongen deal, voel ik toch niet aan als 'elkaars wagen afbreken', tenzij Vlaams & Nederlands zo'n grote verschillen zouden hebben ;)

19 maart 2012 16:50
Profiel
Moderator
PF #57
Ik denk dat de onmin ontstaat door het taalverschil van 'jammerlijk'.

In het Vlaams hoor ik het woord wel gebruiken voor iets dat jammer is. Helaas.
In het Nederlands: bedroevend, erbarmelijk...

Daarom zal bzguy 'enkele jammerlijke kleine dingetjes' wellicht anders bedoelen dan dat ze op een nederlander overkomen. :idea:

19 maart 2012 17:02
Profiel
PorscheForum Rakker
@ horn : bedankt, weer wat bijgeleerd :)

Ik bedoelde dus wel degelijk iets dat 'spijtig' is, 'jammer', dus niet 'erbarmelijk' ;)

Ziezo, uitgeklaard en discussie afgesloten :)

19 maart 2012 17:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2